מודעה פרסומאים ומעצבים: כך תשיגו לקוחות חוזרים וגם תרוויחו מהצד...

ניהול האתר

Administrator
מנהל
מנוי פרימיום גולד
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
אחרי השירות הנעים, המחיר המשתלם, הזמינות הנוחה וכמובן התוצר המקצועי, ישנו דבר אחד חשוב שיגרום ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב:

אפקטיביות.

הרי כל מטרת הפרסום בסופו של דבר היא לידים, רכישות, המרות, שיחות, קליינטים נוספים בחנות ושטרות מרשרשים בקופה. אם הפרסומת שיצרתם תשיג את מטרתה ותביא להם צרכנים חדשים – שיחקתם אותה.

מה אם הייתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם, ממש על מגש של כסף, מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים, רובם המוחלט מהמגזר החרדי, מקובצים במקום אחד ברמת קשב חסרת תקדים?

עם מערכת הפרסום החכמה של פרוג – אתם יכולים.

בעזרת מערכת הפרסום של פרוג, יכול כל משתמש רשום להעלות עצמאית קמפיין פרסום באתר, בהתאמה אישית ומדויקת לתקציב ובמחירים חסרי תקדים!

עם כ-350,000 משתמשים שונים בחודש, מעל 50,000 משתמשים רשומים וזמן גלישה ממוצע של כ-10 דקות (!), אתר פרוג מהווה פלטפורמה פרסומית מובילה וייחודית בשוק הדיגיטל החרדי.

ושלא תגידו שלא חשבנו עליכם...

כל חבר בקהילת עיצוב גרפי או פרסום וקופירייטינג, זכאי לקבל קאשבאק – החזר כספי של 15% מהסכום שנכנס דרך החשבון שלו לפרסום באתר, אם פירסם בתוך שנה בהיקף של עשרת אלפים ₪ או יותר!

כלומר, חברי קהילות עיצוב ופרסום המפרסמים לקוחות שלהם דרך החשבון באתר יכולים להרוויח אלפי שקלים במזומן!

נצלו עכשיו את מחירי ההשקה ותיהנו מ-10%!
(קוד ההנחה הינו: PROG12)

לפרסום עצמאי באתר לחצו כאן >>>
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה