• פרוג למען העצמאים!

    כפורום העצמאים והעסקים הקטנים המוביל בציבור החרדי, אתר פרוג נרתם לעזרתכם. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והשפעתו על המשק, נגרמים נזקים כלכליים לעצמאים רבים אשר מתמודדים עם מחסור בלקוחות. לכן החלטנו להושיט לכם יד ואנו מעניקים לכם, חברי האתר היקרים, את מערכת הפרסום העצמאית שלנו ב30% הנחה!!!

    למימוש ההטבה, אין צורך בהקלדת קוד קופון, פשוט פרסמו!

    לתשומת לב! המבצע עד חג הפסח

    למעבר ליצירת קמפיין >>>
     
    להתייעצות ועזרה בין חברי הפורום >>>
     
    לחבילת פוש לעסקים לחץ כאן >>>
     

התייעצות עוקץ ע"י חברת פרטנר - מה אומרים?

י. מאיר

Moderator
מנהל
עיצוב גרפי
לפני כשבועיים יצרתי קשר עם חברת פרטנר בנוגע לעניין מסויים.

לקראת סוף השיחה, הציעה לי הפקידה ברוב אדיבות שהיות והיא רואה שיש לי אצלם שני קווים ואני משלם על כל אחד 40 ש"ח, היא תוכל לעדכן את המסלול שלי כך שאשלם רק 25 ש"ח לקו + אקבל מכשיר סלולרי חינם.

אודה שזה היה נשמע לי טיפה מחשיד, מה האינטרס שלהם בהצעה הזו? הרי אני כבר לקוח אצלם?! לכן שאלתי לוודא שאין כאן איזשהו קומבינה, האם סך הדקות שלי בחודש מוגבל וכדו' והיא ענתה לי שלא, והאם הפלאפון החינמי הזה עולה לי משהו והיא שוב ענתה לי שלא.
(הנחתי שאולי יש להם אינטרס לפנק את הלקוחות שלהם על מנת לשמר אותם שלא יעברו לחברות מתחרות.)

בסופו של דבר, גיליתי שהחודש שילמתי במקום 50 ש"ח - 136(!) ש"ח.

כשהתקשרתי לפרטנר לברר על מה ולמה, הסבירה לי הפקידה ש-80 ש"ח - עבור 2 קווים, ולא, אף אחד לא העביר אותי מסלול, ו-16 ש"ח עבור המכשיר הסלולרי שהזמנתי דרכם ו-40 ש"ח דמי משלוח!!!

הזוי, לא?

כמובן שהסברתי שהיתה כאן אי הבנה ואני לא ציפיתי לשלם על המכשיר הזה שקל, ורק בגלל שהפקידה הסבירה לי שזה חינם הסכמתי לקבל כי למה לא, והיא טענה שתבדוק את העניין ויאזינו להקלטת השיחה עם הפקידה הקודמת. (חבל שאני לא הקלטתי)

מעניין אותי האם זה קרה לעוד אנשים, והאם אין כאן איזשהו עוקץ בשיטת "מצליח"...? או שזו רק טעות מקרית?
 

יוכבד ב

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
איור וציור מקצועי
עיצוב גרפי
מידיעה ומנסיון מבפנים אם מתעקשים הם מאזינים לשיחות ובמידה והפקידה אמרה כמו שתיארת מזכים אותך.
 

album

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
מנסיון הם מאד אנושיים
פניתי אליהם, הם שמעו הקלטות וזיכו אותי כמו שצריך בלי הרבה דיבורים
 

דבר סתר

משתמש פעיל
מידיעה ומנסיון מבפנים אם מתעקשים הם מאזינים לשיחות ובמידה והפקידה אמרה כמו שתיארת מזכים אותך.
היה לי מקרה כזה אצל בזק ובסוף זיכו אותי בהרבה כסף
נראה לי שע"פ חוק הם צריכים להקליט שיחות והם צריכים להוכיח
 

י. מאיר

Moderator
מנהל
עיצוב גרפי
לי קרה כזה סיפור בסלקום
מידיעה ומנסיון מבפנים אם מתעקשים הם מאזינים לשיחות ובמידה והפקידה אמרה כמו שתיארת מזכים אותך.
פניתי אליהם, הם שמעו הקלטות וזיכו אותי כמו שצריך בלי הרבה דיבורים
היה לי מקרה כזה אצל בזק ובסוף זיכו אותי בהרבה כסף
אצלי גם היתה רמאות של נציג חזרו אלי תוך 3 שעות וזיכו והתנצלו
השאלה האם יש כאן התנהלות מכוונת לא תקינה של החברות הנ"ל?
כלומר הם לוקחים בחשבון שהרבה מהלקוחות לא ישימו לב, או לא יהיה להם כח להתייבש על הקו כדי להתלונן בחברה, והמעט שכן יתלוננו - יזכו אותם וישתיקו אותם, בקיצור שיטת 'מצליח'?

אם זו אכן תופעה מצויה, חייבים להתאחד ולשים לזה סוף!

אגב רוב הסיכויים שלא הייתי שם לב לזה אם לא הודות לשירות החדש של אתר הבנק שלי - שהם מודיעים לי על כל חיוב חריג.
 

rand

משתמש צעיר
אצלי גם היתה רמאות של נציג חזרו אלי תוך 3 שעות וזיכו והתנצלו
לפנות במכתב התראה לפני נקיטת הליכים. לפניות הציבור.
לבקש ביטול עסקה לאחר האזנה לשיחה.
נוכלות מפורסמת של נציגים תמורת בונוס קטן משקרים.
 

rand

משתמש צעיר
השאלה האם יש כאן התנהלות מכוונת לא תקינה של החברות הנ"ל?
כלומר הם לוקחים בחשבון שהרבה מהלקוחות לא ישימו לב, או לא יהיה להם כח להתייבש על הקו כדי להתלונן בחברה, והמעט שכן יתלוננו - יזכו אותם וישתיקו אותם, בקיצור שיטת 'מצליח'?

אם זו אכן תופעה מצויה, חייבים להתאחד ולשים לזה סוף!

אגב רוב הסיכויים שלא הייתי שם לב לזה אם לא הודות לשירות החדש של אתר הבנק שלי - שהם מודיעים לי על כל חיוב חריג.
זה לא קשור לחברות. זה קשור לנציגים לא ישרים שמקבלים בונוס של כמה שקלים על כל מכירה.
 

album

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
אצלי לא היה עוקץ היתה איזו בעיה כבר לא זוכרת..
 

י. מאיר

Moderator
מנהל
עיצוב גרפי
זה לא קשור לחברות. זה קשור לנציגים לא ישרים שמקבלים בונוס של כמה שקלים על כל מכירה.
מזתומרת?
דיברתי עם פקידה שלהם, והתקשרתי אליהם בכלל לגבי משהו אחר ובסוף השיחה הפקידה הציעה לי מיוזמתה את ההצעה הנ"ל. לא ייתכן שאין לחברה אחריות על כך.

ואדגיש שהיו כאן שני שקרים:
א. לא העבירה אותי למסלול מוזל,
ב. וקבלת המכשיר לא היתה בחינם...

אגב המכשיר שקיבלתי על הפנים ולא הייתי משלם עליו 10 שקל...
 

rand

משתמש צעיר
מזתומרת?
דיברתי עם פקידה שלהם, והתקשרתי אליהם בכלל לגבי משהו אחר ובסוף השיחה הפקידה הציעה לי מיוזמתה את ההצעה הנ"ל. לא ייתכן שאין לחברה אחריות על כך.

ואדגיש שהיו כאן שני שקרים:
א. לא העבירה אותי למסלול מוזל,
ב. וקבלת המכשיר לא היתה בחינם...

אגב המכשיר שקיבלתי על הפנים ולא הייתי משלם עליו 10 שקל...
לא אמרתי שהם לא יקחו אחריות
אמרתי שאין מקום להאשים את החברה כחברה
החברה לא מחנכת את הנציגים שלה לשקר.
 

דבר סתר

משתמש פעיל
לא אמרתי שהם לא יקחו אחריות
אמרתי שאין מקום להאשים את החברה כחברה
החברה לא מחנכת את הנציגים שלה לשקר.
זה נהנה וזה לא חסר
הם לא פיטרו את הנציג אחרי שהוא רימה את הלקוח הקודם
אולי צריך ללכת בכיוון של חוק שיחייב לפטר נציג שרימה אנשים בעבר
 

rand

משתמש צעיר
זה נהנה וזה לא חסר
הם לא פיטרו את הנציג אחרי שהוא רימה את הלקוח הקודם
אולי צריך ללכת בכיוון של חוק שיחייב לפטר נציג שרימה אנשים בעבר
חחח
יותר נכון זה נהנה וזה נהנה
אכן שערוריית השקרים
מי שמוכר טוב לא יפוטר ככ מהר
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
ממליצה במקרים כאלו, לעבור מייד לשרות לקוחות בכתב - במייל או מקסימום בצאט
פנה לחברה במייל, הסבר את טענותיך ודרוש לקבל הקלטת שיחה
הם מתייחסים אחרת לפניה כתובה. ולך יש עדויות.
 

לוח דרושים

למעלה