דרוש מידע סייעת לילד אלרגי לשנת תש"פ-מי יודע???

מידי פעם

משתמש פעיל
יש פה אולי מישהו שמתמצא בענין? או שיכול לעזור?
יש לי ילד אלרגי בן שנה, שקיבל השנה סייעת מטעם "עזר מציון" במימון משרד הרווחה (50 שעות חודשיות, שגם הן לא מספיקות בכלל, אבל לפחות זה...)
רציתי לסדר את זה לשנה הבאה, ופניתי לרווחה, ושם אמרו לי שעדיין לא יודעים מי אמור להיות אחראי על זה לשנת הלימודים הבאה, ורק באמצע אוגוסט אמור לצאת חוזר מנכ"ל, ואז יידעו מי יטפל בזה.
זה דבר לא הגיוני!!! הלימודים מתחילים ב1.9. וזו פרוצדורה לסדר את הטפסים, להביא אישורים מרופאים לפי הנדרש... וכו' וכו'.
לא ייתכן שרק אז יגידו לנו אילו טפסים צריך ולמי לפנות... זו גם תקופה של חופשה במקומות רבים, ולכאורה ייצא שנתחיל את שנת הלימודים ללא סייעת!!!

אני מאמינה שאני לא היחידה בבעיה הזו, ויחד איתי "תקועים" עוד הורים רבים מכל רחבי הארץ.

אם יש כאן מישהו שמתמצא ויכול לעזור לי, ואולי נועיל כך לאנשים נוספים... - זה יהיה חסד גדול!!!!
(אפשר גם בפרטי...)

תודה מראש!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה