סיור בבית דפוס

קול-התור

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
דחוף! מחפשת המלצה על בית דפוס גדול ומשוכלל באזור המרכז גוש דן לעריכת סיור לתלמידות מסמינר בית יעקב בוגרות מסלול גרפיקה. רצוי שזה יהיה דפוס שכולל מה שיותר פונקציות (קדם דפוס, סוגים שונים וגדלים של מכונות, כריכיה רצוי קשה, השבחות ועוד) ורצוי עם הדרכה מטעם הדפוס. בתודה לכל הנענים והמציעים.
 

Graphic

משתמש צעיר
מצטרפת לפניה.

בעבר שמעתי כי סמינרים שונים סיירו ב"שביד". לאחר שהיו לי מספר הזדמנויות לשירות יעיל, אדיב ואיכותי מצידם - פניתי אליהם בסוף שנה"ל הקודמת, והם הכחישו קיום סיורים לימודיים אצלם. אז מה באמת קורה? האם למי מחברי הפורום יש ניסיום איתם בעניין?

כמו כן, בתערוכת "פרוג" בשנה שעברה שוחחתי עם נציגי "כל-גרף" והם נשמעו די נלהבים לבצע סיורים לתלמידות אצלם. למי יש נסיון איתם?

ומה קורה עם "ישורון"? גם עליהם שמעתי שהם עורכים סיורים, אין לי ניסיון אישי איתם בנידון.

בעבר לקחנו תלמידות לבית-דפוס תל-אביבי. היחס היה נהדר, אבל הסביבה לא מי-יודע-מה בשביל תלמידות בית יעקב, שלא לדבר על הפוסטרים שהם דאגו להסיר מהקירות טרם הגעתנו...
 

mirif

משתמש מקצוען
בירושלים - בכתר עושים הדרכה טובה. אולי תביאו אותם לשם?
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
ירושלים - לפני כ-7 שנים ערכו לנו בתור תלמידות סיור באלמוג.
הדרכה מצוינת.
 

mc

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אותנו לקחו לפני כ-11 שנים לדפוס העיר העתיקה.
מומלץ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה