סנכרון בין קבצים ב-BOOK באינדיזיין

hamefoar

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
שני שאלות בענין הפונקציה הזו:

556.png


1) אם יש לי סגנון פיסקה שמוגדר להיות מיושר דו צדדי, והתערבתי ידנית בקטעים מסוימים בענין הישור. מדוע אח"כ כשאני עושה סנכרון, זה משנה לי את הקטעים הללו חזרה לישור דו צדדי? זה הרי אמור להשפיע רק על דברים שלא התערבתי בהם ידנית. למשל אם שיניתי בקובץ אחד את הגופן בסגנון הפיסקה, ע"י הסנכרון זה ישתנה גם בשאר הקבצים. אבל דברים ששיניתי ידנית בקטע מסוים, לא אמורים להיות מושפעים מהסנכרון. ובאמת שינויים ידניים אחרים, כמו הצרת אותיות וכדו', לא הושפעו מהסנכרון, רק סגנון פיסקה מסויים ורק כלפי הישור.

2) אם הוספתי מאסטרים בקובץ מסויים, זה יתווסף בקבצים האחרים ע"י הסנכרון. אבל מדוע כשאני מוחק מאסטר בקובץ מסויים, זה לא נמחק בקבצים האחרים ע"י הסנכרון? האם יש אפשרות כזו?
 

צורת הדף

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
1) הסגנון של אותו פסקה שנשתנה, מיוסד על סגנון אחר (Normal)?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה