דרוש מידע ספר חדש של ליבי קליין

מצב
הנושא נעול.

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
יש הבדל אם זה ספר של נחמן סלצר לדוגמה שאנשים נקטלים שם בכמויות כמו האנשים החולים בספרים של ליבי קליין. או אכן ספר של ליבי שהרוב חולים אנושות אבל אף פעם לא מתים.
הסביבה והרקע שונים. נכון. גם העלילה, האפיון וכל מרכיבי הספר.
אבל הסופר, הסופר לא משתנה.
לכל סופר יש סיבה, סבוכה או פשוטה, שעומדת מאחורי הרג או החייאת הגיבור. ואם סופר מחליט להרוג את היצירה שלו, בסופו של דבר, תהיו בטוחים שהוא לא עשה את זה כי לא היה לו משהו אחר לעשות או כי במילא ההדק היה בדיוק מאחורי כרית האצבע שלו.
 

ESTI.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הסביבה והרקע שונים. נכון. גם העלילה, האפיון וכל מרכיבי הספר.
אבל הסופר, הסופר לא משתנה.
לכל סופר יש סיבה, סבוכה או פשוטה, שעומדת מאחורי הרג או החייאת הגיבור. ואם סופר מחליט להרוג את היצירה שלו, בסופו של דבר, תהיו בטוחים שהוא לא עשה את זה כי לא היה לו משהו אחר לעשות או כי במילא ההדק היה בדיוק מאחורי כרית האצבע שלו.
צודקת...
למשל ההרג של יקואל..
זה היה פתרון מעולה
 

.נחמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
הסביבה והרקע שונים. נכון. גם העלילה, האפיון וכל מרכיבי הספר.
אבל הסופר, הסופר לא משתנה.
לכל סופר יש סיבה, סבוכה או פשוטה, שעומדת מאחורי הרג או החייאת הגיבור. ואם סופר מחליט להרוג את היצירה שלו, בסופו של דבר, תהיו בטוחים שהוא לא עשה את זה כי לא היה לו משהו אחר לעשות או כי במילא ההדק היה בדיוק מאחורי כרית האצבע שלו.
התכוונתי לומר מהצד של הקוראים - היחס שונה לגמרי אם עוד הרבה אנשים מתו או שאף אחד אף פעם לא מת.
 

רוחי ברג

משתמש פעיל
ליבי, את להיט.
אבל שאלה קטנה, @Ruty Kepler כתבה ביקורת ספרותית על הספר האחרון
וכתבה על כך שהתלמיד חכם היחיד שבספר, הוא הרשע הכי גדול בספר. וזה צורם.
ואני רוצה להוסיף כל זה ולשאול, אבל קודם כל אני אדגיש שאת צודקת מאה אחוז ברעיון של זה שצריך להיזהר מהחמרות יתר שנובעות מאובססיביות ובעיות נפשיות אחרות.
אבל היה גם פאן של זלזול בדקדוק ההלכה, למשל כשהניה פועלת לא נכון והוא מעיר לה והיא באמת לא היתה בסדר אז היא, שהיא בכל אופן אמורה להיות אישה שכבר מחתנת ילדים ואמרה להיות אחראית על עצמה לא אמורה להשתחרר אפילו במעט אם בעלה לא בשטח לצעוק עליה לדקדק.
או בכל מיני מקומות אחרים שבכל אופן יואל הוא אבא כל הילדים ומותר לו להעיר להם כשהם לא בסדר.
ושוב פעם, את צודקת לגמרי שהבעיה הזו קיימת, ושהבעיה אצלו הייתה שהוא לא בדרך הנכונה, והעיקר שהמטרה שלו לא הייתה לשם שמיים ולקרבם לתורה ולמצוות.
אבל בכל אופן,אני כקוראת הקטנה בסוף הרגשתי כן קצת צרימה.
ואני אחזור ואומר שוב פעם, אני חושבת שפתיחת הנושא הייתה חכמה.
ותודה לך על החומר המרתק שאת מספקת לנו! לציבור כולו!
 

ליבי קליין

משתמש סופר מקצוען
שהתלמיד חכם היחיד שבספר,
עניתי גם לרותי, שהוא לא היחיד. בכלל לא.
יש את הרב רוזנברג, ואת הרב ליפשיץ, ולייבי בעצמו, ואפילו אבא שלו, שכל שאיפתו זה לשבת ולהגות בתורה יומם ולילה.
לא אמורה להשתחרר אפילו במעט
חס ושלום. היא התבלבלה בגלל הצעקות והלחץ מהנוכחות שלו לידה.
היא אפילו חושבת לעצמה בראש שהיא לא מתכוונת לענות לו שהיא תמיד בודקת את הבצלים, ובוחרת בכוונה גלדים לא תאומים וכו'.
,אני כקוראת הקטנה בסוף הרגשתי כן קצת צרימה.
חבל לי.
כי רציתי שיכעסו על יואל. מאוד. כי הוא ושכמותו משניאים את התורה על אוהביה.
אבל לא רציתי שיהיה זלזול בכבוד התורה או ההלכה, חס ושלום.
ואני אחזור ואומר שוב פעם, אני חושבת שפתיחת הנושא הייתה חכמה.
ותודה לך על החומר המרתק שאת מספקת לנו! לציבור כולו!
תודה רבה! מעריכה מאוד!
 

רוחי ברג

משתמש פעיל
עניתי גם לרותי, שהוא לא היחיד. בכלל לא.
יש את הרב רוזנברג, ואת הרב ליפשיץ, ולייבי בעצמו, ואפילו אבא שלו, שכל שאיפתו זה לשבת ולהגות בתורה יומם ולילה.

חס ושלום. היא התבלבלה בגלל הצעקות והלחץ מהנוכחות שלו לידה.
היא אפילו חושבת לעצמה בראש שהיא לא מתכוונת לענות לו שהיא תמיד בודקת את הבצלים, ובוחרת בכוונה גלדים לא תאומים וכו'.

חבל לי.
כי רציתי שיכעסו על יואל. מאוד. כי הוא ושכמותו משניאים את התורה על אוהביה.
אבל לא רציתי שיהיה זלזול בכבוד התורה או ההלכה, חס ושלום.

תודה רבה! מעריכה מאוד!
תודה על התגובה!!
היופי בספרים שלך זה שאת לא מנסה לקנות את הציבור במתיחת ביקורת על עצמו.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה