סקר-איזה משרד פרסום הכי מוצלח בעינכם ,ולמה???

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מאד תלוי גודל העסק
משרדי פרסום גדולים בד"כ לא עובדים טוב עם עסקים קטנים
לפעמים דווקא משרד פרסום קטן ומתחיל ישקיע ויוציא מעצמו הרבה יותר מאשר משרד גדול וותיק
 

קודקוד (לוגיקה)

מנטורית ומאמנת עסקית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
1. בולטון פוטנציאל
2. אפיקים
3. גל אורן
4. מימד
מסודר לפי מה שנראה לי מועדף
 

מאה מגה

משתמש רשום
נכתב ע"י הסגל;1595760:
1. בולטון פוטנציאל
2. אפיקים
3. גל אורן
4. מימד
מסודר לפי מה שנראה לי מועדף

זה מסודר לפי גודל המשרדים בדירוג יפעת...:)
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י היסמין יר;1595585:
זה יעזור לנו לדעת למי לפנות!
תודה

לפני שעונים על השאלה הזו צריך לדעת מה הצורך שלכם כבעלי עסק

בתור התחלה לסינון ראשוני -
משרד פרסום גדול מטפל בתקציבים גדולים מאוד, של עסקים ותיקים ומבוססים שיכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים כאלה על תדמית ופרסום.
עסק קטן, ואפילו בינוני - ילך שם לאיבוד.
במקרה כזה עדיף לכם לבחור משרד שתקבלו בו יחס אישי ומענה לכל שאלה וצורך - גם בלי מליון ש"ח כתקציב פתיחה.

עוד שאלה שלדעתי חשוב לשאול -
על מה מתבסס השיווק של העסק.
האם על מודעות בעיתונים בלבד, או שאתם מעדיפים שימוש במגוון של רעיונות וכיוונים שאינם בהכרח קשורים לעיצוב מודעות יפות.

העסקים הגדולים פועלים בהרבה ערוצים, ומשקיעים המון במודעות תדמית יקרות.
עסק קטן לא יכול להרשות לעצמו כזה סוג של פרסום (במקרה הטוב) ועלול להגיע כך לפשיטת רגל (במקרה הפחות טוב, והיותר נפוץ לצערנו).

תוספת:
לעסק קטן כל נושא השיווק צריל להתבצע בתכנון מאוד מדוייק, שיביא כמה שיותר רווחים בכמה שפחות הוצאות.
מי שמייצר פרסום לעסקים גדולים פועל בראש אחר.
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
בשביל לדעת איזה משרד להמליץ
צריך לדעת סדר גודל של עסק ותקציב פרסום ויעדים
 

קודקוד (לוגיקה)

מנטורית ומאמנת עסקית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
לידיעתכם, ידוע לי שבגל אורן יש מחלקה לעסקים קטנים והם לוקחים 1000 דולר בלבד על מיתוג.
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
1. מוגז עדין
2. 100 וואט

יש עוד אבל זה מה שעלה לי ראשון בראש
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כמה שעולים לי כרגע בראש:
דמיון, בראשית, אגס, אקסטרה פלוס

אגב, מי זה הכוכב החדש שמככב תחת כל מודעה רעננה - VIP?
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
1. VIP
2. גל אורן
3. אפיקים
 

spich

משתמש פעיל
כמי שמכירה קצת דברים מבפנים,
אני יכולה לומר כי אם מדובר בעסק גדול וכלל ארצי,
ישנה עדיפות ללכת לאחד משתי המשרדים הבינוניים,
שעובדים, מחד, עם הכוחות הכי גדולים בעסקי הפרסום,
ומאידך - נותנים שירות זמין, יצירתי ומותאם אישית לצרכי הלקוח ולסדר הגודל שלו:
1. VIP של שלמה היימן - שמעסיק אנשי מקצוע מנוסים (הקופירייטר שלו הוא מגל אורן ו"ארט"ית סופר מקצועית וכך הלאה).
הוא תופס כיום עמדה בשורה הראשונה של המפרסמים עם ביה"ח הדסה, טאצ', חברות השקעה ויוזמות מהמובילות, ועוד.
2. פידבק - של בינה פלדשטין - משרד מדהים ומלא אוירה, שמפעיל אנשי מקצוע ראשונים במעלה ויוצרים פעילות חוצה גבולות ללקוחותיהם, בינהם: וקסברגר, בנק לאומי, טרייד 24, שיבאס ריגל, טמפו, נאו פארם ועוד ועוד.
בקיצור - עולם הפרסום שייך לדור המפרסמים הצעיר, שלא מתנמנם על משמרתו,
והגדולים - שייכים לגדולים, שמתנהלים בביורוקרטיה מינהלית ושעניין הפרסום אצלם, הוא פשוט סעיף בתקציב.
 

היסמין יר

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אני שמתי לב שבפרסום גל אורן- יש חדות ,הן בצבעים הן בהבעות.
בולטון- אוהב את משפט המחץ.
בראשית-משאיר אותך לחשוב...
בזמנו היה לקלמן משהו שהזכיר את סגנון בראשית (היום זה vip)

דבר מענין נוסף :מחקרים רבים בדקו מה עומד מאחורי החברות המצליחות בעולם
יש כמה דברים אחד הדברים הבולטים זה "ערכים" לדוגמה
תקחו את קוקה קולה חשבתם פעם כמה זה לא בריא אבל מה
הם מתעלמים מזה .על מה הם ממקדים את התשומת לב על "טעם החיים"
הערך של קוקה קולה זה "חויה" כל מי שיתחקה אחר המצליחים
יראה שטמון שם ערכים. המושג זול לא באמת קונה אנשים כי תמיד יחפשו
את הזול יותר .
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
קלמן V ו-VIP, זה לא אותו משרד שהתפצל ל2?
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
צריך לשים לב!
החברות הגדולות, יותר נכון כאלה שמתעסקים אם הגדולים, הקמפיינים שלהם הרבה פעמים מבוססים על הקמפיינים שיצאו לציבור הכללי והם מתאימית את זה לציבור החרדי.

לעומת זאת המשרדי פרסום הקטנים הבינוניים וכו' בונים את הפרסום שלהם מהמסד ועד הטפחות.
ולא לחינם הם גם יותר קולעים לטעם החרדי!
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מימד- אני לא יודעת אם באמת מגיעה להם התהילה כי שמעתי שהם רק מכשירים את המודעות שהם מקבלים ממשרדי פרסום חילונים, בין כך ובין כל הפרסומות שלהם אחת אחת!!! צבעים! קופי! ויזואל! שלמות!!!

אגס- אני אוהבת את הסגנון העיצוב שלהם.

s. makover וכן אקסטרה פלוס וכן גילי כהן- בלי ספק רמה עיצובית גבוהה. רואים שדוקא הספק משרד פרסום ספק עצמאיות. נותנות את המקסימום!!!

שאפו!!
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מנטה.
מנסיון אישי בין כמה משרדי פרסום, הם היו מעולים בצורה מעוררת התפעלות. גם במיתוג וגם בפרסום ובהשקעה אדירה של כוחות ומחשבה על מנת למקד את הפרסום נכון. אין דברים כאלו.
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
נכתב ע"י גלאט;1600942:
צריך לשים לב!
החברות הגדולות, יותר נכון כאלה שמתעסקים אם הגדולים, הקמפיינים שלהם הרבה פעמים מבוססים על הקמפיינים שיצאו לציבור הכללי והם מתאימי[ם](ת) את זה לציבור החרדי.

לעומת זאת המשרדי פרסום הקטנים הבינוניים וכו' בונים את הפרסום שלהם מהמסד ועד הטפחות.
ולא לחינם הם גם יותר קולעים לטעם החרדי!

בהמשך לדברי הקודמים רציתי לציין גם נקודה הפוכה....
כשבונים פרסומת מההתחלה, הרבה יותר קל לבנות ולהתאים אותו לציבור החרדי, כשצריך לגייר פרסומת הדבר לפעמים קשה שבעתיים, ואף מגביל את האופציות והאפשרויות העומדות לפניך...

מענין לענין באותו ענין.
פרסום מימד, כפי שציינה גם 102, המפרסמים את טרה, קוקה קולה, יוניליוור, סימילאק ועוד... (רוב) הפרסומות שלהם מוצלחות אחד אחד... וכו'.
נכתב ע"י 102;1601549:
מימד- אני לא יודעת אם באמת מגיעה להם התהילה כי שמעתי שהם רק מכשירים את המודעות שהם מקבלים ממשרדי פרסום חילונים, בין כך ובין כל הפרסומות שלהם אחת אחת!!! צבעים! קופי! ויזואל! שלמות!!!
אבל בא ניקח דוגמא של קמפיין פרסומי שפונה רק לציבור החרדי, מה התוצאה שיצאה...
בתקופה האחרונה יצאה חברת יוניליוור בקמפיין נל"פ (נאפה לאחר הפסח) בסגנון של מודעת מחאה...
החיסרון בפרסום כזה הוא כפול..
א. המודעה היא מודעה מכירתית שמתאימה לעסקים שמיועדים למכור מיידית, יוניליוור בעצם היותה חברה גדולה מטרת הפרסום שלה הוא מיתוג (ואת זה רואים באמת בקמפיין החדש על מיונז תלמה). כשהיא יוצאת אם קמפיין שמטרתו רק למכור היא גם הורסת את המותג.
ב. גם מכירתית ישנה בעיה במודעה הנ"ל, כי המבט הראשון שהאדם הרואה את המודעה קולט הוא: שיש ביונייליוור בעיה. נכון שאם הוא יקרא את המודעה הענין יפתר, אבל לא יותר מזה...
מלבד זאת במידה וחלק מהמודעה מוסתרת/קרועה/וכו', הרי שרק הבעייתיות של יוניליוור תיקלט בראשו.
 

היסמין יר

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
לכל קמפיין ומודעה יש כ"כ הרבה צדדים גם מה שנראה לאחד טוב לשני ,לא
אין מצב בעולם לקלוע לטעם של כולם כאחד לכן הדבר הכי חשוב והכי מועיל בקמפיין או פרסום
דבר ראשון הגדרת קהל יעד ברגע שאתה יודע מי קהל יעד מתחילים לחשוב איך לעשות משהו שידבר אליהם,זה נכון גם לגבי חנויות וכל אחד שמוכר, תתאים את המקום(לא לעצמך)אלא לקהל יעד תתנהל
לפי מה שמדבר אליהם יש לזה הרבה מישורים לא כאן המקום להרחיב אבל זה הפוינטה
 

up

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מה אתם אומרים על מקובר?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה