פאנל העיתונאים החרדי הראשון | מי מגיע?!

ידידיה חבר

מהמשתמשים המובילים!
טובבב...

אז אחרי שהרעיון של הפאנל עורר סערה ויצר קמפיינים של הצבעות (שחלקם נמחקו...), וזו כבר בהחלט הצלחה בפני עצמה, נעבור ברשותכם לשלב הבא. ונשתדל לעשות את זה גם קצת מעצבן, מה לעשות - כאן לישון זו עבירה מנהלית.

אז ככה, הציבור הקדוש (עשרות המצביעים בעד, ועמהם עשרות ה'יושבים על הגדר') מוזמן להציע את מי הוא מעוניין לראות משתתף בפאנל. או במילים מדוייקות יותר: אלו עיתונאים יתארחו כאן בפורום לפאנל העיתונאות.

ההיגיון שעומד מאחורי הההצעה המוזרה הזו הוא די פשוט:
נניח שאני מביא לכאן את א' ואת א'א' ואת א'א'א' תפוח אדמה - אני מניח לדמיונכם הפורה לנחש מה קורה הלאה. אני אציין רק כמה תרחישים סימבוליים למדי: א. האתר של פרוג קורס מעומס ההודעות הפרטיות שאני מוצף על כל הבעיות ההשקפתיות, וחוסר המקצועיות, והמצוקות המשפחתיות של אורחינו הנכבדים. ב. אינסוף פוסטים מחוקים עם גידופים על הנ"ל. ג. אף אחד לא משתתף בפאנל, כי כל אחד מתעב אחד אחר מהמשתתפים.
ועוד לא הזכרתי כמה אני צריך לבזות את עצמי בפני אותם ברנשים, כדי שיואילו בטובם (אם ישנו) לרדת לעמינו, ולפנות מזמנם העמוס (ועדיף לא לנחש במה...).

לכן, אני מכבד את מכובדי להציע באשכול הבא שמות של עיתונאים שלדעתכם ראויים להופיע בפני יקירי הפורום. המועמדים שייבחרו ייאלצו לשקול את האפשרות לסרב לענות להצעה בכובד ראש.

ומה לעשות, כמה כללים:

  • את השמות יש לכתוב כל שם בהודעה נפרדת. השמות בעלי מספר הלייקים הגבוה ביותר הם שיבחרו. במידה ויהיה צורך תתקיים הצבעה נפרדת.
  • האשכול הבא מיועד אך ורק לשמות מועמדים. הערות והארות יש להעלות באשכול הקודם בנושא זה.
  • בשום פנים ואופן אין להעיר/לבקר/להשמיץ/להשפיל/לבזות/לחרף/לגדף/למחות/לקלל וכדו' כל שם שיועלה כאן. משתמש שיחרוג מכך יורחק מיידית.
  • תחום העניין של הפאנל הוא רק בעיתונאות החרדית.
בקיצור, דברו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה