עזרה עקיצות באלי אקספרס

גיטרה

משתמש מקצוען
לא מחייב שזה בסין, ואתם יכולים לפתוח סכסוך עוד שבוע. (האופציה לא נסגרת בתום השישים יום)
תודה על התגובה.
זה נמצא בסין - לפי האתר של 17Track שמזהה את המספר מעקב של החבילה הספציפית. שם מופיע שזה כעת עדיין בשנגחאי. יש מצב שגם זה לא מעודכן?
בכל מקרה אני לא חושבת שעברו 60 יום, הארבעה ימים שנותרו זה לפי הזמן שמצויין לי בעמוד ההזמנות הראשי ליד האופציה של פתיחת סכסוך. אתם מתכוונים לומר ניתן עוד שבוע אחרי שתמה הספירה לאחור שם ניתן עדיין לפתוח סכסוכים?
 

רגע אחד

משתמש פעיל
את טועה!!! ובגדול!!

זה קורה לפעמים שהמשלוח בוטל- ולא בהכרח קשור למוכר.
זה קורה למוכרים האמינים ביותר.
ההסבר לכך הוא שהמוצר לפעמים נופל בין הכסאות של המכס הסיני.
המוכר מייד קולט את זה ושולח מחדש עם מספר מעקב חדש!

כתבת גם: "לאחר שסגרת את הסיכסוך אין עם מי לדבר. אין החזרה של כסף בשום צורה."
זה גם טעות!! שהרי גם אם תסגור את הסכסוך אתה יכול לפתוח מחדש סכסוך עד תום ימי ההגנה של הקונה שהם בערך כ 60 יום.!!

באופן אישי קרה לי לפחות 5 פעמים שהיה רשום המשלוח בוטל ואז המוכר שלח מס' מעקב נוסף והמוצר הגיע כמו שצריך.
בהרבה מקרים המוכר שולח בפעם השנייה במשלוח מהיר יותר.
צודק!
אכן המשלוח הגיע עם המספר מעקב השני

אפילו שבהתחלה היה כתוב המשלוח בוטל
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תודה על התגובה.
זה נמצא בסין - לפי האתר של 17Track שמזהה את המספר מעקב של החבילה הספציפית. שם מופיע שזה כעת עדיין בשנגחאי. יש מצב שגם זה לא מעודכן?
בכל מקרה אני לא חושבת שעברו 60 יום, הארבעה ימים שנותרו זה לפי הזמן שמצויין לי בעמוד ההזמנות הראשי ליד האופציה של פתיחת סכסוך. אתם מתכוונים לומר ניתן עוד שבוע אחרי שתמה הספירה לאחור שם ניתן עדיין לפתוח סכסוכים?
הספירה לאחור זה בשביל השישים יום של המוכר!
לאחר מכן, יש לכם אופציה לפתוח בסכסוך לפחות שבועיים ואולי יותר.
ביום חמישי שעבר, קיבלתי חבילה שלפי 17track עדיין בסין, זה קורה שלפעמים בדרך מחליפים מספר מעקב, וזה יותר קשה לאיתור ע"י המערכת, ועוד דברים שלא את כולם אני יודע...
 

גיטרה

משתמש מקצוען
הספירה לאחור זה בשביל השישים יום של המוכר!
לאחר מכן, יש לכם אופציה לפתוח בסכסוך לפחות שבועיים ואולי יותר.
ביום חמישי שעבר, קיבלתי חבילה שלפי 17track עדיין בסין, זה קורה שלפעמים בדרך מחליפים מספר מעקב, וזה יותר קשה לאיתור ע"י המערכת, ועוד דברים שלא את כולם אני יודע...
תודה רבה! חידשתם לי הרבה.
 

שי1

משתמש מקצוען
מה אומרת ההודעה הזו שאקבל החזר?
אחרי התכתבויות הלוך וחזור עם המוכר זה מה שקבלתי היום.
upload_2019-12-9_12-39-30.png
 

P.R.

משתמש מקצוען
איפה אני יכולה לראות האם כבר נעשה זיכוי על הכסף?
המוכר ציין שאקבל זיכוי, וגם הסכסוך נסגר בכך שאקבל זיכוי, אבל באשראי לא ראיתי זיכוי
האם יש אפשרות לראות האם זוכיתי בתוך ההזמנה באלי אקספרס?
ותוך כמה ימים אמורים לראות זיכוי?

תודה מראש!
 

חושב! כותב

משתמש רשום
עריכה תורנית
אשמח אם מישהו ייעץ לי,
הזמנתי סטיק לסים לאינטרנט ב35.5 $, והגיע אלי משהו אחר דומה עם חיבור למצת הרכב.
פתחתי סכסוך והצעתי קבלת טובין בפשרה על 34 דולר.
ולאחמ"כ קיבלתי מייל שע"פ הסכמתי! עלי לשלוח חזרה ולקבל החזר 34 $, בעוד מתחילה הבנתי שהסכם טובין הוא ללא החזר המוצר.

וז"ל התרגום של גוגל:
סטטוס:
ממתין להחזרת המשלוח
פיתרון:
החזר סחורה והחזר כספי $ 34.00
תזכורת:
כעת יש לך הסכם עם המוכר לפתור את המחלוקת. עליך להחזיר את ההזמנה שלך (עם פרטי מעקב) תוך ימים קלנדריים שעה דקה שניה אם לא תצליח להחזיר את ההזמנה שלך בתוך מועד אחר זה,

תודה מראש!
 

P.R.

משתמש מקצוען
מה אפשר לעשות???
מחכה להזמנות כבר חודש וחצי ונמצא כבר מעל חודש באותו מצב - משלוח נשלח מארץ המוצא, ומנסה להתכתב עם המוכר ואין תגובה, ומנסה לפתוח סיכסוך אך לא נותן ומציין שעדיין לא הסתיימו ימי ההגנה של המוכר מצרפת מה שכותב לי
וכן איפה כתוב זמן ההגנה.

upload_2019-12-19_12-49-49.png
 

במקום שאין אנשים ;)

משתמש מקצוען
ראשית, כבר קרה לי שמוצר הגיע אלי כשבאתר כתוב ניסיון משלוח, כלומר עוד לא יצא מסין, כך שיש תקווה שפשוט לא עדכנו.
לעצם הענין, כנראה שצריך לחכות בסבלנות
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
לאחר שסגרת את הסיכסוך אין עם מי לדבר. אין החזרה של כסף בשום צורה.
גם אם תסגור את הסכסוך אתה יכול לפתוח מחדש סכסוך
אז מה הוכרע?
לסגור את הסכסוך (לבקשת/תחינת המוכר, "אם תוך 7 ימים זה לא מגיע, תבקש את הכסף, ואם לא תקבל תוך יומיים - פתח סכסוך שוב..")?
האם אוכל אח"כ לפתוח שוב, או לא??
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
לכל מי שחושב שלא קיבל החזר.
כנראה קניתם באותם ימים שוב מאלי אקספרס ואז בפירוט האשראי הוא כתב את החיוב על הקניה החדשה ובסכום זה גבה פחות בגלל בקיזוז של ההחזר...
תבדקו בפירוט המלא של כל עיסקה ועיסקה ותגלו החזר...
מנסיון
 

אמיליה

משתמש מקצוען
זה גם טעות!! שהרי גם אם תסגור את הסכסוך אתה יכול לפתוח מחדש סכסוך עד תום ימי ההגנה של הקונה שהם בערך כ 60 יום.!!
קניתי מוצר שהיה כתוב עליו שילוח תוך 35 ימים
המוכר סגר את ההזמנה אחרי 26 ימים
ועדיין לא קבלתי את החבילה וכבר אין לי אפשרות לפתוח סכסוך
יש מה לעשות??
 

GALAXY

משתמש מקצוען
קניתי מוצר שהיה כתוב עליו שילוח תוך 35 ימים
המוכר סגר את ההזמנה אחרי 26 ימים
ועדיין לא קבלתי את החבילה וכבר אין לי אפשרות לפתוח סכסוך
יש מה לעשות??


מה את מתכוונת שהמוכר סגר את ההזמנה?
אם הוא לא שלח אז הכסף חוזר אלייך אוטומטית.
אם הוא שלח תבדקי את המספר מעקב באתרי מעקב בינלאומיים אם אין נתונים אז תפתחי מחלוקת בגין כך שיש בעיית מעקב לוגיסטי
 

אמיליה

משתמש מקצוען
ע"י צ'אט אנושי אפשר לפתוח סכסדך גם אם נסגר.
מה את מתכוונת שהמוכר סגר את ההזמנה?
אם הוא לא שלח אז הכסף חוזר אלייך אוטומטית.
אם הוא שלח תבדקי את המספר מעקב באתרי מעקב בינלאומיים אם אין נתונים אז תפתחי מחלוקת בגין כך שיש בעיית מעקב לוגיסטי
אין לי מושג איך זה קרה אבל אחרי 26 יום הסטטוס נהפך ל- finished ועד שקלטתי את זה כבר עברו ה15 יום הנוספים.
יש מספר מעקב על החבילה אבל היא תקועה במכס כבר הרבה זמן (הוא דיווח על מחיר לא נכון לעומת מה ששלמתי) והם רוצים על אחסנה ושחרור משלוח פרטני מחיר שזהה למחיר המוצר - 35$
ואני כבר לא מעוניינת לקבל את החבילה

ואין אפשרות לפתוח מחלוקת רגילה, הקישור של open sdispute כבר לא זמין.

איך אני יכולה לפנות להנהלת האתר, או לפתוח סכסוך בשירות לקוחות?
יש אופציה כזאת?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אין לי מושג איך זה קרה אבל אחרי 26 יום הסטטוס נהפך ל- finished ועד שקלטתי את זה כבר עברו ה15 יום הנוספים.
יש מספר מעקב על החבילה אבל היא תקועה במכס כבר הרבה זמן (הוא דיווח על מחיר לא נכון לעומת מה ששלמתי) והם רוצים על אחסנה ושחרור משלוח פרטני מחיר שזהה למחיר המוצר - 35$
ואני כבר לא מעוניינת לקבל את החבילה

ואין אפשרות לפתוח מחלוקת רגילה, הקישור של open sdispute כבר לא זמין.

איך אני יכולה לפנות להנהלת האתר, או לפתוח סכסוך בשירות לקוחות?
יש אופציה כזאת?
אם זה בעיות מכס המוכר לא אחראי!
אם הוא שיקר במחיר תתעקשו על ציאט אנושי ותקבלו על כך.
ידוע לי שיש אפשרות לשלם מכס, ולאחר מכן להוכיח את המחיר ולקבל החזר.
בכל אופן הייתי מציע לשלוח הוכחה למכס כבר עכשיו, אולי הם יבטלו את הגביה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה