צילום אמנותי פרוייקט צילום - "דייטים"

* מירי *

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
שלום לכולם,
אני עושה פרוייקט סוף לימודים בתחום הצילום, נושא הפרוייקט המתוכנן שלי הוא "דייטים / שידוכים".
לצורך הפרוייקט אני מחפשת זוג מאורס שמתאים להם לשתף פעולה בפרוייקט המתעד (בשחזור;)) את כל התהליך מההתארגנות לפגישה הראשונה ועד החתונה. עדיפות לירושלמים.
אמור להיות משהו מוקפד מאוד ככה שהם יצאו מורווחים מהעסק.
מדובר בסט צילומים שיכלול כ-12 תמונות, מאוד מושקעות, כל תמונה בסוג צילום שונה (סטודיו, חוץ, לילה, במלון/מסעדה, ביוטי, פרוטרטים ועוד) לא לכל התמונות אצטרך את הזוג אבל ברובם כן. רק קחו בחשבון שזה ייקח זמן וסבלנות.
אני מתכננת להציע את הרעיון הזה לאחר מכן למאורסים לצורך שימוש אישי שלהם. צילום למזכרת של תהליך הפגישות אבל הסט הנוכחי ישמש כנסיון ראשוני.
עדיף גם (לא חובה) שתאריך החתונה הוא בערך עוד חודש - חודש וחצי (אני רוצה לשלב גם תמונה אמיתית מהחתונה בסט).
cleardot.gif


אם אתם מכירים מישהו שזה יכול להתאים לו אשמח אם תפנו אותם אלי במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה