נעלמו לי הודעות מהאאוטלוק

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המחשב החמוד שלי הציע לי באדיבות לבצע "דחיסת הודעות" באאוטלוק אקספרס כדי לפנות מקום בזיכרון או משהו, ואני בתמימותי חשבתי שזו דחיסה בסגנון זיפ או משהו דומה. עכשיו באופן שרירותי לחלוטין הוא רוקן לי כמה תיקיות ואין לי מושג היכן והאם בכלל ניתן למצוא את ההודעות הדחוסות (יש לי תחושה שהוא עבד עלי...)

אז... האם הן מתחבאות באיזו תיקי'ה סודית או שעברו מן העולם?
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
כנראה ב'תיקיות ארכיון'.
ממוקם מתחת לתיקיות הרגילות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אין לי תיקי'ה בשם הזה מתחת לתיקיות הרגילות או בשום מקום אחר גלוי לעין.
מדובר באאוטלוק אקספרס, כן?
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שגיא, תודה רבה על הקישור, עכשיו אני מבינה שזה באמת חשוב לעשות את הדחיסה הזו, אבל איפה ההודעות שנעלמו???
 

Sagi

משתמש רשום
האמת זהו הינו הליך קצת מסובך במידה ועדיין לא הצלחת למשוך חזרה את ההודעות, אני מנסה בימים הקרובים למצוא כלי ידידותי שיאפשר לך לעשות זאת בקלילות יתרה. אשתדל לעשות מאמצים. סליחה ולהתראות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שגיא תודה רבה על ההשקעה, עדיין לא מצאתי את ההודעות שנעלמו כי פשוט אין לי מושג איפה לחפש אותן... אין שום תיקי'ה שמרמזת על קיומן...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה