פתיחה לשיעור

שימו פס-טה

משתמש פעיל
אחותי סמינרסטית וצריכה פתיחה לשיעור טלפוני
לא משנה באיזה נושא (כיתות ג-י"ב)
תודה מראש
 

מליון

משתמש מקצוען
* אפשר להתחיל אם "תארו לעצמכם ש... ------" תיאור מעניין / הזוי , שמעלה איזה התנגדות/ שאלה
ואז לשאול "מה הייתם עושים במקומו / איך הייתם רוצות ש..."
* מנגינה בלי מילים...
 

estyr

משתמש מקצוען
אחותי עשתה משהו מאד מוצלח שקשור למכות מצרים, (כיתה ז')
אם רלוונטי אשאל אותה אם אני יכולה לשתף...
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
שמעתי את הרעיון ממורה אחרת, בתור מחנכת זה היה ממש נחמד.
התחלתי עם כל מני שאלות חמודות והבנות אמרו למי זה מתאים.
בעיקרון זה הולך עם בינגו אבל כבר עשיתי בינגו אז סתם שאלתי והן מאד נהנו.
כמו: מי הייתה במלונית קורונה? למי הייתה חתונה השנה? יש תאומות בכיתה? מי בת זקונים? האם יש בת שאמא שלה מורה בבית ספר? למי יש קרובה בבית ספר? מי כותבת יומן על התקופה? למי יש אוסף מסכות? כמה מסכות יש הכי הרבה באוסף? וכו'... זה מתחיל נחמד... ואח"כ ממשיכים.
אפשר גם לפתוח עם חידה או בדיחה.
אפילו פשוטה כמו - מה משותף לקל ומר? - קלמר... כמובן רק אם זה קשור לשיעור איך שהוא.
אפשר לפתוח עם שיר שמתאים לשיעור ולשאול - מה הקשר ?
אם זה שעור קודש - אז לשיעור תורה אנחנו הרבה פעמים שרות את סדר הפרשיות. אם זה נביא - את שמות השופטים וכדו'...
 

מוטי קורץ

משתמש פעיל
שמעתי את הרעיון ממורה אחרת, בתור מחנכת זה היה ממש נחמד.
התחלתי עם כל מני שאלות חמודות והבנות אמרו למי זה מתאים.
בעיקרון זה הולך עם בינגו אבל כבר עשיתי בינגו אז סתם שאלתי והן מאד נהנו.
כמו: מי הייתה במלונית קורונה? למי הייתה חתונה השנה? יש תאומות בכיתה? מי בת זקונים? האם יש בת שאמא שלה מורה בבית ספר? למי יש קרובה בבית ספר? מי כותבת יומן על התקופה? למי יש אוסף מסכות? כמה מסכות יש הכי הרבה באוסף? וכו'... זה מתחיל נחמד... ואח"כ ממשיכים.
אפשר גם לפתוח עם חידה או בדיחה.
אפילו פשוטה כמו - מה משותף לקל ומר? - קלמר... כמובן רק אם זה קשור לשיעור איך שהוא.
אפשר לפתוח עם שיר שמתאים לשיעור ולשאול - מה הקשר ?
אם זה שעור קודש - אז לשיעור תורה אנחנו הרבה פעמים שרות את סדר הפרשיות. אם זה נביא - את שמות השופטים וכדו'...
מתאים לכיתה ג', השאלה היתה מג' עד י"ב.
 

בת צלפחד

משתמש מקצוען
הדבר שעשית מתאים לגיל בה הבנות עונות תשובה לטלפון הדומם עם כל הכוח והדמיון, בגיל בוגר יותר הם קולטות שזו הודעה מוקלטת, והמורה עכשיו ישנה/ נחה/ מטגנת/ מבשלת/ יושבת על פרוג...
עשיתי בשיחת ועידה אכן.
 

שימו פס-טה

משתמש פעיל
סליחה- לא הסברתי מספיק ברור
זה שיעור שהיא מוסרת לכיתה שלה (בגיל שלה)
והיא עושה לדוג' כאילו זה שיעור לכיתה ז' יסודי
לכן זה אמור לעניין גם בנות בנות 18, 19
לדוג' איזה ניסוי או משהו כזה
 

מוטי קורץ

משתמש פעיל
סליחה- לא הסברתי מספיק ברור
זה שיעור שהיא מוסרת לכיתה שלה (בגיל שלה)
והיא עושה לדוג' כאילו זה שיעור לכיתה ז' יסודי
לכן זה אמור לעניין גם בנות בנות 18, 19
לדוג' איזה ניסוי או משהו כזה
אם זה "כאילו לכיתה" - זה צריך להיות אותנטי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה