עדכון XP לשעון קיץ בישראל

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
בבקשה.
כתוב שם שזה ל-2007...
 

Tagxp

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
תודה רבה מקרב לב.

לא נורא, סוף סוף אחרי חמישים שנה קבעו והגדירו בחוק את זמני תזוזת שעון הקיץ, דבר שהיה קיים בכל המדינות, ומסיבה זו - לא ידעו במייקרוסופט מה לעשות עם ישראל עד שנת 2007...

ולמי שלא הבין, אסביר מה זה;

כידוע בקרוב עוברים לשעון קיץ, וכאשר אתה מכוון על איזור זמן ירושלים ומזיז ידנית את השעון במחשב, ואין לך את העדכון הזה - אז כל ההודעות דואר שאתה שולח נרשמות בתזוזה של שעה, ונוצר בלבול שלם בזמני הודעות דואר והקבצים.

אחרי שמתקינים עדכון זה הוא מעביר אוטומטית את השעון לשעון קיץ.

מומלץ במיוחד למי שנזהר בדרך כלל שלא להוריד עדכונים כסומא בארובה.
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
המלצה שלי: לא להשתמש בזה, ולהגדיר את השעון ידנית... אין צורך להתחבר לשרת זמן. ואם מדובר בארגון - אפשר להגדיר שרת שמן מקומי.
ו.... אני שונא את MS.
השעה אצלי: 14:25...
SP3....
 

Tagxp

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
בדיוק אליך התכוונתי כי ראיתי שאתה שונא להוריד עדכונים.

אבל כאשר אני מגדיר את השעון ידנית ושולח למישהו שיש לו את העדכון הודעה, אז זה לא מסתדר לו לפי זמני קבלת ההודעות, וכל התכתובת של המיילים משתבשת בעקבות זאת.

מאחר שהרבה משתמשים מצייתים ממושמעים להוראות מייקרוסופט, וח"ו לא מסכימים שלא לקבל שום עדכון - יוצא שמי שבאמת רוצה לתקשר בדואר אלקטרוני עם אנשים שכן מעדכנים - צריך לעדכון זה.
 

Yossi Rozen

משתמש רשום
אני נוטה לחזק את דעתו של מר RCpro אין שום סיבה להוריד עידכון בשביל לכוון שעון.
נו באמת... האדם הפרטי יכול לכוון לבד ובחברה יש שרת לזה. net time.....
או אפשר אפי' time ולהכניס שעה (זה כמובן רק אם אתה administratoer..)

בברכה,
יוסי.
 

bris

משתמש סופר מקצוען
במקום להגיד תודה לMS שטורחים להוציא עידכון בשביל כל רפובליקת בננות בעולם השלישי שמשנה את השעון קיץ שלה כל שני וחמישי לפי המפלגה של שר הפנים שלה, אתם שוב מקטרים (בבמות.. - מההפטרה של שקלים)....;)
 

Mark

משתמש רשום
אני מעדיף שלא יעשו עבודה כלל - מאשר חצי עבודה...
או שיוציאו עדכון שעובד כמו שצריך, (אצלי זה לא עובד כמו שצריך...) או שלא יוציאו בכלל, או שלפחות ישאירו את האופציה לסמן התאמה של שעון קיץ.

מה עושים על MAC?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה