עבודה שניה ושלישית בתלת.

אדריכלית

משתמש רשום
הבנתי, אז אתה מאור מארכיגו'ב שלומד בקורס של אלכס?? נעים מאוד!!! אני עדיין לא יודעת מספיק למדל ורינדור ב-3D MAX לא למדתי עדיין, האם זה מתאים לי, או שעלי לחכות מעט??? הבנתי שהקורס עולה כמה אלפי דולרים זה שווה??
 

maor700

משתמש רשום
היי אדריכלית נעים גם לי.
לא הייתי ממליץ לך לעשות את הקורס אם את לא שולטת בבסיס של מקס דהיינו הכרת סביבת העבודה ברמה טובה היכן כל דבר נמצא, מידול בסיס וטקסטור בסיס. אני הייתי ברמה בסדר ועדיין היה לי קצת קשה.
המחיר הוא 999$ ואם את מתכוונת לעבוד בזה אז זה שווה.
 

adrichal

משתמש חדש
שלום מאור !
אני בסוף פרוייקט גמר במגמת אדריכלות, האם אתה צריך תוכניות אדריכליות כדי לבנות מזה מודל? אולי אפשר לעניין אותך במידול הפרוייקט גמר שלי? אולי שנינו נרויח מזה.

תודה
 

maor700

משתמש רשום
שלום adrichal!
רק עכשיו ראיתי את הודעתך חבל שלא שלחת לפרטי (משום מה א"א לשלוח לך בפרטי
לכן אני מגיב כאן)
בכל מקרה אני מניח שאדריכלית הפנתה אותך אלי אבל כבר מאוחר מידי אני בשלבים מתקדמים של מודל מתוכניות אדריכליות של בניין קיים. אולי בפרוייקט הבא.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה