דרוש מידע עובדת מעון זה בשבילך >>

אות לי

משתמש סופר מקצוען
2 בשורות להיום :

1.המועצה לגיל הרך נבחרה ויוצאת לדרך !!
2. משרד העבודה והרווחה פרסם את נוהל קבלת המענק שעליו הוסכם בעקבות השביתה.
3.במידה ויש שאלות/הבהרות/תוספות/השגות - מוזמנות לפנות ישירות לשר החינוך או לשר העבודה והרווחה..
אלי לא לפנות בעניין גם לא באישי, בבקשה.




המועצה לגיל הרך יוצאת לדרך

הזדמנות נוספת להודות מעומק הלב ליוזמי ומובילי החוק פרופ' מנואל טרכטנברג - Prof. Manuel Trajtenberg וחה״כ אלי אלאלוף - Elie Elalouf

שר החינוך ויו״ר המועצה, נפתלי בנט: ״כל אחד מילדי ישראל הוא ילדי שלי. כל אחד חשוב ויקר לי, והחינוך שלהם הוא משימה לאומית אליה ראשונה במעלה. אנחנו יוצאים כעת לדרך עם המועצה הלאומית לגיל הרך שכל עיסוקה יהיה טיפול בילדים של כולנו. לראשונה, תגבש המועצה תכנית אסטרטגית ארוכת טווח שתיתן מענה לצרכי הגיל הרך, המהווה את אחד מהשלבים החשובים ביותר בהתפתחות הילד. אני מאחל בהצלחה רבה לסימה חדד ולכל חברי המועצה, כולם נבחרו בקפידה ומהווים נבחרת ראויה ומוכשרת לעסוק במשאב החשוב ביותר של כולנו - דור העתיד״.

בתום הליך בחירה קפדני ויסודי, הושלמה הקמת המועצה לגיל הרך. המועצה, אשר מהווה לראשונה גוף ייעודי לטיפול בסוגיות הגיל הרך ברמה הלאומית, תכלול 22 חברים מתחומים שונים וממשרדי ממשלה השונים על מנת להעמיק בין כל הגורמים את שיתופי הפעולה ולהבטיח שרמת השירות לילדי הגיל הרך תהא ראויה ומיטבית.

בראשות המועצה עומד שר החינוך, נפתלי בנט, ולסגניתו מונתה הגב׳ סימה חדד, לשעבר ראשת האגף לחינוך קדם יסודי במשרד החינוך.

כזכור, המועצה הוקמה במסגרת חוק המועצה לגיל הרך (2017), במטרה לקדם את הטיפול בילדים באמצעות משרדי החינוך, הבריאות, העבודה, הפנים והמשפטים, יחד עם השלטון המקומי. העבודה המשותפת בין כל הגורמים השונים נועדה לקדם מתן מענים בשורה של היבטים פיזיים, רגשיים וחינוכיים. המועצה עצמה תפעל להבטיח מדיניות של רצף חינוכי וטיפולי בילדי הגיל הרך, תנאים נאותים וסביבה טיפולית-חינוכית הולמת. באמצעות מעטפת רחבה זו יעניקו לילדים תשתית מיטבית שתתרום לשוויון הזדמנויות בחייהם הבוגרים.

במסגרת תפקידיה המועצה תהא אחראית לקידומם של נושאים נוספים, בהם:
▫לגיבוש של תכנית לאומית רב-שנתית, לשלוש שנים, שמטרתה לקדם את הטיפול בתחום הגיל הרך ולהמליץ על סדרי עדיפויות ליישום התכנית.
▫לתאם בין משרדי הממשלה לרשויות המקומיות בכל הנוגע לפעילותם בתחום הגיל הרך (תיאום לשם מניעה של מצבי סיכון לילדים בגיל הרך ואיתור וזיהוי מוקדם של ילדים בגיל הרך במצבי סיכון, של קשיים בתפקוד הורי ושל עיכוב בהתפתחות של תינוקות ופעוטות, וכן תיאום לשם צמצום העוני בקרב ילדים בגיל הרך
▫לתאם בין משרדי הממשלה לרשויות המקומיות בכל הנוגע לצרכים של ילדים עם מוגבלות בגיל הרך.
▫להמליץ על אמות מידה בתחום הגיל הרך ועל דרכי יישום ואכיפה.
▫לגבש המלצות לגבי ההכשרה המקצועית הנדרשת מאנשי מקצוע העוסקים בתחום הגיל הר
▫להמליץ על דרכי הערכה ומדידה איכותית וכמותית של פעילות המוסדות בתחום הגיל הרך ושל ההכשרות של אנשי המקצוע העוסקים בתחום הגיל הרך.
▫להקים ולנהל מרכז לאומי למידע ולמחקר בתחום הגיל הרך
▫להמליץ על תכניות ליצירת רצף בין המסגרות המיועדות לגיל הרך ובין מסגרות כאמור לבתי הספר, לרבות בחינוך המיוחד.
▫לייעץ לוועדת השרים.

(דוברות משרד החינוך)

גיל הרך.jpg
 

קבצים מצורפים

  • נוהל העברת תשלומים בגין מענק לצוותי מעונות היום בעלי סמל.pdf
    KB 456.3 · צפיות: 46

אות לי

משתמש סופר מקצוען
המענק ינתן במשכורת חודש נובמבר שישולם לעובדות עד 9/12/18
כזכור המענק בהתאם לאחוזי המשרה.
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
סתם לידיעה, משפחתוניות גם מקבלות? או שרק עובדות מעון?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה