עדכונים מגל הפיגועים ה' ישמרנו

יוסף יצחק פרקש

זמר ומוזיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
....
 

היסמין יר

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שבת;1802019:
אגב, לפני כשבוע הייתה לי תחושה ברורה בלב שהיום שבו יפסקו הפגועים יהיה יום חמישי, ואפילו אמרתי לכמה מחברי [בשבוע שלפני] שלעניות דעתי הם יכולים לרשום את היום החמישי הבא (היינו את היום הזה!) כיום שבו כבר יפסקו הפגועים בעזרת ה'. והיינו שלא יפגעו יותר אנשים.

מוקדם מלסכם.
עדין צריך הרבה תפילות.
 

שמחו

משתמש מקצוען
זעזוע נורא: פלסטינים חיללו והציתו הלילה את קבר יוסף בשכם
מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שהגיעו למקום בתוך זמן קצר, הרחיקו את המתפרעים תוך כדי יריות באוויר והשתלטו על השריפה, אך למתחם הציון נגרם נזק כבד • כוננות עליונה ביו”ש ובגבול עזה לקראת הפגנות ‘יום הזעם’, עליו הכריזו חמאס וארגונים נוספים

מוטי אלוביץ | 9:14 | ג׳ במרחשון תשע״ו


כ-100 פורעים פלסטינים השתוללו הלילה בקבר יוסף שבעיר שכם, חיללו את המקום והציתו את המבנה. מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שהגיעו למקום בתוך זמן קצר, הרחיקו את המתפרעים תוך כדי יריות באוויר והשתלטו על השריפה, אך למתחם הציון נגרם נזק כבד.

המהומה פרצה בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, כשקבוצה גדולה יחסית של פורעים התקרבה אל מתחם הקבר והשליכה לעברו בקבוקי תבערה רבים, שגרמו למספר דליקות. במקום לא היו מתפללים יהודים בעת הפגיעה בו.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי וראש המנהל האזרחי, דוד מנחם, שוחחו לאחר מכן עם גורמים רשמיים ברשות הפלסטינית, שגינו את האירועים והבטיחו כי יעשו הכול כדי להשיב את המצב לקדמותו ולמנוע פגיעה נוספת.

מדובר צה”ל נמסר כי הצבא יפעל לשיפוץ המתחם כדי לאפשר כניסת מתפללים. “צה”ל רואה אירוע זה בחומרה, יפעל לאתר ולעצור את המציתים ומגנה בתוקף כל פגיעה במקומות הקדושים”.

ההתפרעות הלילה בשכם היא סנונית ראשונה לקראת ‘יום הזעם’, עליו הכריז ארגון הטרור חמאס בכל שטחי יהודה, שומרון ורצועת עזה – כבכל יום שישי בתקופה האחרונה. במוקדי החיכוך ברחבי השטחים נערכים כוחות צה”ל בכוננות עליונה. בין השאר קיים חשש ממהומות קשות בבית לחם, בחברון, בשכם וברמאללה.



גם בגבול רצועת עזה שורר מתח רב לקראת התהלוכות הצפויות לעבר הגדר החל משעות הצהריים ועד הערב. לאחר הריגתם של 10 הפלסטינים שהתקרבו לגדר בסוף השבוע שעבר, קיים זעם גדול בקרב הפלגים ברצועה ויש חשש כי הפעם הם ינסו לנקוט בפעולות חמורות יותר.

ראשי פיקוד הדרום ואוגדת עזה הנחו את הכוחות בשטח להכיל את ההפגנות ככל שניתן ולא לגרום לנפגעים נוספים בצד הפלסטיני, כדי למנוע איבוד שליטה. מצד שני, תגובה מאופקת מדי בשטח, תגביר אף היא את נחישותם של הפורעים ותעניק להם תעוזה רבה יותר לנסות לפגוע בחיילי צה”ל ובגדר המערכת. בצמרת הצבא מקווים ומתפללים שההפגנות יעברו בשלום.
 

רמה פלוס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תמי ק;1801906:
ציטוט:
פורסם במקור על ידי רמה פלוס צפה בהודעה
יוסף שטיין, לא כדאי לומר תהילים בלילה.
כבר אחרי חצות-


כשהתהילים על כנגד תפילה או לימוד אחר. יש דעות שעדיף לא לומר בלילה.
אך כשהם ממלאים בתוכן נעלה את הזמן - מצווה רבה ועצומה היא - מאשר לשבת בבטלה וכדו'.
נקודה למחשבה על כל ה'ענינים' הללו ודומיהם...
באמת שאין כאן הזמן והמקום להתווכח על שטויות, ובפרט שיש דעות החולקות, וזה גם היה לאחר חצות שאז ודאי זה יותר קל...
רק הציק לי המילה המודגשת בציטוט.. בבקשה, מי שלא למד ולא יודע, שלא יקרא לכל מה שלא נראה לו "עניינים". ה' ישמור. דבר זה מובא בספרי הפוסקים!

כדאי להתחזק בימים קשים אלו, ולא חלילה לזלזל בקדושי ישראל...

[אני דן אותך לכף זכות, שכתבת את זה בעקבות האשכול על לעבור מעל ילדים, ולהביט במראה וכו'].
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה