פיצול חיבור לכבלים - איך עושים?

MענדיM

משתמש פעיל
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
שלום לחברי הפורום ולמנהל שגיא

אני מחובר בבית לאינטרנט בכבלים
הכבלים מגיעים לבית מהסלון, והכבל רץ לחדר X. שם הוא נכנס לקופסא שמחוברת לקיר, וזה החיבור שלי היחיד בבית לכבלים.

אני כעת רוצה להעביר את המחשב לסלון, ואני רוצה להפסיק את הכבל באמצע דרכו לחדר, וליצור שם קופסא חדשה, לא אתנגד שהקופסא בחדר תמשיך להתקיים.

השאלה שלי היא כזאת:
1. איפה ניתן למצוא מדריך איך עושים זאת, אני מתכוון איך מחברים את הכבלים הקטנים שיש בתוך הכבל?
2. אילו מכשירים צריך בשביל ליצור יציאה חדשה לכבלים (ליציאת רשת וטלפון לדוגמא, צריך שני מכשירונים קטנים לחיבור הכבלים בשקע ובכבל)?
3. אילו אביזרים צריך לקנות, (קופסה, חיבורים וכו')?

וזאת למודעי!
לא שאני רוצה לחסוך את ה-100 ש"ח מהטכנאי של 'הוט', פשוט אני אוהב להתעסק בזה.
 

שמונטי

משתמש רשום
לדעתי כדי שלא יהיה לך רעשים בקו שזה אומר גלישה מהירה. עדיף לך להזמין טכנאי כי להם יש מכשיר שבודק רעשים והתנגדויות מה שלך לא יהיה כי זה מכשיר יקר, לפעמים שמאריכים את הקו או שמפצלים נוצר התנגדיות בקו וזה קורה באופן תדיר, ואז הטכנאי צריך במרכזיה אצלהם לכוונן את זה.
 

Sagi

משתמש רשום
ענדי, למען האמת לא כל כך הבנתי איך העסק בנוי אצלך, יש לך ראוטר? סוויץ? אלחוטי? איזה מודם של כבלים? מה בדיוק קורה בחדרים. תנסה בבקשה לנסח שוב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה