פרוג לא המקום לכך.

מצב
הנושא נעול.

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
חברים.
לאחרונה יש דיונים כאן סביב קמפיין על השקעה נדל"נית כלשהי בעד ונגד.

שני הצדדים מצדדים ומגבים עצמם על ידי רבנים. האחד טוען שההשקעה כדאית ובטוחה ויש להם תעודת יושר מרבנים חשובים. מנגד יש כאלו הטוענים שזאת תרמית וגם הם מגובים על ידי רבנים...

ברור לי שאת שני הצדדים מניעים אינטרסים כלכליים כי שני הצדדים שופכים המון כסף והמון אנרגיה איש נגד רעהו.

כאן בפרוג נפתחים ניקים לאחרונה שכל מטרתם זה רק סביב נגד ההשקעה המדוברת. וכשמחקנו בתום לב הודעות נגד ההשקעה לפני כמה שבועות דיונים, ולו רק בגלל שזה לא מתאים לכללי האתר ולא בגלל שדעתו כזאת או אחרת - קבלנו תגובות מאד לא נעימות כולל איומים בתביעות.

כיום גם נפתח דיון באותו נושא שמטרתו כמובן 'לשם שמים' תוך שמציינים כמה טוב שיש את פרוג שאין למנהלי האתר אינטרסים כספיים להסיר את הדיון....

הבנתי את הקטע... אבל כמובן שהדיון נמחק. ולא, אין לי שום אינטרס לכאן ולכאן, אני פשוט חושב שזה לא קשור לפרוג. ואין שום טעם וסיבה שכל היום נהיה עסוקים במלחמות השקעות הנדל"ן.

אל תפרסמו כאן פרסומים בחינם על השקעות נדל"נית ואל תפרסמו כאן את המתנגדים, גם אם זה באיצטלא של הצלת ממון הרבים. פרוג זה לא במקום. ועד שלא נקבל הוראה מרב שצריך לפרסם דווקא בפרוג את ההתנגדות הזאת להשקעה הם מוזמנים לפרסם הלאה במודעות רחוב ועיתונים.

בתקווה להבנה
חיים דיקמן, שאין לי כח וזמן וסבלנות להתעסק במלחמות לא לי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה