עזרה בתכנות משחק בפלאש

  • פותח הנושא kcbv
  • פורסם בתאריך

kcbv

משתמש צעיר
D I G I T A L
אני חדשה בפלאש ועלי לבנות משחק פשוט בנושא החשמל. המטרה היא שכאשר הילד ישים משהו מוליך חשמל במלבן הריק, (כדוגמת מפתח) המנורה תדלק ע"י שליטה דרך המתג, וכאשר יניח חפץ שלא מוליך חשמל הנורה לא תידלק למרות שהוא יפעיל את המתג. במשחק המצורף כל מלבן הוא חלק נפרד. ובצד תהיה ספריית החפצים.
איך אני מתכנתת את הכפתורים?
תודה מראש
 

קבצים מצורפים

  • Picture 1.jpg
    KB 51 · צפיות: 0

טפטפת

משתמש צעיר
D I G I T A L
אוהו.........
התשובה ארוכה.
תקרא בספר של פלאש, של מנטור, את כל הפרק על תכנות.
 

kcbv

משתמש צעיר
D I G I T A L
ההודעות שלי משום מה כפולות, סליחה.
 

kcbv

משתמש צעיר
D I G I T A L
תודה רבה, הסתדרתי. יצרתי שני מובי קליפ שונים, האחד מפעיל ומכבה את המתג ואז המנורה נדלקת. והשני מפעיל את המתג, אבל המנורה נשארת כבויה.
את הכפתורים הללו צרפתי לכל אחד מהתמונות וזה עובד. פשוט לא היה לי את הרעיון איך לבצע חפשתי את הפקודות של ההתניה ולא הסתדרתי איתם. ואת החפצים יבאתי בלוייד מובי, כי כך הם מתחלפים בינהם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה