עזרה עקיצות באלי אקספרס

השקעות וכלכלה

מה קורה כשמתוקף היותנו בעלי עסקים אנו הופכים ללקוחות??
כבעלי עסק, אנחנו יודעים להגדיר לעצמנו נהדר אלו לקוחות אנחנו רוצים בעסק שלנו, ואלו לקוחות כדאי לשלח באדיבות ראויה לציון ישירות למתחרים :rolleyes...
גם אתם שמתם לב שרק עכשיו הגיעה הקולקציה החדשה למדפים? הסוד המלא נחשף לראשונה, ועל הדרך טריק לניצול קופונים.
אם אתן מאלו שהבילוי שלהם הוא סיור בגאולה וברבי עקיבא, לסרוק ולמשש את חלונות הראווה, יכלתן לזהות השנה דיליי חריג במועד השקת הקולקצייה החדשה לחג...
Das beste Komplettpaket für Badarmaturen
Wenn Sie ein wassersparendes Badezimmer haben möchten, wählen Sie am besten diese wasserzertifizierten Wasserhähne und Regendusche. Aber keine...
הדרך להייטק עוברת בבני ברק
מרחב עבודה הצפוף בנשים חרדיות שיושבות וכותבות קוד, הוא לא מראה שכיח. לפני כמה שנים היו שאמרו שהוא גם לא אפשרי.
4.00 star(s) 1 ratings

רואה את A

ממתין לאישור
עריכה תורנית
בוקר טוב,
אבקש את עזרת חברי הפורום בהתנהלות נגד עוקצי הלקוחות באלי אקספרס.

בחרנו, שילמנו והכל אושר, לפתע מתברר שהעסקה בוטלה.
ההתכתבות עם המוכר אינה מקדמת לשום מקום, והוא, ברוב עזותו, דורש שנזמין שוב ואז ישלח כפול.

איך מתלוננים ?
איך משיגים החזר?
מה האופן הכי יעיל לפעול נגדם?

בתודה מראש
 

bekkiback

משתמש מקצוען
לא פתחת סכסוך?
open dispute תבחרי באופציה הזאת.
את יכולה גם לומר לו שאת פונה להנהלת אלי
 

RACHCO

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
גם אצלי הזמנה שהזמנתי ושלמתי, היה כתוב המשלוח בוטל,
אפילו לא פניתי למוכר, פתחתי מיד סכסוך, וקבלתי את הכסף חזרה.
 

רְפָאֵל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא צריך לדון יותר מידי עם המוכר,
לא מתנהל כשורה - פותחים סכסוך.

יש לא מעט נוכלים שם, צריך לבדוק את החנות לפני רכישה כדי להמנע מעסקאות שגורמות בסוף רק כאב ראש..
 

P.R.

משתמש צעיר
קופצת על האשכול
שלמתי והמשלוח בוטל, פתחתי סכסוך, תוך כמה זמן אני אמורה לקבל החזר כספי, ואיך יודעת אם קיבלתי.

אשמח לעזרתכם.
 

נשמה טהורה

משתמש צעיר
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
קופצת על האשכול
שלמתי והמשלוח בוטל, פתחתי סכסוך, תוך כמה זמן אני אמורה לקבל החזר כספי, ואיך יודעת אם קיבלתי.

אשמח לעזרתכם.
אני ראיתי את הזיכוי באשראי חושבת שאפילו באותו חודש.
 

מוגז כדין

משתמש צעיר
קופצת על האשכול
שלמתי והמשלוח בוטל, פתחתי סכסוך, תוך כמה זמן אני אמורה לקבל החזר כספי, ואיך יודעת אם קיבלתי.

אשמח לעזרתכם.
מבחינתם אחרי שהסכסוך נגמר ויש פסק דין (כלשון הטרנס לייט)
תוך 3-12 יום זה מתבצע בפועל. תוכלי לעקוב באשראי ולראות זיכוי.
תמיד אפשר לפנות ולומר שלא קיבלתם עדיין.
חשוב להם מאוד לשמור על אמינות
 

בט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
סכסוך אפשר לפתוח רק אם עבר הזמן ולא הגיע?
כי כבר כתוב לי שהמשלוח בוטל. אבל עוד לא עבר הזמן.
 

רגע אחד

משתמש פעיל
לי כתוב המשלוח בוטל, אבל עוד לפני שהסתפקתי לפנות למוכר,
הוא שלח לי מספר מעקב חדש וכתב לי שאני יאמין לו שהוא שלח מחדש

מה אתם אומרים, להאמין?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
לי כתוב המשלוח בוטל, אבל עוד לפני שהסתפקתי לפנות למוכר,
הוא שלח לי מספר מעקב חדש וכתב לי שאני יאמין לו שהוא שלח מחדש

מה אתם אומרים, להאמין?
למה לא?
זה קרה לי גם בעבר.
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לי כתוב המשלוח בוטל, אבל עוד לפני שהסתפקתי לפנות למוכר,
הוא שלח לי מספר מעקב חדש וכתב לי שאני יאמין לו שהוא שלח מחדש

מה אתם אומרים, להאמין?
לא להאמין! ולא לסגור את הסיכסוך!!!!

אם פתחת סיכסוך לא לסגור אותו עד שהמוצר מגיע.
זהו טריק ידוע של מוכרים. להתחנן ולבקש שיאמינו.
העיקר שיסגרו את הסיכסוך.
לאחר שסגרת את הסיכסוך אין עם מי לדבר. אין החזרה של כסף בשום צורה.

תכתבי לו שכשהמוצר יגיע תתני לו ניקוד גבוה במשוב.
 

רגע אחד

משתמש פעיל
לא להאמין! ולא לסגור את הסיכסוך!!!!

אם פתחת סיכסוך לא לסגור אותו עד שהמוצר מגיע.
זהו טריק ידוע של מוכרים. להתחנן ולבקש שיאמינו.
העיקר שיסגרו את הסיכסוך.
לאחר שסגרת את הסיכסוך אין עם מי לדבר. אין החזרה של כסף בשום צורה.

תכתבי לו שכשהמוצר יגיע תתני לו ניקוד גבוה במשוב.
לא פתחתי עדיין סכסוך
המוכר כתב לי את ההודעה עוד לפני ששמתי לב שבוטל
 

אהבת עולם

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אפשר לעקוב באלי אקספרס אחרי המצב של ההחזר.
בתוך פרטי ההזמנה - בטאב של תשלום / פיננסי, זה יכול לארוך הרבה זמן - עד 30 יום אאל"ט.
אבל בסוף תמיד חוזר.
 

מיישה

משתמש רשום
בוקר טוב,
אבקש את עזרת חברי הפורום בהתנהלות נגד עוקצי הלקוחות באלי אקספרס.

בחרנו, שילמנו והכל אושר, לפתע מתברר שהעסקה בוטלה.
ההתכתבות עם המוכר אינה מקדמת לשום מקום, והוא, ברוב עזותו, דורש שנזמין שוב ואז ישלח כפול.

איך מתלוננים ?
איך משיגים החזר?
מה האופן הכי יעיל לפעול נגדם?

בתודה מראש
יש בקנייה מחו"ל "הגנת הצרכן" וצריך לפנות אליהם איכשהו - אין לי מושג.
אם קנית דרך חברה ישראלית מסודרת כגון "זיפי" הם עושים זאת עבורך.
 

P.R.

משתמש צעיר
מה זה אומר שכתוב לי כך,
ואז קיבלתי הודעה שהסכסוך ננעל
upload_2019-12-5_9-58-40.png

האם זה אומר שאקבל החזר או לא?
ואם לא מה אמורה לעשות עם זה?

תודה מראש!
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

למעלה