פי.וי.סי לינולאום במטבח

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אני מחפשת מידע לגבי הדבקת פי.וי.סי לינולאום על רצפה
מדובר ברצפה של המטבח שבמצב לא טוב
מישהו יודע להגיד אם לינולאום מומלץ למטבח? ואיפה משיגים במחיר טוב
תודה
 

2bdesign365

משתמש פעיל
הסבר מתוך אתר של חברה שמוכרת אולי יעזור לך
אני אישית פחות ממליצה למטבח חדר פעיל מאוד ומתלכלך מאוד לא יודעת אם זה יעמוד במבחן הזמן
בהצלחה
זה כמו שטיח, אבל לא בדיוק

רגע, מה זה אומר?

שטיח לינוליאום כשמו כן הוא, מתפקד כמו שטיח מקיר לקיר, אבל כזה שלא מצריך שאיבת אבק ואם הכלב במקרה השתין בפינה או נשפכה כוס קפה, ניתן לנקותו בקלות מבלי שיישארו כתמים או ריח רע באוויר החדר. לינוליאום עשוי גומי מיוחד אותו מדביקים על הריצוף הקיים. הסוגים הקיימים היום בשוק הם לינולאום ביתי ולינולאום תעשייתי. התעשייתי אמנם עמיד יותר מפני שריטות ופגמים, אך הוא מוגבל בצבעוניותו לשחור, לבן ואפור, אם זה מתאים לכם – לכו על זה, אך אם אתם חפצים בהכנסת מעט צבע לחיים אולי עדיף לכם לבחור לינולאום לרצפה ביתי, המגיע בשלל צבעים ודוגמאות שעד היום רק חלמתם עליהם.

כמובן שככל שתבחרו במוצר איכותי יותר, הוא יהיה עמיד יותר בפני פגיעות, שריטות, וקרעים. השתדלו לבחור בחיפוי לינולאום בעובי בינוני, כך שמצד אחד יראה טוב וביתי (ולא תעשייתי) ומצד שני לא ייפגם בקלות.


לינולאום במטבח, לינולאום בסלון, לינולאום, לינולאום בכל מקום!

שטיח הלינולאום עמיד למים ולשריטות. אפשר להניח אותו בכל אחד מחדרי הבית בהתאם לטעמכם האישי. גם ההתקנה שלו פשוטה מאוד – בוחרים עיצוב, מודדים, חותכים ומדביקים.

כל זאת לאחר ששטפתם את הרצפה היטב והסרתם כל לכלוך או מטרד. אם את הרצפה שלכם מכסה חומר כלשהו שיוצר בליטות, בדקו אופציה של פוליש לפני הדבקת שטיח הלינולאום שכן כל בליטה תורגש לאחר הדבקת החומר.



איך מנקים?
כל חומר ניקוי סטנדרטי יעשה את העבודה, למעשה, ניקוי הלינולאום הוא קל יותר מניקוי רצפות שכן הוא לא דורש הרבה מים. סמרטוט לח על מגב יספיקו בשביל להבריק אותו על מנת שירה כמו חדש. כך או כך אל תשתמשו ביותר מדי מים, על מנת למנוע מחדירתם מתחת לשטיח הלינולאום מה שיכול לגרום להיחלשות הדבק ויוביל לקילוף.

אם בחרתם להדביק לינולאום בחדר האמבטיה, הדביקו היטב את הקצוות, והוסיפו גם שטיחון על מנת למנוע החלקה מכיוון שבכל זאת, מדובר במים על משטח חלק.
 

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
תודה
מדובר על שנה שנתיים (מתכננים שיפוץ והחלפת ריצוף בהמשך)
גם כך לא כדאי במטבח?
 

2bdesign365

משתמש פעיל
צריך לבדוק על עניין אש בערה נקיון וכד
אולי כדי לך להזמין פוליש למרצפות במקום אולי יתן לך את התחושה שאת מחפשת
החדש ונקי
 

Geula-Arc

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב ואדריכלות פנים
אם הרצפה הקיימת עם שברים וכו זה לא יתאים צריך תשתית חלקה
יש מוצר דומה קצת יותר עבה שיכול להתאים - פרקט פיויסי יש גם בזה כמה סוגים וכמה צורות התקנה יש הדבקה ויש כמו פאזל עם קליק צריך לבדוק מה הכי יתאים לכם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה