התייעצות סלוגן קצר וקליט

מצב
הנושא נעול.

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
 

זנוויל

משתמש פעיל
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
אני גם חושב כך,
ויותר מכך,כל אדם שפותח עסק וכדו' צריך שיהיה לו את המיוחדות של העסק שלו,דבר שיגרום לאנשים למה לקנות אצלו כדוגמת מחיר הוגן,אמינות,שירות,מהירות וכו',וכל זה צריך להיות מובלע בשם/סלוגן
למצוא שם וסלוגן אוניברסלי מחטיא את המטרה.
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
אני יכולה לתת לך כאן רעיונות בשפע ,ומאמינה גם שיתנו לך
אבל עוד יותר מאמינה ,שבן אדם שמשקיע כל כך הרבה כסף בעסק של רהיטים ומטבחים
מן הראוי שישקיע עוד קצת בקופירייטר
או לכל הפחות אחרי שיתנו לך כאן הצעה
תשלחי לחוות דעת למישהו מקצועי
לפעמים על דברים כאלו עלול ליפול עסק..
ביום שישי יצא לי לראות סלוגן לחנות בגדים,שהמשמעות שלו היתה כל כך גרועה ולא טובה,שאין לי מושג מטיפה הגיע להם הרעיון
ושוב,יכולים לעלות כאן רעיונות טובים מאד
אבל חשוב לפני הביצוע להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום
שיהיה הרבה הצלחה ופרנסה בשפע לכולם...
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
 

זנוויל

משתמש פעיל
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
עדיין אתם צריכים לומר מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם ע"מ להתאים לו סלוגן,לא כל חרוז מתקבל בברכה..
 

אות באות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה תורנית
אני אגיד לך משהו,
אני יודעת שכל הקופירייטרים ואנשי הקמפיינים למיניהם ולסוגיהם מאוד מאמינים בכוח של מה שהם עושים.
הם בטוחים שאנשים הם כמו עדר עור, וכולם רצים אחרי הכבשה עם המשכוכית.
אני לא חושבת שהם לגמרי לא צודקים, אבל הם מגזימים בגדול.
ללא ספק, יש כוח במילים ובתעמולה, אבל לומר שכמעט ואין משמעות לשום דבר אחר, זה שקר גדול. כל המילים הגדולות על מסרים שנקלטים בתת המודע של הקורא ומשפיעים עליו גם כשהוא לא מרגיש בכך וכו' וכו', זה ניפוח פרוע של נמקצוע שלהם. אין מה לומר, את עצמ הם משווקים מצוין, ואכן הצליחו לשכנע אותנו בשקר הזה, והיום הרבה עסקים, ובייחוד פוליטיקאים, משקיעים הרבה יותר במסרים ובמילים והרבה פחות בעשיה אמיתית. מה לעשות. ני חושבת שאנשים הם לא עד כדי כך טיפשים.
"רמי לוי שיווק השקמה" זה סלוגן ושם שאף איש פרסום לא היה מסכים לעמוד מאחוריו, וזה סיפור הצלחה של מותג. סתם דוגמה קטנה שבדיוק קפצה לי
צריך משהו נחמד, קליט, עדיף מתחרז, אבל ממש לא מעבר. לדעתי, השקעה באיכות ויעילות של המוצר עצמו זהו המיתוג האמיתי
אקדים: המקצוע שלי מפיק דפוס, לא קופירייטר ופרסומאי!
אולם בכ"ז חשוב להפנים שאנו חיים בעולם שהשקר חוגג מעל כל במה.
חשוב והכרחי להשקיע במוצר איכותי, אבל חשוב גם להשקיע בסלוגן בשביל שאנשים יהיו מודעים לסחורה האיכותית הזו.
בעיקר בשביל למשוך קהל יעד חדש ולהרחיב את מעגל הלקוחות.

ניתן להגיע לסלוגן קולע לאחר עבודה מייגעת של כמה חודשים,
אבל גם ניתן לשלם לבעל מקצוע שיעשה זאת בצורה ובדרך הנכונה. דרך ארוכה שהיא קצרה.
 

זנוויל

משתמש פעיל
אמינות, איכות, שירות, אדיבות, זמינות, ובעצם, מה לא?...
יפה,
השאלה היא מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם במיוחד?
למשל ההצעה של כל רהיט להיט מכוונת רק לאיכות/יופי וכו'
זה הדבר שהיית רוצה?

נ.ב. כמובן שכשקופירייטר יושב על מיתוג,לשם הוא מכוון
 

אלישבע הרץ

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יפה,
השאלה היא מה אתם רוצים שיאפיין את העסק שלכם במיוחד?
למשל ההצעה של כל רהיט להיט מכוונת רק לאיכות/יופי וכו'
זה הדבר שהיית רוצה?

נ.ב. כמובן שכשקופירייטר יושב על מיתוג,לשם הוא מכוון
אין לי תשובה לשאלה.
צריכה משהו יפה.
מה שיימצא חן בעיניי אבחר
 

גלוריה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
מה סגנון הריהוט?
יוקרתי/עממי?
קלאסי/אורבני-מודרני/ויקטוריאני/וינטאג'?
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אמינות, איכות, שירות, אדיבות, זמינות, ובעצם, מה לא?...
דפדפת לאחרונה בעלון פרסומי חינמי?
ראית כמה אינסטלטורים ומתקיני מזגנים כותבים את הרשימה הזו בתחתית המודעה שלהם?
כשעסק אינו מספר על הבידול שלו, קל וחומר שאינו יודע מה מייחד אותו-
הוא בסך הכל עוד חנות רהיטים ומטבחים. יש מאות כאלה.
למה שאבחר דווקא בכם? מה אתם מבטיחים לי שאחרים לא מבטיחים?
שם יפה זה נחמד, שם נכון זה עובד.
Star kitchens
כל רהיט להיט
ועוד לפני מסרים סמויים, זו רק דוגמא למסר גלוי שגוי.
אם אתם מוכרים גם מטבחים וגם רהיטים, למה לקרוא לעסק רק קיטשנס?
ואם השם הוא קיטשנס, אז איך בסלוגן פתאום מדובר על רהיטים?
 

דגש קל

משתמש צעיר
אין לי תשובה לשאלה.
צריכה משהו יפה.
מה שיימצא חן בעיניי אבחר

אין כמו שם שחשבת עליו ובחרת לעצמך,
תמיד תהיי מחוברת יותר מכל שם שמישהו אחר יבחר לך.
השאלות קצת עמוקות אבל מגלות את הייחדויות שלך בשוק,
וזה הבסיס לפירסום טוב שעובד.
מה שתוכלי לדלות מכאן זה רעיונות לסיעור מוחות,
רשמי כל שם שעולה בדעתך, מה חשוב לך להדגיש וכו'
לדעתי, כדאי גם שהשם יזכיר את בעל העסק, בצליל או באיות.
ובסלוגן תשלבי את הבידול שלך
המון הצלחות!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה