elisheva18

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בס"ד

לא מצליחה להוריד :(

חושב שעות ולא מוריד כלום:(

יש למישהו אפשרות להעלות לגמבו או משהו?

מישהו יודע אולי מה הבעיה?

כי קרא לי בעוד מקרים:(
 

אחת / אפס

מיתוג, עיצוב ופרסום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כשמוטי גולדמן ביקש ממני לעצב לו עטיפה לדיסק, אהבתי את הרעיון, בעיקר כששלחתי לו עבודות להתרשמות, והוא רצה סגנון אמנותי ועמוק- שאני אוהבת לעצב. אבל עם כל האהבה- חייבת להיות התאמה.

אז הוא פרש לי את החלום שלו לגבי העטיפה, נתן לי את השם 'וואס איז נייעס' שזה כבר נשמע ממש מעניין, 'מה חדש'(בעברית) וסיפר לי שיהיו שם הלהיטים החדשים. ואני, לפני כל ביצוע, הראש שלי עובד...
סיפרתי לו את התחושה שלי מהשילוב של השאלה 'מה חדש?' ו'מוזיקה' : קומזיץ קטן כזה שיושבים חברים טובים ושרים, ואוכלים(הולך ביחד, לא?) ויש קצת פיצוחים, פופקורן ועיתונים ו...

ו-התחלתי לעבוד...

מצרפת לכם בסרטון הבא חלק מהתהליך, חלק בסיסי- פשוט כי אחר כך היו לי כל כך הרבה תיקוני צבעים ומיקום כדי לתת קומפוזיציה טובה יותר ולא זכרתי להסריט- אבל תוכלו לראות כאן תהליך כמעט שלם לפני כל ה'פינישים' שכמה שהם קטנים, הם מרובים, ויוצרים בס"ד את התוצאה המושלמת.
צפה בקובץ המצורף 358934
מי יכולה להוריד לי כרגע את הקובץ הנ"ל?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה