השבת יצא לי לדבר עם מורה וגננת. ואני המומה למה שנחשפתי.
אני אכתוב בקצרה כי הבנתי שהספור לא חדש. אבל איך זה לא בכותרות???
מספרת לי גננת בחיידר שהמנהל בקש ממנה לחתום על כך שהיא מחזירה את רב הכסף שהיא תקבל עבור הקיטנה שתתבצע בגן.
העילה להחזר היא כי היא ממילא בגן, והוא משלם לה משכורת טובה ותנאים טובים אז הוא זכאי להתחשבות.
גננת שסרבה אמר אין בעיה, ורשם דמות פיקטיבית כגננת בקיטנה (למרות שהגננת הרגילה תהיה בגן)
לגבי הימים שאחרי תשעה באב אמר שהן לא צריכות לעבוד שהרי הקיטנה היא ללא ימי שישי ובחיידר כן לומדים ימי שישי לפיכך הושלמות הימים והקיטנה תגמר כמה ימים מוקדם מהנדרש ומתוקצב על ידי משרד החינוך.
מקרה ב' מספרת לי מורה שהמנהלת הציעה לה להרשם כמורה בקיטנה. אך בפועל היא מבקשת שתתפקד כסיעת. כי הרי אין צורך במורה בקיטנה. מספיק שתהיה סיעת. את ההפרש המנהלת כמובן מבקשת שהמורה תחזיר לה לקופת בית הספר. במקרה זה המורה סרבה והקיטנה הפסידה כח אדם איכותי.
תגידו, איך אפשר להשלים עם הספורים האלה? אני מקבלת קריאות אדישות ומשפטים כמו מה חדש מכל מי שאני מספרת לו.. ואני פשוט לא יכולה להשלים עם העובדה שאין מה לעשות.
אני אכתוב בקצרה כי הבנתי שהספור לא חדש. אבל איך זה לא בכותרות???
מספרת לי גננת בחיידר שהמנהל בקש ממנה לחתום על כך שהיא מחזירה את רב הכסף שהיא תקבל עבור הקיטנה שתתבצע בגן.
העילה להחזר היא כי היא ממילא בגן, והוא משלם לה משכורת טובה ותנאים טובים אז הוא זכאי להתחשבות.
גננת שסרבה אמר אין בעיה, ורשם דמות פיקטיבית כגננת בקיטנה (למרות שהגננת הרגילה תהיה בגן)
לגבי הימים שאחרי תשעה באב אמר שהן לא צריכות לעבוד שהרי הקיטנה היא ללא ימי שישי ובחיידר כן לומדים ימי שישי לפיכך הושלמות הימים והקיטנה תגמר כמה ימים מוקדם מהנדרש ומתוקצב על ידי משרד החינוך.
מקרה ב' מספרת לי מורה שהמנהלת הציעה לה להרשם כמורה בקיטנה. אך בפועל היא מבקשת שתתפקד כסיעת. כי הרי אין צורך במורה בקיטנה. מספיק שתהיה סיעת. את ההפרש המנהלת כמובן מבקשת שהמורה תחזיר לה לקופת בית הספר. במקרה זה המורה סרבה והקיטנה הפסידה כח אדם איכותי.
תגידו, איך אפשר להשלים עם הספורים האלה? אני מקבלת קריאות אדישות ומשפטים כמו מה חדש מכל מי שאני מספרת לו.. ואני פשוט לא יכולה להשלים עם העובדה שאין מה לעשות.