כללי עיצוב גראפי במבט על – לקראת כנס "מעצבים את המחר" של פרוג

אריאל אלינסון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כל תושבי הפורום כאן הם יוצרים. בתהליך היצירה שלנו אנחנו מתמקדים רוב הזמן בתמונה הקטנה הספציפית לעבודה שלנו. כמו נגר שעובד עם פטיש, מסמר ומסור אנחנו ממוקדים בגופנים, בצבעים ביישורים ובהתמודדות עם התוכנות המותקנות שבמחשב.

לפעמים אנחנו שוכחים להרים את הראש קצת מתהליך העבודה הספציפי ולראות את התמונה הרחבה יותר. איפה אני נמצא בסביבה המקצועית הכללית? האם אני מתמחר נכון את העבודות שלי? האם אני נערך לשינויים המהותיים בעולם היצירתיות שצפויים פה ממש מעבר לפינה? האם העבודה שלי תואמת את תפיסת העולם הרוחנית שלי? האם אני יכול לשפר את היצירתיות שלי?

הכנס הקרוב של פרוג מיועד בדיוק לכך. להרים את הראש קצת מעבר לפטיש ולמסמר. להביט ממעוף הציפור על העולם המקצועי שלנו ועל הכיוונים שאליהם אנחנו הולכים ממש ממש בעתיד הקרוב.

בכנס תהיה הרצאה של אליק גורקי על אמנות התמחור. הרצאה רובוטית של ד"ר רועי צזנה על כישרון כמקצוע בעתיד הלא מאוד רחוק. הרצאה של עמית סגל על יצירתיות. הרצאה של הרב מרדכי בלוי על החיבור בין דרך החיים והמקצוע של כולנו. ואלה רק חלק קטן מתוך הרצאות רבות שצפויות בכנס.

אז הטיפ של השבוע – להרים את הראש. לטפס על סולם (בזהירות) – ולהסתכל על המקצוע שלנו ועל העולם של כולנו בזוית אחרת וקצת מלמעלה.

אשמח לראות את כולכם שם.
https://prog.co.il/2018/


tools-690038_640.jpg
 

יוסי דויד

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
Very nice!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה