שיתוף בתהליך פורטרייט ראשון בשמן

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הגיע היום.. שהצלחתי סוף סוף לצייר פורטרייט בשמן.

זה היה קשה, קיבלתי הדרכה צמודה ממורתי היקרה @Rivka Hapartzy. אבל תכלס שורה תחתונה הייתי צריכה לערבב צבעים בעצמי לשאוף טרמפנטין בשפע, למדוד רק עם העין - אין פה גריד או ריבועים. אין סקיצה בעיפרון. הכל נעשה נטו עם המכחול עם שערות קשות שההתעסקות איתו חדשה לי.

הציור לקח 6 שעות בדיוק והתבצע בשני שלבים. שלב ראשון לקח 3 שעות והיה בעיקר בלוק-אין של הצורות והצבעים העיקריים, מיקום מדוייק של התווי פנים בלי ליטוש סופי כי זה כמו תהליך פיסול לאט לאט מנסרים עוד צורה מהכלל אל הפרט (ולא ההיפך) ובלי רקע והרי התוצאה שיצאה בצילום מטושטשת קמעה:

Screenshot_20210109-194839_WhatsApp.jpg


ושלב שני כלל רקע וליטוש סופי של הילד (מה קוראים אותו המאיירים דיגיטלים שכמותינו 'רנדר'), תיקון ערכי תאורה תווי פנים, שיער וכו. למדתי מהתהליך המון:

איך מציירים שיער מתולתל ואת המעבר מהפנים לשיער בלי שיראה מודבק (זוכרים תפנסאית איך היה לי קשה איתה והקוקו קסדה שלה?), איך מציירים אוזן (זה איבר שאני בדרכ מציירת חפיף) ושתמיד יש בה subsurface scattering (פיזור של האור שפוגע בחלקים שונים בתוך האוזן שעשויה מסחוס וכלי דם ויחסית שקופה ובולטת. האור חוזר אלינו מפוזר בצבע אדום.. או בקיצור שימו פנס מתחת ליד ותראו איך היא נהיית אדומה. ואם אין לכם כח אז הנה תמונה מהרשת, הכירו סאבסרפס סקאטרינג או פיזור תת-עורי, תת משטח.. לא מצאתי תרגום..
Screenshot_20210109-193948_WhatsApp.jpg

קיבלתי המלצה מהמורה לעשות ציורי אזניים בשפע כדי להבחין בסאבסרפס הזה באופן טבעי. אגב תוכנות תלת משלבות את זה אחרת העור נראה מפלסטיק ברנדר). אחרי כל הקשקושים הנה השלב השני שלקח 3 שעות נוספות, סהכ 6 שעות כי זה פורטרייט בלי רקע..
Screenshot_20210109-193303_WhatsApp.jpg
Screenshot_20210109-193248_WhatsApp.jpg


חוויות מצחיקות מהתהליך:

בעקרון קיבלתי יד חופשית. אבל אם עשיתי טעות פאטאלית לדוגמא-
כששמתי צבע בסטורציה גבוהה מדיי או עם גוון לא מתאים (קר במקום חם ולהיפך..זה משנה תתאורה אז לא הכל הולך) המורה שלי אמרה - תכבדי את עצמך אל תשימי כזה צבע. משפט שחזר על עצמו הרבה: זה מדיי סגול/אדום/ירוק, תערבבי קצת אוקר (צהוב חרדל) .. האוקר הזה היה הצלה חחח...
גם אחרי שמיתנתי את הצבעים יצא לי ילד בגוונים של חד קרן :p..
למדתי שכשרוצים להבהיר גוון מסויים לא תמיד כדאי להוסיף לבן (אלא צבע בהיר אחר) כי הלבן יוצר טיפה תת גוון אפור/בז'/בוץ מלוכלך ומשמיד סטורציה שבנינו בקפידה. כשרוצים להכהות בדרכ האופציה היא להוסיף אלוטראמרין (כחול עם רמת שקיפות מירבית) או להוסיף חום כהה או את שניהם. השיעור הכי גדול היה בשיער.

1. החלקים הכהים בשיער יהיו רק איפה שיש גולגולת. בכל תלתל יש חלק בהיר וחלק כהה. בכל שערה יש חלק בהיר וחלק כהה וחלק של ערבול הערכים בהתאם לפיזור האור..
2. אין לצייר שערות בודדות, צריך להתייחס לנפחים ורק במקומות אחדים לצייר פרטים.
3. להשאיר חלק הכי מואר מהשיער לבן, כי הצבע הלבן שנשים עם המכחול לא יהיה טהור כמו הלבן של הקנווס.
4.לצבוע את הרקע בחלקים מבעד לשערות כדי לקבל מראה שקוף של קווצות שיער במקום גוש קסדה אחד ענק ( כמו שציירתי עד עתה ראו פנסאית כנל)
5. כדי שנצליח להבחין בקווצות השונות צריך לצבוע בהיר על כהה וכהה על בהיר ואין קווצת שיער אחת שהיא רק בהירה או רק כהה אחרת יוצא פאה אטןמה של ליצן (ניסיתי תאמינו לי ולקח זמן לתקן. שונאת ליצנים)

זהו פחות או יותר היה נחמד ולמדתי המון ממליצה בחום לנסות ציור שמן אפילו אחד זה מלמד המון על צבע, קצוות וטקסטורה. המורה שלי ציירה ליידי ויצאה לה תוצאה שונה לחלוטין (התבטא בעיקר בצבעים יותר מתונים, קומפוזיציה שונה ומתוחכמת ורקע חי) זה מראה שלכל אחד הסגנון שלו (נסו פעם לשבת עם 4 מאיירות שונות ולצייר את אותו האובייקט, עץ או בית או דמות ותראו שלכל אחת יצא משהו אחר לחלוטין. זה הקסם בנקודת המבט הייחודית שיש לכל אחד.. כשם שפרצופיהם שונים ככה גם ציוריהם ;) ). עוד הערה קטנה בנוגע לרקע. בחרתי הרי לוותר על הרקע המקורי אבל כל צבע ששמתי ברקע היה מוכרח בהכרח הכרחי להופיע גם על הדמות אחרת זה נראה הדבקה או טעות בתאורה.
למדתי מזה על עצמי:

יותר קל לי לצייר במכחול עם כתמים מאשר בעיפרון עם קווים. לתפוס את הצורה הכללית ולנסר ממנה צורות קל יותר מלצייר את קווי המתאר ואותם לשפץ בהדרגה. כנראה למוח יותר קל להשלים צורה שלימה מאשר לנתח קווים. אבל מה הדבר הכי חשוב לצייר? הקו. אז צריכה לחזק אותו. הנה פירמידת המזון לציירים שרוצים להצליח והקו הוא הכי בסיסי הכי חשוב והכי קודם ליתר הדברים (ולכן בציור אדקמי מתחילים קודם לרוש את העיפרון ורק אחרי אלף שנה עוברים לצבעי שמן).. אז אני מקווקוות בכל הזדמנות ותשתדלו גם את לקווקוו להנאתכם.

Screenshot_20210109-201841_WhatsApp.jpg

עד כאן חפירה :)
תודו שאין על התלתלי זהב האלה שלפני האָפְּשֶׁערְנִישׁ. זה פשוט רגעים שרוצים לזכור וזו אחת הדרכים ;)
Screenshot_20210109-200911_WhatsApp.jpg
 

Hodayabaya

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מדהים! הפנים חלקות וחמודות, ורואים שזה נעשה במלאכת מחשבת. כל הכבוד על העשייה והאומץ. תמשיכי לעשות עוד, נכון?
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יפיהפה!
בטוחה שזה הראשון?

בטוחה.. חחח הלימון (ראה ערך לימונה ליזה) היה ציור ראשון בשמן וזה ציור שני. יש לי אחלה מורה ב"ה והמידע שלמדנו בקורס איור כאן עזר לי להבין איך בכלל לגשת לתאורה אחורית שהיא בחרה...

מדהים! הפנים חלקות וחמודות, ורואים שזה נעשה במלאכת מחשבת. כל הכבוד על העשייה והאומץ. תמשיכי לעשות עוד, נכון?
בע"ה בארוררר.. כיף חיים. תודה ענקית הודיה על כל העזרה שמשקיעה, את נשמה... :) !
 

Hodaya_Hadasa

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
ווואיי טלי'ה איזה מהממם עשית את התלתלים :eek::eek::eek::eek:
אני בשוקקק שזה פעם ראשונה שלך בשמן !!!אלופה !!!
 

תפארת סילברברג

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
הגיע היום.. שהצלחתי סוף סוף לצייר פורטרייט בשמן.

זה היה קשה, קיבלתי הדרכה צמודה ממורתי היקרה @Rivka Hapartzy. אבל תכלס שורה תחתונה הייתי צריכה לערבב צבעים בעצמי לשאוף טרמפנטין בשפע, למדוד רק עם העין - אין פה גריד או ריבועים. אין סקיצה בעיפרון. הכל נעשה נטו עם המכחול עם שערות קשות שההתעסקות איתו חדשה לי.

הציור לקח 6 שעות בדיוק והתבצע בשני שלבים. שלב ראשון לקח 3 שעות והיה בעיקר בלוק-אין של הצורות והצבעים העיקריים, מיקום מדוייק של התווי פנים בלי ליטוש סופי כי זה כמו תהליך פיסול לאט לאט מנסרים עוד צורה מהכלל אל הפרט (ולא ההיפך) ובלי רקע והרי התוצאה שיצאה בצילום מטושטשת קמעה:

צפה בקובץ המצורף 801971

ושלב שני כלל רקע וליטוש סופי של הילד (מה קוראים אותו המאיירים דיגיטלים שכמותינו 'רנדר'), תיקון ערכי תאורה תווי פנים, שיער וכו. למדתי מהתהליך המון:

איך מציירים שיער מתולתל ואת המעבר מהפנים לשיער בלי שיראה מודבק (זוכרים תפנסאית איך היה לי קשה איתה והקוקו קסדה שלה?), איך מציירים אוזן (זה איבר שאני בדרכ מציירת חפיף) ושתמיד יש בה subsurface scattering (פיזור של האור שפוגע בחלקים שונים בתוך האוזן שעשויה מסחוס וכלי דם ויחסית שקופה ובולטת. האור חוזר אלינו מפוזר בצבע אדום.. או בקיצור שימו פנס מתחת ליד ותראו איך היא נהיית אדומה. ואם אין לכם כח אז הנה תמונה מהרשת, הכירו סאבסרפס סקאטרינג או פיזור תת-עורי, תת משטח.. לא מצאתי תרגום..
צפה בקובץ המצורף 802042
קיבלתי המלצה מהמורה לעשות ציורי אזניים בשפע כדי להבחין בסאבסרפס הזה באופן טבעי. אגב תוכנות תלת משלבות את זה אחרת העור נראה מפלסטיק ברנדר). אחרי כל הקשקושים הנה השלב השני שלקח 3 שעות נוספות, סהכ 6 שעות כי זה פורטרייט בלי רקע..
צפה בקובץ המצורף 801964צפה בקובץ המצורף 801963

חוויות מצחיקות מהתהליך:

בעקרון קיבלתי יד חופשית. אבל אם עשיתי טעות פאטאלית לדוגמא-
כששמתי צבע בסטורציה גבוהה מדיי או עם גוון לא מתאים (קר במקום חם ולהיפך..זה משנה תתאורה אז לא הכל הולך) המורה שלי אמרה - תכבדי את עצמך אל תשימי כזה צבע. משפט שחזר על עצמו הרבה: זה מדיי סגול/אדום/ירוק, תערבבי קצת אוקר (צהוב חרדל) .. האוקר הזה היה הצלה חחח...
גם אחרי שמיתנתי את הצבעים יצא לי ילד בגוונים של חד קרן :p..
למדתי שכשרוצים להבהיר גוון מסויים לא תמיד כדאי להוסיף לבן (אלא צבע בהיר אחר) כי הלבן יוצר טיפה תת גוון אפור/בז'/בוץ מלוכלך ומשמיד סטורציה שבנינו בקפידה. כשרוצים להכהות בדרכ האופציה היא להוסיף אלוטראמרין (כחול עם רמת שקיפות מירבית) או להוסיף חום כהה או את שניהם. השיעור הכי גדול היה בשיער.

1. החלקים הכהים בשיער יהיו רק איפה שיש גולגולת. בכל תלתל יש חלק בהיר וחלק כהה. בכל שערה יש חלק בהיר וחלק כהה וחלק של ערבול הערכים בהתאם לפיזור האור..
2. אין לצייר שערות בודדות, צריך להתייחס לנפחים ורק במקומות אחדים לצייר פרטים.
3. להשאיר חלק הכי מואר מהשיער לבן, כי הצבע הלבן שנשים עם המכחול לא יהיה טהור כמו הלבן של הקנווס.
4.לצבוע את הרקע בחלקים מבעד לשערות כדי לקבל מראה שקוף של קווצות שיער במקום גוש קסדה אחד ענק ( כמו שציירתי עד עתה ראו פנסאית כנל)
5. כדי שנצליח להבחין בקווצות השונות צריך לצבוע בהיר על כהה וכהה על בהיר ואין קווצת שיער אחת שהיא רק בהירה או רק כהה אחרת יוצא פאה אטןמה של ליצן (ניסיתי תאמינו לי ולקח זמן לתקן. שונאת ליצנים)

זהו פחות או יותר היה נחמד ולמדתי המון ממליצה בחום לנסות ציור שמן אפילו אחד זה מלמד המון על צבע, קצוות וטקסטורה. המורה שלי ציירה ליידי ויצאה לה תוצאה שונה לחלוטין (התבטא בעיקר בצבעים יותר מתונים, קומפוזיציה שונה ומתוחכמת ורקע חי) זה מראה שלכל אחד הסגנון שלו (נסו פעם לשבת עם 4 מאיירות שונות ולצייר את אותו האובייקט, עץ או בית או דמות ותראו שלכל אחת יצא משהו אחר לחלוטין. זה הקסם בנקודת המבט הייחודית שיש לכל אחד.. כשם שפרצופיהם שונים ככה גם ציוריהם ;) ). עוד הערה קטנה בנוגע לרקע. בחרתי הרי לוותר על הרקע המקורי אבל כל צבע ששמתי ברקע היה מוכרח בהכרח הכרחי להופיע גם על הדמות אחרת זה נראה הדבקה או טעות בתאורה.
למדתי מזה על עצמי:

יותר קל לי לצייר במכחול עם כתמים מאשר בעיפרון עם קווים. לתפוס את הצורה הכללית ולנסר ממנה צורות קל יותר מלצייר את קווי המתאר ואותם לשפץ בהדרגה. כנראה למוח יותר קל להשלים צורה שלימה מאשר לנתח קווים. אבל מה הדבר הכי חשוב לצייר? הקו. אז צריכה לחזק אותו. הנה פירמידת המזון לציירים שרוצים להצליח והקו הוא הכי בסיסי הכי חשוב והכי קודם ליתר הדברים (ולכן בציור אדקמי מתחילים קודם לרוש את העיפרון ורק אחרי אלף שנה עוברים לצבעי שמן).. אז אני מקווקוות בכל הזדמנות ותשתדלו גם את לקווקוו להנאתכם.

צפה בקובץ המצורף 802007
עד כאן חפירה :)
תודו שאין על התלתלי זהב האלה שלפני האָפְּשֶׁערְנִישׁ. זה פשוט רגעים שרוצים לזכור וזו אחת הדרכים ;)
צפה בקובץ המצורף 801998
פשוט מטורףףףף
אליפות לפורטרייט ראשון
את עושה לי מחושים לצייר כזה גםםםם
אהבתי את התלתלים המעוכים שמאחורה זה מושלם
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים

הדס פילו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אומנית אחת פשוט אין לי מילים!!!!!!!!!!!
וטוב כשאת כותבת על כל התהליך
ככה את חוסכת לי ללכת לפרוג ולהתמקצע ביסודיות כמוך ;) (אני בקורס אחר של איור- והוא מומלץ בחום)
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אומנית אחת פשוט אין לי מילים!!!!!!!!!!!
וטוב כשאת כותבת על כל התהליך
ככה את חוסכת לי ללכת לפרוג ולהתמקצע ביסודיות כמוך ;) (אני בקורס אחר של איור- והוא מומלץ בחום)


חחח אוי ואבוי לי.. אני חושבת שבפרוג קיבלתי חתיכת קפיצת מדריגה מציור שטוח עם צבעי פרא לציורים עם מבנה ותאורה וצבע הגיוני.. למרות שזה יכול להביך אןתי ממש אני מצרפת כאן תהליך מהציורים הדיגיטלים הראשונים שצויירו לפני שנה וחצי בערך. קרי לפני אבימי ושולם.. לא לבעלי לב חלש.

אפשר למצוא נקודות אור בציורים האלה ובעיקר נקודות צבע אבל לדרוש על זה תשלום אי אפשר. בפרוג דחסו לי את המידע הכי חיוני בצורה מרוכזת וברורה. קיבלתי יכולת מאבימי לזהות מורה טוב ושיטה טובה לעומת מורה לא טוב שמלא בקיצורי דרך שיעשו לי יותר נזק מתועלת. אני עדיין מסתכלת על כל מורה דרך המשקפיים של אבימי לזהות אל השיטה הזו טובה או מסריחה. אם הייתי לומדת מסורתי קודם לא הייתי מגיעה לתוצאה בעשור הקרוב כי צריך קודם לשלוט ברישום בעיפרון עד שיוצא עשן (שנתיחם. אני יודעת כי אחותי לומדת ואחרי שנתיים בעיפרון ומעט דיו נתנו להם סוף סוך לגעת בחומרים). בקיצור קיבלתי כאן תרכיז שאין ככ איך לדלג עליו. המידע שאני נותנת הוא הרבה פעמים טיפ שמתרכז בנושא מסויים ולא תכנית פעולה :) אם את כבר לומגת במקום מסויים שמחה לשמוע. לאחרים ממליצה בחום על פרוג. ורק למען המתלבטים אני שמה כאן ביצועים שלי לפני פרוג (קרינג') שתראו מה קורה כשמנסים ללמוד בלי הכוונה נכונה.

והאחד הכי עדכני מלפני 8 חודשים על אמירת משניות לטיהור האוויר. תודי שיצא לו עור סגול של צפרדע שלא היה מבייש את היצורים המדומיינים שבלייז יוצר:


מקווה שהנקודה מובנת.. בלי פרוג הייתי עדיין שופכת צבע בלי רחמים בלי כללים ובלי מבנה ויחסים בין האובייקטים השונים. או לחלופין מעתיקה בלבד בלי יכולת ליצור משהו חדש. וגם באקדמאי הייתי מתקדמת ברוורס. זה מה שעבד לי ולכן ממליצה בחום :)
 

הדס פילו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
וואוו טליה-לא ביקשת מפרוג הנחה לחבר מועדון או משהו-
הם חייבים לך המון
ואממ תאמת שאם לא מס' השעות שיושבים ולומדים בשבוע בפרוג
אוליי הייתי כן נרשמת
אבל אני לא מתחרטת לרגע
כי בתור אחת שהלו"ז שלי צפוף- כי יש לי במקביל את המקצוע שלי
(ואני עוד רווקה לא מדבר על מי שייש לו ילדים)
לא הייתי מצליחה לשבת ולמוד את מס' השעות שלומדים וגם לתרגל
וכן יכול להיות שחסר לי
כי לקחתי רק יחידה אחת מתוך כל קורס האיור(אבל גם למדתי לפני זה)
ואני מתרגלת המוןןןן וגם מקבלת עזרה מהמורה שלי
אז בינתיים אני מרגישה שעשיתי את הדבר הנכון
ושלא תטעו אני מעריכה מאוד את המקצועיות של פרוג
(ואת טליה ודומייך מוכיחים את זה -בגדול)
ואני מעריכה לא פחות את המקום שבו אני לומדת
אז הכל עניין של סדר עדיפויות
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
וואוו טליה-לא ביקשת מפרוג הנחה לחבר מועדון או משהו-
הם חייבים לך המון
ואממ תאמת שאם לא מס' השעות שיושבים ולומדים בשבוע בפרוג
אוליי הייתי כן נרשמת
אבל אני לא מתחרטת לרגע
כי בתור אחת שהלו"ז שלי צפוף- כי יש לי במקביל את המקצוע שלי
(ואני עוד רווקה לא מדבר על מי שייש לו ילדים)
לא הייתי מצליחה לשבת ולמוד את מס' השעות שלומדים וגם לתרגל
וכן יכול להיות שחסר לי
כי לקחתי רק יחידה אחת מתוך כל קורס האיור(אבל גם למדתי לפני זה)
ואני מתרגלת המוןןןן וגם מקבלת עזרה מהמורה שלי
אז בינתיים אני מרגישה שעשיתי את הדבר הנכון
ושלא תטעו אני מעריכה מאוד את המקצועיות של פרוג
(ואת טליה ודומייך מוכיחים את זה -בגדול)
ואני מעריכה לא פחות את המקום שבו אני לומדת
אז הכל עניין של סדר עדיפויות

ברור שיש עוד מקומות שמלמדים איור ולכל אחד התכנית שמתאימה לו.. ואני לא רומזת לך לעבור לפרוג אלא שמחה לשמוע שאת לומדת מסודר.. חח רק רציתי להדגיש שאני בדרכ נותנת טיפ או הרחבה על נושא מסויים ויש הבדל עצום בין טיפ לתכנית פעולה מקיפה שמקדמת בצורה שיטתית.

כמו השרשור שלי על אומברה ופנאומברה שזה מתייחס לצל המוטל עם קצוות חדים וקשים או מרוככים ומפוזרים וכמה יהיה הפיזור (הפנאומברה) תלוי במקור האור ובמרחק שלו מהאובייקט לקרקע. זה חתיכת חפירה ומי שלא מבין בתאורה בכלל זה לא ממש יעזור לו אלא יחלוף מעל הראש.. בקיצור צריך פרקטיקה לא טיפים מפוזרים בלי סדר.

ובפרוג משקיעים תנשמה בכל תלמיד באופן אישי ומפנקים בכל הזדמנות גם מעבר למה שסוכם בתכנית לימודים שקיבלנו. אני יודעת כי למדתי בעוד מקומות התמחויות שונות אז יש לי דרך להשוות. מגיע להם פירגון ענק ממני. ;)
 

NEMESH

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
טליה וואו!
שיא השלך לצייר כזה בשל הרמוני ואינטליגנטי! ניחשתי את זה לפי הדיגיטליים שלך גם
וזה פשוט את
כמו תמיד- התחושה הפנומינאלית של צבע, התנופה האמיצה, התפיסה הזאת של המכלול, ההבנה של האור
מדהים ועוצמתי!
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
טליה וואו!
שיא השלך לצייר כזה בשל הרמוני ואינטליגנטי! ניחשתי את זה לפי הדיגיטליים שלך גם
וזה פשוט את
כמו תמיד- התחושה הפנומינאלית של צבע, התנופה האמיצה, התפיסה הזאת של המכלול, ההבנה של האור
מדהים ועוצמתי!
וואו נראה לי שאני יוסיף את מה שכתבת כאן לקורות חיים :p

איזה פרגון (ואת תמיד פרגנת מההתחלה)
גבהתי בכמה סנטימטרים ;)
 

נחמי קרלבך

https://603d12dfc7cbf.site123.me/
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
וואוווו
בא לי גם....
הלוואי שהייתי הולכת ללמוד כזה הרבה כמוך
לבינתיים מסתפקת בפרוג
(אני אחרי קורס מקיף שלציור דיגיטלי באחד הביה"ס המובילים של החרדי -לא יגיד איזה
אבל היה שם זוועה...)
בקיצור עשית חשק מטורף...
 

palm

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
@טליה, עשית עבודה יפה, והתלהבתי מהאפשרות של עבודה ב6 שעות לציור ראשון, כשרונית אחת
אני מציירת שמן אבל לא למדתי, כן למדתי מההסבר שלך איך שבנית את הציור ב2 שלבים
תודה על ההסבר המפורט
אבל כל צבע ששמתי ברקע היה מוכרח בהכרח הכרחי להופיע גם על הדמות אחרת זה נראה הדבקה או טעות בתאורה.
בטח! בגלל שכל הצבעים שנמצאים במרחב שמסביב לאוביקט, משתקפים באוביקט עצמו
המשיכי להצליח ולשתף, השיתופים שלך כייפיים
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
וואוווו
בא לי גם....
הלוואי שהייתי הולכת ללמוד כזה הרבה כמוך
לבינתיים מסתפקת בפרוג
(אני אחרי קורס מקיף שלציור דיגיטלי באחד הביה"ס המובילים של החרדי -לא יגיד איזה
אבל היה שם זוועה...)
בקיצור עשית חשק מטורף...
שווה תמיד תמיד להמשיך ללמוד כל אחד בדרך שלו ועם המורים שלו.. אבל לא להפסיק ללמוד. ואת מציירת נהדר.
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
@טליה, עשית עבודה יפה, והתלהבתי מהאפשרות של עבודה ב6 שעות לציור ראשון, כשרונית אחת
אני מציירת שמן אבל לא למדתי, כן למדתי מההסבר שלך איך שבנית את הציור ב2 שלבים
תודה על ההסבר המפורט

בטח! בגלל שכל הצבעים שנמצאים במרחב שמסביב לאוביקט, משתקפים באוביקט עצמו
המשיכי להצליח ולשתף, השיתופים שלך כייפיים


נכון הצבעים מתערבבים להם ונוצרי המון צבעי פסטל מזה, כצבע נפגש עם צבע הוא מאבד מהסטורציה שלו טיפה. אשמח לראות ציורי שמן.. ואם יש מים השמחה כפליים חחח צבעי מים הכי קשה אין ככ איך לתקן טעויות וכל עיבוד מיותר של הדף משאיר חותמת
 

הופ!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
WOW~ זה מדהים!
והיה מרתק ממש לקרוא את התהליך, נשאבתי אליו בקלות....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה