כללי עם משפחה אוכלים קוגל ו/או קובה. לא עובדים!

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בכל אופן - דבר אחד לא מובן - איך אומרים את ה'לא' באל"ף לבן משפחה מדרגה ראשונה/שניה?
פשוט מאוד פותחים את הפה כך שהשיניים יתנו מקום מספיק ללשון לחצוץ בין שני המפלסים, מחזירים ומצמידים לאזור האחורי שתחת המפלס התחתון, מוצאים הברת למ"ד ולאחר מכן פותחים שוב עם שילוב של הברת האל"ף...

סתם מעניין אם הקרוב משפחה הזה יבקש ממכם לשבת 7 שעות על איזה רעיון שלו נכון התשובה תהיה כן! בטח! למה לא? מיד עכשיו(אני הרי חתיכת שיעמום)!... נכון?
 

מרגניתא

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לענ"ד, פשוט לשתף... להגיד כמה שעות עבודה, כמה השקיעו.. הכי פשוט ובד"כ עובד אצל אנשים נורמליים.
בדיוק היום התנסיתי בכזה דבר:
לקוח הזמין עבודה על מגזין. דיבר איתי בצ'אט, ככה שפספסתי את השורה בו הוא אמר את המחיר שהוא מתכוון לשלם.. חשבתי שהוא מתכוון לשלם את אותו הסכום שכבר שילם על עבודה זהה ולכן התחלתי לעבוד.
משסיימתי, הוא טען חי וקיים שאבדוק בצ'אט כמה הוא הציע, ואכן הוא צדק. אבל אם הייתי יודע לא הייתי מתחיל...
פשוט התחלתי לספר לו כמה שעות עבודה מונחות בזה...
אולי זה הזוי, אבל האיש הבין!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה