WP Plugin צמצום תיקית מדיה באתר וורדפרס

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
כל תמונה שאני מעלה גם אם בתיקיית המדיה באתר היא נמצאת פעם אחת, אך בתיקייה המקורית במערכת הקבצים היא נמצאת הרבה מאוד פעמים, בכל מיני גדלים שונים, וכאשר אני עושה הורדת מערכת הקבצים אני רואה על המחשב שלי שתיקיית ההעלאות תופסת נפח פי כמה וכמה ממה שהיא באמת, מאחר והיא מכפילה את עצמה בכמה פעמים.
כמדומני שדבר נוסף שמתי לב, שלכאורה גם תמונות שאני מוחק מתיקיית המדיה של לוח הבקרה, אך במערכת הקבצים הם עדיין מופיעים והרבה פעמים.
האם יש תוסף שמטפל בבעיה הזאת? שלא יהיה נפח כ"כ גדול באתר וכל תמונה תהיה מופיעה רק פעם אחת? ושכל תמונה שנמחקת תימחק? זה יפתור הרבה מבעיית הנפח באתר שלי.
 

Condless

משתמש צעיר
D I G I T A L
1. לבצע כיווץ לתמונות לפני שמעלים לאתר כדי שיתפסו פחות מקום.
2. כל תקופה למחוק פריטים מיותרים מספריית המדיה דרך ממשק הניהול של וורדפרס וגם ישירות בתיקיית ההעלאות דרך ממשק ניהול האחסון (או FTP).
3. אם בכל זאת נדרש למחוק אוטומטית מספר רב של תמונות (יש לבצע בזהירות), לבצע גיבוי לפני ולהשתמש בתוסף:
https://he.wordpress.org/plugins/media-cleaner/
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה