פשיטת רגל?

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לטפחות שכתבו לתקציבאית שלהם:
"סגרתם את מחלקת הארט דרייקטור?! נשאר רק קופי גרוע? מה נסגר אתכם?"
חבל על הכעס, דברו עם מעצב...
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20170213-WA0005.jpg
    IMG-20170213-WA0005.jpg
    KB 96 · צפיות: 19

Loochi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
וואי, איך התלבטתי אם לפתוח על זה אשכול...
בדיוק כמו שהתלבטתי אם שווה לחשוב אם הרעיון יפה או להשאיר את הרושם הראשוני של 'מה עבר?!!'
יש בזה משהו פשוט וחכם ותופס,
אבל אישית - לא התחברתי, ואולי יש עוד כמה כמוני...
הרעיון פה, של לקחת את ה'סיוט' של האנשים ולבנות עליו פתרון - יפה,
אבל משהו בצורה פה קצת גס כזה..
לא מתחברת..
 

free

מיתוג | עיצוב | פרסום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
פרסום חזק!! זה כ"כ מדבר בשפה שלהם...
לדעתי זה רק סכנה לנהגים כי יש פה המון טקסט להספיק :)
 

חוי ג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני דווקא ממש אהבתי.
פרסום לא מתוחכם שמדבר בדיוק לסיוט של הבנ"א
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
לדעתי, שאיננה מקצועית, חוץ מהגרפיקה זה מצוין.
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני חושבת שזה פרסום מצוין
רק הטקסט בהחלט מדי ארוך
והיה אפשר לקצץ ממנו
או לחלק אותו לכמה פרסומות...
 

ShBracha

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
לדעתי כולל הגרפיקה, הקמפיין הזה מצויין!
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
היה טוב יותר אם בטקסט העצבני, היו משתמשים בפונט של בנק הפועלים... :)

[רק שלא יתחילו ללכת בעקבות 'מאוחדת'...]
 

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אכן גאוני וקריאייטיבי ביותר-קונספט מעולה.

כמו שכתבו קודמי השפה הזולה לא מחמיאה לגוף מקצועי כמו הבנק אבל יתכן שיצא הפסדו בשכרו והוא מכוון ומחבר את קהל היעד לתדמית האנושית של הבנק שמאחוריו גם יש בנ"א.

אבל מה שיותר הפריע לי כאן זו העובדה שהם לקחו סיטואציה מובהקת בה דיבורים לא יפתרו את הבעיה. זו בעיה אמיתית ונציג אנושי אדיב ונדיב ככל שיהיה יכול רק להציע לה להשתמש באפליקציה או ליסוע לסניף הקרוב בעיר הסמוכה... (מניסיון עם פועלים ....)
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני חושבת שזה בכוונה כזה פונט
או שהתפספס להם בדפוס

נראה מושך מאד
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
אהבתי מאד
וגם אני חושבת כמו שרה , שהפונט בכוונה

העיצוב אפשר לשפר קצת :)
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הקונספט היה לקחת טוקבקים של תלונות מהבנקים המתחרים ולתת להם מענה.
הפונט הוא חלק מהקונספט...
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הרעיון גדול אין ספק ואחרי הכל מצאתי את עצמי משתמש בספה שלהם.

מה שכן אנחנו שוכחים שאנחנו פרסומאים ואותנו מעניין לקרוא פרסומות. אבל סתם אנשים? לא ויז'ואל והרבה כיתוב - הם מתייאשים לפני שהם מתחילים לקרוא...

מה שכן יכול להיות שיש כאן משהו כזה עוצמי - לקחת פוסטים מהעולם הוירטואלי ולדבר עליהם בענק בעולם האנושי, שזה מושך לקרוא גם ככה. מה? הם מתייחסים גם לתגובות שלנו שאנחנו זועמים בפייס או בכל מדיה חולפת?

לא אהבתי בכלל שהם הורידו את הרמה לפסים אישיים.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
אני נזכר בהתנצחות האינסופית בין מטרנה לסימילאק על השמן דקלים..
כל הבנקים מייחצנים את התקדמות הטכנולוגית וייתור הסניפים המעצבנים (בזבוז זמן וכו')
ובטפחות משווקים את הזחילה הטכנולוגית כמעלה..
נ.ב. הפונט הלבן לא נבלע קצת ברקע?
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י איצ2;2439824:
ובטפחות משווקים את הזחילה הטכנולוגית כמעלה..

משווקים את הזחילה הטכנולוגית?
נראה לי יותר שהם מתכוונים לומר:
למרות ההתקדמות הטכנולוגית - אצלנו עדיין אפשר לדבר עם בני אדם
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה לא רק הקטע של "לדבר עם בן אדם"
אלא יותר מזה -
במזרחי טפחות יש לכל אחד בנקאי אישי, שמכיר אותו, מטפל בו אישית, וחוזר אליו במהירות במידת הצורך.
הקמפיין נתמך בעוד מדיה, ואולי לכן זה נראה תמוה למי שנחשף רק לשלטי חוצות.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
הרעיון יפה, מדבר ונוגע.
אני חושבת שיש כאן בעיה אחרת-
לכל מדיה יש את השפה שלה, את היתרונות שלה, ואת הכלים וצורת החשיפה שלה.
במדיה של חוצות רחוב הפרסום אמור להיות מינימלי במילים שלו.
להעמיס במלל - זה מפספס את הפלוס של המדיה.
ואז לא הרווחנו לא מכאן ולא מכאן.

לדעתי רואים את הבלבול הזה לא רק בפרסום חוצות, אלא גם בכל מיני מדיות אחרות, שמקשקשות בשפה שלא מתאימה להן,
וזה, איך לאמר, לא נשמע טוב.

אולי בגלל המבטא הזר, שבכל זאת משתרבב לתמונה.
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
יש כאן פרסום גאוני שמשתמש בול בשפת העם, (=בול השפה של מזרחי)
מתוך התקשורת היומיומית העממית( שהציבור הכללי משתמש בה)
כנוסעת תח"צ קבועה דווקא הצלחתי לקרוא ...
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י ariels;2441979:
במזרחי טפחות יש לכל אחד בנקאי אישי, שמכיר אותו, מטפל בו אישית, וחוזר אליו במהירות במידת הצורך.
הקמפיין נתמך בעוד מדיה, ואולי לכן זה נראה תמוה למי שנחשף רק לשלטי חוצות.

כ'לשעברניק' דווקא יש לי הכירות עם ה"בנקאי האישי"..
זה לא כולל הוספת ולו בנקאי אחד. אלא בס"ה חלוקה של כלל לקוחות הסניףל2-3 בנקאים פרטיים (כלו' שכל א' משוייך דווקא לבנקאי 'שלו').
אני ב.. שם יש לי 3 בנקאים אישיים!! וכשאני נכנס לבנק אני יכול לגשת לאיזה מהם שאני רוצה (הראשון שפנוי..)
אך למה לשווק מעלות
אם אפשר לייצר אותם..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה