צפה בקובץ המצורף 487
ראו זאת כתגובה על הדיון שפתחה שילת, (פתחתי אשכול חדש כדי לשמוע על עבודה ספיציפית זו)
כשאני התחלתי לעבוד איתם ישבתי איתם והגענו להסכמה ברורה שפרסומים נוסח ועד הרבנים וכו' על בתים שרופים וילדים בוכים בדמעות ענק זה לא מה שאנחנו רוצים. אלא רעיונות פירסומיים.
זה לא התחיל כקמפיין מסודר מחוסר תקציב שם, אבל הייתי מוכן לתת יותר מהתמורה שאקבל.
וזה הצליח, במגבית לקראת פסח (אעלה את הפרסום אח"כ) הם קצרו מיידית את הפירות. זה התחיל לחדור. חוץ מעצם הענין שקופה של צדקה יוצאת עם פרסומים רעיוניים, שזה שבירת מוסכמות (רעה לדעתי) בציבור שלנו. שכשלעצמו זה עזר כי כולם דיברו על זה.
מה שעומד מאחורי המודעה הזאת, זה כך, הקופה מחלקת לכל חג עשרות אלפי סלי מזון לכל נזקקי השכונות, (שזה כמעט רוב העיר, רובם אברכי כוללים) וחוץ מזה היא כמו כל קופה בערים אחרים (וועד הרבנים קופת העיר וכו') דהיינו עוזרים למקרים מיוחדים של חולים ויתומים וכו' הקמת קרנות וכו', הענין הוא שגבאי הקופה יוצאים די הרבה למגביות לחו"ל וזה עשה רושם שהקופה עושה מיליונים (בערך הבעיה של הארגון של שילת) וזה גם הוכח, אנשים שאלו איך אתם מחלקים סלי מזון בשווי של יותר ממליון ש"ח אם אין לכם כסף?.
לכך ישבנו על זה הרבה ואני אמרתי שאנחנו חייבים להפריד בין הדברים דהיינו לצאת בקמפיין שהכסף שעושים בחו"ל זה לסלי המזון לכלל הנזקקים, שזה הרי כולם יודעים שיש הרבה נזקקים וזה מכוסה בכסף מחו"ל, והכסף שאוספים בין התושבים זה למקרים הדחופים, הקשים, שאין מי שיעזור להם.
זה התחיל במאמר הוועד בעלון שיצא לקראת החג ששם הורחב כל הענין הזה.
וזה מה שאני רציתי להביע במודעה הזאת.
השיעור הראשון שקיבלתי בפרסום זה מהמנהלת המדהימה שלנו, שילת, לפני יותר משנתיים כשכמעט לא ידעתי איך מדליקים מחשב, שאסור להציג את השלילי, וזה מה שזרם בכל הפירסומים האלו, אז פה הרי מדברים על השלילי (מקרים קשים) אז מצאתי דרך להציג את השלילי במוטיב אחר (תפוח רקוב), וגם הפירסום מדבר על איך אנחנו יכולים לתקן (לא לתקן, תפוח רקוב א"א לתקן, להמתיק.) את ה'שלילי'. מקוה שהבנתם.
(בפרסום של פסח תראו שאני מדבר רק על החיובי)
כבר כתבתי מספיק בואו נדון על המודעה.
ראו זאת כתגובה על הדיון שפתחה שילת, (פתחתי אשכול חדש כדי לשמוע על עבודה ספיציפית זו)
כשאני התחלתי לעבוד איתם ישבתי איתם והגענו להסכמה ברורה שפרסומים נוסח ועד הרבנים וכו' על בתים שרופים וילדים בוכים בדמעות ענק זה לא מה שאנחנו רוצים. אלא רעיונות פירסומיים.
זה לא התחיל כקמפיין מסודר מחוסר תקציב שם, אבל הייתי מוכן לתת יותר מהתמורה שאקבל.
וזה הצליח, במגבית לקראת פסח (אעלה את הפרסום אח"כ) הם קצרו מיידית את הפירות. זה התחיל לחדור. חוץ מעצם הענין שקופה של צדקה יוצאת עם פרסומים רעיוניים, שזה שבירת מוסכמות (רעה לדעתי) בציבור שלנו. שכשלעצמו זה עזר כי כולם דיברו על זה.
מה שעומד מאחורי המודעה הזאת, זה כך, הקופה מחלקת לכל חג עשרות אלפי סלי מזון לכל נזקקי השכונות, (שזה כמעט רוב העיר, רובם אברכי כוללים) וחוץ מזה היא כמו כל קופה בערים אחרים (וועד הרבנים קופת העיר וכו') דהיינו עוזרים למקרים מיוחדים של חולים ויתומים וכו' הקמת קרנות וכו', הענין הוא שגבאי הקופה יוצאים די הרבה למגביות לחו"ל וזה עשה רושם שהקופה עושה מיליונים (בערך הבעיה של הארגון של שילת) וזה גם הוכח, אנשים שאלו איך אתם מחלקים סלי מזון בשווי של יותר ממליון ש"ח אם אין לכם כסף?.
לכך ישבנו על זה הרבה ואני אמרתי שאנחנו חייבים להפריד בין הדברים דהיינו לצאת בקמפיין שהכסף שעושים בחו"ל זה לסלי המזון לכלל הנזקקים, שזה הרי כולם יודעים שיש הרבה נזקקים וזה מכוסה בכסף מחו"ל, והכסף שאוספים בין התושבים זה למקרים הדחופים, הקשים, שאין מי שיעזור להם.
זה התחיל במאמר הוועד בעלון שיצא לקראת החג ששם הורחב כל הענין הזה.
וזה מה שאני רציתי להביע במודעה הזאת.
השיעור הראשון שקיבלתי בפרסום זה מהמנהלת המדהימה שלנו, שילת, לפני יותר משנתיים כשכמעט לא ידעתי איך מדליקים מחשב, שאסור להציג את השלילי, וזה מה שזרם בכל הפירסומים האלו, אז פה הרי מדברים על השלילי (מקרים קשים) אז מצאתי דרך להציג את השלילי במוטיב אחר (תפוח רקוב), וגם הפירסום מדבר על איך אנחנו יכולים לתקן (לא לתקן, תפוח רקוב א"א לתקן, להמתיק.) את ה'שלילי'. מקוה שהבנתם.
(בפרסום של פסח תראו שאני מדבר רק על החיובי)
כבר כתבתי מספיק בואו נדון על המודעה.