להשראה ספרו לי סיפורי סבתא! איך התחלתם להתמקצע בתחום??

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כמה שנים אתם בתחום?

איפה למדתם?

התחלתם כמשרד/עצמאים?

מה היו המכשולים בדרך?

מה נתן לכם כח להמשיך?

האם התייעצתם עם מישהו איך להתקדם/
לקחתם שירותים חיצוניים לעזרה?

כל דבר אחר שיוכל לתרום להשראה ולעידוד המתחילים.
(כמו שאמרו כאן יפה :לא לא לא לא לא ,כן.)
 
נערך לאחרונה ב:

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
התחלתם כמשרד/עצמאים?

מה היו המכשולים בדרך?

מה נתן לכם כח להמשיך?

האם התייעצתם עם מישהו איך להתקדם/
לקחתם שירותים חיצוניים לעזרה?

כל דבר אחר שיוכל לתרום להשראה ולעידוד המתחילים.
(כמו שאמרו כאן יפה :לא לא לא לא לא ,כן.)
מכשולים? מה זה?

עובד בתחום הפרסום.. ותמיד אהבתי יצירתיות
מכללת פרוג נתנו לי את האפשרות להתקדם עם המון ידע..

ספרים..

לראות בעיתון רק הפרסומים.. והחדשות בדרך אגב

ואגב
לא לא לא לא לא כן. זה ספר של גדעון עמיחי..
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
הסיפורים שלי יהיו ישנים מידי, ולא רלוונטיים בעליל לימינו אנו. השוק השתנה מאוד, ואני לא חושבת שיש טעם לספר אותם.

כן יכולה לספר שמתישהו בשנת 2006, פתחתי בפלטפורמה ההיא שקדמה לפרוג (רק שנה לאחר מכן פרוג הוקם בפלטפורמה נפרדת), אשכול שכותרתו היתה:
"איך מגיעים מפה לשוק?"
מרוב ייאוש ותסכול של מתחילה, שלא מצליחה לדמיין איך נכנסים בכלל לשוק.

חייבת לציין שלאף אחד לא היו כללי עבודה מסודרים לכניסה לשוק, ועד היום אין כאלה.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
@לאה בלוי אפשר פרטים? זה ספר ממש או ספר דיגיטלי?
ספר ממש, לא עבה במיוחד (120 עמודים, אם אני זוכרת נכון).
אפשר לראות עליו עוד באתר שלי, אבל הוא לא כל כך קשור לנושא, נראה לי (חוץ מזה שהוא מדבר על מכשולים/מחסומים בדרך למכור כל מוצר לכל אדם וללא הגבלה).
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
לגבי השראות יש כל מיני אתרי פרסום, קופירייטינג. שנחמד לקרוא מאמרים על עולם היצירתי ועל תהליכי העבודה
 

nati480

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מוזיקה ונגינה
סאונד והפקות אולפן
כמה שנים אתם בתחום?

איפה למדתם?

התחלתם כמשרד/עצמאים?

מה היו המכשולים בדרך?

מה נתן לכם כח להמשיך?

האם התייעצתם עם מישהו איך להתקדם/
לקחתם שירותים חיצוניים לעזרה?

כל דבר אחר שיוכל לתרום להשראה ולעידוד המתחילים.
(כמו שאמרו כאן יפה :לא לא לא לא לא ,כן.)
קצת יותר משנה בתחום באופן רשמי וכשלוש שנים עוסק כתחביב בקריאייטיב, הקלטה וכתיבה של תשדירי רדיו.

למדתי בפרוג, במסלול שסיים לא מזמן.
כחודש לאחר תחילת הלימודים, כשהצטברו לי מעט עבודות שנעשו במסגרת שיעורי הבית ובנוסף לכמה תשדירי הרדיו שהפקתי בעברי, החלטתי שזה מספיק בשביל תיק עבודות ושאין סיבה לא לנסות להידחף לאיזה משרד (במבט לאחור, לא ברור לי מה חשבתי לעצמי...)

לאחר כמה בירורים, שמעתי על משרד חרדי קטן שהכרתי בו מישהו.
התברר שהם עובדים רק עם קופירייטרים פרילנסרים אבל המנכל היה מוכן לנסות מישהו חדש (וזול...) לחצי משרה לתקופת ניסיון.

היה קשה.

באמת שלא הייתי מוכן לכמות הלחץ והאחריות שיש בעבודה במשרד פרסום.

להוציא תוך דקות כותרת חדשה כי הלקוח התחרט ברגע האחרון והעיתון תכף יורד לדפוס, לכתוב 'אודות' ארוך לאתר כשחוט המחשבה נקטע שוב ושוב ע"י עוד ועוד 'השלמה קטנה פה' ו'תיקון בודי טקסט' שם.

אבל מה, זה הכניס אותי למים.

כשכיר במשרד, אתה מתנסה בכל סוגי הכתיבה והקריאייטיב לכל המגזרים, כותרות, יח"צ, תשדירים, תסריטים, שמות וסלוגנים, כתבות, אסטרטגיות, מצגות ללקוחות ואפילו ראיונות מפוברקים
וכל זה, לכל סוגי הלקוחות, עסקים קטנים ובינוניים, ארגוני חסד ונציגים פוליטיים.

לאחר כחצי שנה, עם תיק עבודות נפוח ושק של ביטחון עצמי, ידעתי כבר מה אני מחפש ומתוך אינטרס משותף עם מנכל המשרד, החלטתי להמשיך בדרכי.

ברוך ה', התקבלתי למשרד פרסום גדול למגזר הדתי לאומי בו אני עובד כיום ובשעות הפנאי עושה גם עבודות בפרטי.

האדם שדחף אותי ללא הרף היה מנדי פרומר, מנהל המגמה בפרוג, שעודד אותי להמשיך ולנסות ולא להתייאש משום 'לא' ומאף אחד.

אני יודע שיש דעות לכאן ולכאן, אבל לדעתי אין כמו טבילת אש במשרד פרסום בשביל להבין באמת את העולם הזה ולהשתפשף בדרך המהירה ביותר.

מקווה שהועלתי עם סיפורי המייגע...
 

מנהל מדיה

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
קצת יותר משנה בתחום באופן רשמי וכשלוש שנים עוסק כתחביב בקריאייטיב, הקלטה וכתיבה של תשדירי רדיו.

למדתי בפרוג, במסלול שסיים לא מזמן.
כחודש לאחר תחילת הלימודים, כשהצטברו לי מעט עבודות שנעשו במסגרת שיעורי הבית ובנוסף לכמה תשדירי הרדיו שהפקתי בעברי, החלטתי שזה מספיק בשביל תיק עבודות ושאין סיבה לא לנסות להידחף לאיזה משרד (במבט לאחור, לא ברור לי מה חשבתי לעצמי...)

לאחר כמה בירורים, שמעתי על משרד חרדי קטן שהכרתי בו מישהו.
התברר שהם עובדים רק עם קופירייטרים פרילנסרים אבל המנכל היה מוכן לנסות מישהו חדש (וזול...) לחצי משרה לתקופת ניסיון.

היה קשה.

באמת שלא הייתי מוכן לכמות הלחץ והאחריות שיש בעבודה במשרד פרסום.

להוציא תוך דקות כותרת חדשה כי הלקוח התחרט ברגע האחרון והעיתון תכף יורד לדפוס, לכתוב 'אודות' ארוך לאתר כשחוט המחשבה נקטע שוב ושוב ע"י עוד ועוד 'השלמה קטנה פה' ו'תיקון בודי טקסט' שם.

אבל מה, זה הכניס אותי למים.

כשכיר במשרד, אתה מתנסה בכל סוגי הכתיבה והקריאייטיב לכל המגזרים, כותרות, יח"צ, תשדירים, תסריטים, שמות וסלוגנים, כתבות, אסטרטגיות, מצגות ללקוחות ואפילו ראיונות מפוברקים
וכל זה, לכל סוגי הלקוחות, עסקים קטנים ובינוניים, ארגוני חסד ונציגים פוליטיים.

לאחר כחצי שנה, עם תיק עבודות נפוח ושק של ביטחון עצמי, ידעתי כבר מה אני מחפש ומתוך אינטרס משותף עם מנכל המשרד, החלטתי להמשיך בדרכי.

ברוך ה', התקבלתי למשרד פרסום גדול למגזר הדתי לאומי בו אני עובד כיום ובשעות הפנאי עושה גם עבודות בפרטי.

האדם שדחף אותי ללא הרף היה מנדי פרומר, מנהל המגמה בפרוג, שעודד אותי להמשיך ולנסות ולא להתייאש משום 'לא' ומאף אחד.

אני יודע שיש דעות לכאן ולכאן, אבל לדעתי אין כמו טבילת אש במשרד פרסום בשביל להבין באמת את העולם הזה ולהשתפשף בדרך המהירה ביותר.

מקווה שהועלתי עם סיפורי המייגע...

לא מספיק לייק
כל הכבוד!!!
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
קצת יותר משנה בתחום באופן רשמי וכשלוש שנים עוסק כתחביב בקריאייטיב, הקלטה וכתיבה של תשדירי רדיו.

למדתי בפרוג, במסלול שסיים לא מזמן.
כחודש לאחר תחילת הלימודים, כשהצטברו לי מעט עבודות שנעשו במסגרת שיעורי הבית ובנוסף לכמה תשדירי הרדיו שהפקתי בעברי, החלטתי שזה מספיק בשביל תיק עבודות ושאין סיבה לא לנסות להידחף לאיזה משרד (במבט לאחור, לא ברור לי מה חשבתי לעצמי...)

לאחר כמה בירורים, שמעתי על משרד חרדי קטן שהכרתי בו מישהו.
התברר שהם עובדים רק עם קופירייטרים פרילנסרים אבל המנכל היה מוכן לנסות מישהו חדש (וזול...) לחצי משרה לתקופת ניסיון.

היה קשה.

באמת שלא הייתי מוכן לכמות הלחץ והאחריות שיש בעבודה במשרד פרסום.

להוציא תוך דקות כותרת חדשה כי הלקוח התחרט ברגע האחרון והעיתון תכף יורד לדפוס, לכתוב 'אודות' ארוך לאתר כשחוט המחשבה נקטע שוב ושוב ע"י עוד ועוד 'השלמה קטנה פה' ו'תיקון בודי טקסט' שם.

אבל מה, זה הכניס אותי למים.

כשכיר במשרד, אתה מתנסה בכל סוגי הכתיבה והקריאייטיב לכל המגזרים, כותרות, יח"צ, תשדירים, תסריטים, שמות וסלוגנים, כתבות, אסטרטגיות, מצגות ללקוחות ואפילו ראיונות מפוברקים
וכל זה, לכל סוגי הלקוחות, עסקים קטנים ובינוניים, ארגוני חסד ונציגים פוליטיים.

לאחר כחצי שנה, עם תיק עבודות נפוח ושק של ביטחון עצמי, ידעתי כבר מה אני מחפש ומתוך אינטרס משותף עם מנכל המשרד, החלטתי להמשיך בדרכי.

ברוך ה', התקבלתי למשרד פרסום גדול למגזר הדתי לאומי בו אני עובד כיום ובשעות הפנאי עושה גם עבודות בפרטי.

האדם שדחף אותי ללא הרף היה מנדי פרומר, מנהל המגמה בפרוג, שעודד אותי להמשיך ולנסות ולא להתייאש משום 'לא' ומאף אחד.

אני יודע שיש דעות לכאן ולכאן, אבל לדעתי אין כמו טבילת אש במשרד פרסום בשביל להבין באמת את העולם הזה ולהשתפשף בדרך המהירה ביותר.

מקווה שהועלתי עם סיפורי המייגע...
הועלת מאד,תודה רבה!
 

גבריאל פ.

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
קצת יותר משנה בתחום באופן רשמי וכשלוש שנים עוסק כתחביב בקריאייטיב, הקלטה וכתיבה של תשדירי רדיו.

למדתי בפרוג, במסלול שסיים לא מזמן.
כחודש לאחר תחילת הלימודים, כשהצטברו לי מעט עבודות שנעשו במסגרת שיעורי הבית ובנוסף לכמה תשדירי הרדיו שהפקתי בעברי, החלטתי שזה מספיק בשביל תיק עבודות ושאין סיבה לא לנסות להידחף לאיזה משרד (במבט לאחור, לא ברור לי מה חשבתי לעצמי...)

לאחר כמה בירורים, שמעתי על משרד חרדי קטן שהכרתי בו מישהו.
התברר שהם עובדים רק עם קופירייטרים פרילנסרים אבל המנכל היה מוכן לנסות מישהו חדש (וזול...) לחצי משרה לתקופת ניסיון.

היה קשה.

באמת שלא הייתי מוכן לכמות הלחץ והאחריות שיש בעבודה במשרד פרסום.

להוציא תוך דקות כותרת חדשה כי הלקוח התחרט ברגע האחרון והעיתון תכף יורד לדפוס, לכתוב 'אודות' ארוך לאתר כשחוט המחשבה נקטע שוב ושוב ע"י עוד ועוד 'השלמה קטנה פה' ו'תיקון בודי טקסט' שם.

אבל מה, זה הכניס אותי למים.

כשכיר במשרד, אתה מתנסה בכל סוגי הכתיבה והקריאייטיב לכל המגזרים, כותרות, יח"צ, תשדירים, תסריטים, שמות וסלוגנים, כתבות, אסטרטגיות, מצגות ללקוחות ואפילו ראיונות מפוברקים
וכל זה, לכל סוגי הלקוחות, עסקים קטנים ובינוניים, ארגוני חסד ונציגים פוליטיים.

לאחר כחצי שנה, עם תיק עבודות נפוח ושק של ביטחון עצמי, ידעתי כבר מה אני מחפש ומתוך אינטרס משותף עם מנכל המשרד, החלטתי להמשיך בדרכי.

ברוך ה', התקבלתי למשרד פרסום גדול למגזר הדתי לאומי בו אני עובד כיום ובשעות הפנאי עושה גם עבודות בפרטי.

האדם שדחף אותי ללא הרף היה מנדי פרומר, מנהל המגמה בפרוג, שעודד אותי להמשיך ולנסות ולא להתייאש משום 'לא' ומאף אחד.

אני יודע שיש דעות לכאן ולכאן, אבל לדעתי אין כמו טבילת אש במשרד פרסום בשביל להבין באמת את העולם הזה ולהשתפשף בדרך המהירה ביותר.

מקווה שהועלתי עם סיפורי המייגע...
טוב. @nati480 אתה משהו מיוחד.. עם עתיד

אבל נחמד לקרוא את התהליך..
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
טוב. @nati480 אתה משהו מיוחד.. עם עתיד

אבל נחמד לקרוא את התהליך..
כל אחד הוא מיוחד במיוחד!.
נשמע שיש לו אומץ!
עריכה: נזכרתי עכשיו שמנדי סיפר לנו על אחד שהתחיל לעבוד במהלך הלימודים כנראה דובר עליו.
יפה מאוד!!

מוזמנים כולכם לשתף,גם הגרפיקאים ושאר החשובים והחשובות דכאן.
תהיו קצת השראה:cool:,מה יקרה?
 
נערך לאחרונה ב:

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
הוספת סקר:
(איך עושים את זה? שכחתי)
האם לדעתכם בתקופת הלימודים: כדאי לעבוד בפועל??

אם כן:
- תמורת תשלום- בחינם-ברטארים- אחר.
תודה לעונים את דעתם האמיתית בכנות ובכבוד!
 
נערך לאחרונה ב:

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה