האתר הוא פלטפורמה נהדרת להניע תהליכים כאלה. הדרך הנכונה היא שהמחאה תתפרץ מתוך האתר ומשם תהדהד בתקשורת, ולא להיפך. לגופי התקשורת החרדיים יש חוזי פרסום עם החברות הגדולות במשק, הם לא ישושו לפגוע בהם. מחאת הקוטג' המדוברת צמחה מרשתות חברתיות ולא מתקשורת, והיא השפיעה על מחירי הקוטג' עד היום אבל גם בלמה עליית מחירים מתוכננת על מוצרים וענפים אחרים.
יש כאן כמה שזלזלו בכוח הציבורי הקטן של משתתפי מחאה מאורגנת מול סדרי הגודל המסחריים של תאגידי הענק. זה לא חישוב נכון, כשחברה כמו עלית מעלה קמפיין על שוקולית, הצפי שלה הוא לגידול של אחוזים בודדים במכירות במקרה הטוב ובמקרה הרגיל המטרה היא שימור תודעה מיתוגית, ובקמפיין כזה מושקעים סכומים גדולים מאוד. בדיוק בנקודות הרגישות האלה פוגע חרם צרכנים: מפחית אחוזי מכירות וזורע הרס באהבת המוצר, אותה עמלה החברה לטפח.
דווקא החברות הגדולות נמצאות כל הזמן עם אצבע על הגרפים של נתוני המכירות ועל האקסלים של סקרי הצרכנות. אם נחרים את ביסלי בגאסי, כנראה שלא תהיה לכך השפעה על הבחור שמזמין את פס הייצור הזה, אבל חרם של 5000 משפחות על בייגלה שטוחלה אמור להשיג את מטרתו.
יתכן שנכון לקבוע מחיר מטרה, ומי שימכור במחיר נמוך ממנו לא יוחרם.