שיתוף פלייר בשביל לקוח- תנו חוות דעת!

הנושא בפורום 'קהילת מעצבים גרפיים' פורסם ע"י ישראל ברוך, ‏9/7/19.

  1. ישראל ברוך

    ישראל ברוך משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/4/18
    הודעות:
    7
    תודות :
    12
    נקודות:
    14
    חדש בפורום, מקווה ללמוד משהו.
    הנה פלייר בשביל לקוח, משהו חדש.
    אשמח להארות והרבה הערות (:
    יהודה מאזוגי.png
     
    ngp, ESTI. ו-אהבה לגרפיקהה מודים על התגובה.
  2. guddy

    guddy משתמש פעיל עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏11/9/17
    הודעות:
    94
    תודות :
    182
    נקודות:
    74
    לא רואה קובץ
     
  3. ישראל ברוך

    ישראל ברוך משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/4/18
    הודעות:
    7
    תודות :
    12
    נקודות:
    14
    מצורף שוב
     

    קבצים מצורפים:

  4. איש ספר

    איש ספר משתמש מקצוען עריכה תורנית פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏30/12/17
    הודעות:
    214
    תודות :
    870
    נקודות:
    109
    המודעה נחמדה, אבל היא 'אינפורמטיבית' מדי - מספקת את המידע: שיש יהודה זגורי, ושהבחור מאלף כלבים, חינוך ומשמעת ובעיות התנהגות (..!!??@#*) וגם שיש חבילות אילוף במחירים אטרקטיביים. אין כאן מיתוג, אתה לא נותן לי להבין שום דבר מיוחד על מיסטר זגורי, על איכות האילוף שלו - כלום.
    יותר מזה - בתחום כזה צריך יותר לב ו'נשמה' (זה אבסורד, אבל זה מה שהלקוח צריך) כלב זה כולו לב, קהל היעד - בעלי כלבים. אנשים מתייחסים לכלב שלהם בצורה מאוד רגשית, לפעמים הוא מעסיק אותם כמו ילד נוסף.. המודעה צריכה להיות יותר רגשית ונוגעת ללב.
    גם מבחינה עיצובית: המודעה מעוצבת טוב ונכון, אבל אין כאן שום מסר ויזואלי.

    נראה לי שהשפה יכולה וצריכה להיות הומוריסטית ורגשית יותר. אני הייתי למשל שם איור גדול ויפה של כלב כשהוא 'חושב' משהו. אולי: "אין כלב רע, יש כלב שרע לו". או "הולכים לעשות ממני בן אדם". אולי: "למה הוא מתנהג כמו כלב?! אפשר אולי משהו באנגלית.

    אני כמובן לא בעל כלב ולא מכיר בדיוק את השפה, אבל נראה לי שזה הכיוון שיגרום ליותר לקוחות להתעניין.
     
  5. ישראל ברוך

    ישראל ברוך משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/4/18
    הודעות:
    7
    תודות :
    12
    נקודות:
    14
    גם לי נראה ככה.. זה טקסט בניסוחו של הלקוח..
     
    נעמה :) ו-יוסתי מודים על התגובה.
  6. משפחת רפאל

    משפחת רפאל משתמש מקצוען עיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏18/10/18
    הודעות:
    527
    תודות :
    1,470
    נקודות:
    184
    עיסוק:
    ביטוח ופנסיה
    דף הבית:
    הערה קטנה, המייל והטלפון לא במקומם.
     
    יוסתי מודה על התגובה.
  7. ישראל ברוך

    ישראל ברוך משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/4/18
    הודעות:
    7
    תודות :
    12
    נקודות:
    14
    ראיתי, תודה!
    מצרף עיצוב חדש לאותו מודעה, שינויים שהלקוח ביקש...
     

    קבצים מצורפים:

    bbh200 מודה על התגובה.
  8. ישיר

    ישיר משתמש מקצוען עריכה תורנית פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים עיצוב גרפי

    הצטרף:
    ‏3/9/17
    הודעות:
    820
    תודות :
    1,856
    נקודות:
    183
    עיסוק:
    גרפיקה ותכנות משחקים
    מיקום:
    ירושלים
    הכיוון טוב וייתכן שהלקוח יסתפק בזה והמודעה אולי מספיקה לאופי הייעוד שלה. אבל מבחינה עיצובית יש מה לשפר לדעתי.
    1. יותר מדיי פונטים במודעה אחת. כדאי לנסות להשתמש בפונט אחד במשקלים שונים ולא להחליף פונט בכל מקטע..
    2. המודעה אוורירית מדיי. המון רווחים ואוויר. אויל כדאי להגדיל את כפות הרגל בצד השורות, שיקבלו יותר נופך (הרעיון שלהם בהחלט טוב!)
    3. הרווח בין השורות של "חבילת אילוף" וכו' מדיי גדול. לצמצם.

    בהצלחה
     
    נעמה :) ו-EPaP מודים על התגובה.
  9. ישראל ברוך

    ישראל ברוך משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏11/4/18
    הודעות:
    7
    תודות :
    12
    נקודות:
    14
    תודה, ניסיתי לשפר!