מידע שימושי נעים לעתיד- תוכנית התחבורה של בני ברק

  • פותח הנושא MOM
  • פורסם בתאריך

קצרה

משתמש מקצוען
הרוב הדומם הרוויח

או שלא ניזוק ולא הרוויח.
בגדול בקווים העירוניים - מרבית הרוב הדומם לא ניזוק ולא הרוויח מאומה.
תושבי קרית הרצוג ופרדס כץ קיבלו בעיקר קווים חדשים.

בקווים לירושלים הטבת התנאים לתושבי פרדס כץ וקרית הרצוג היתה די על חשבון תושבי מערב העיר ומרכזה.

כזה הרבה רעש ומהומה ופיזור כסף.
והעיר מתחלקת בין תושבים שלא חשים בשינוי לתושבים שהולכים יותר ברגל על מנת להגיע לאוטובוס בינעירוני מתאים וכמובן מיעוט הזוכים בעלי הלובי החזק - תושבי צפון העיר.

גם לא בפקקים למי שתמה... לא ניכר שום שינוי במשך זמני הנסיעה בצירים המרכזיים של בני ברק.
לא חל שום שינוי במשך הזמן הממוצע שאורך לאוטובוסים לצאת מבני ברק או לנסוע בתוכה...
 

אב"ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
חייב לשתף - הסתובבתי אתמול בחוצות בני ברק.
הגעתי למסקנה שהוציאו יותר כסף על השיווק של הרפורמה (אם בכלל אפשר להגדיר את זה כך..) מאשר על הרפורמה עצמה.
דיילים (מובטלים יש לומר) יושבים בכל פינת רחוב. פרסום מאסיבי בלוחות מודעות ובעיתונות הארצית.
זה נראה שלמישהו היה מטרה לגרום לאנשים להאמין שיש כאן רפורמה הזויה.
כשמדברים על רפורמה בתח"צ בב"ב זה אומר קודם כל להוריד את הלחץ מרח' כהנמן.
לשלוח למשל אוטובוסים דרך רח' סוקולוב - גם אם אולי יש כאן שיפור מסויים - רפורמה זה לא!
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
או שלא ניזוק ולא הרוויח.
בגדול בקווים העירוניים - מרבית הרוב הדומם לא ניזוק ולא הרוויח מאומה.
תושבי קרית הרצוג ופרדס כץ קיבלו בעיקר קווים חדשים.

בקווים לירושלים הטבת התנאים לתושבי פרדס כץ וקרית הרצוג היתה די על חשבון תושבי מערב העיר ומרכזה.

כזה הרבה רעש ומהומה ופיזור כסף.
והעיר מתחלקת בין תושבים שלא חשים בשינוי לתושבים שהולכים יותר ברגל על מנת להגיע לאוטובוס בינעירוני מתאים וכמובן מיעוט הזוכים בעלי הלובי החזק - תושבי צפון העיר.

גם לא בפקקים למי שתמה... לא ניכר שום שינוי במשך זמני הנסיעה בצירים המרכזיים של בני ברק.
לא חל שום שינוי במשך הזמן הממוצע שאורך לאוטובוסים לצאת מבני ברק או לנסוע בתוכה...
מה הרויחו? שהרסו את קו 422? תושבי צפון בני ברק לא טיפשים להיכנס למסע תלאות של שעה בתוך בני ברק בשביל ליסוע לירושלים הקו שנסע זבוטינסקי גהה היה הכי טוב הוא קיים עדיין? לא זוכר את מספרו.
הבעיה העיקרית ועיריית בני ברק מפחד של כמה אנשים שעשו טרור תקשורתי על המצלמות בהשומר לא פרסה בכל הצירים המרכזיים מצלמות הפרעה לתנועה כל פעם שאני בודק כל עומס תנועה שיש אני מגיע לתחילתו כמובן נגרם מאחד שחוסם נתיב תנועה או חוסם כניסת אוטובוסים למפרץ חניה!!
 

קצרה

משתמש מקצוען
מה הרויחו? שהרסו את קו 422? תושבי צפון בני ברק לא טיפשים להיכנס למסע תלאות של שעה בתוך בני ברק בשביל ליסוע לירושלים הקו שנסע זבוטינסקי גהה היה הכי טוב הוא קיים עדיין? לא זוכר את מספרו.
הבעיה העיקרית ועיריית בני ברק מפחד של כמה אנשים שעשו טרור תקשורתי על המצלמות בהשומר לא פרסה בכל הצירים המרכזיים מצלמות הפרעה לתנועה כל פעם שאני בודק כל עומס תנועה שיש אני מגיע לתחילתו כמובן נגרם מאחד שחוסם נתיב תנועה או חוסם כניסת אוטובוסים למפרץ חניה!!

קו 401 החליף שם לקו 400 אבל עדיין קיים.
קו 422 לא נוסע לשפע חיים ולרוממה אבל מגיע לרמות+תמיר(פינת שפע חיים )+סנהדריה+סנהדריה המורחבת+רמות אשכול.
מי שצריך את איזור רוממה יעלה על 400 לת"מ.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
לא מובן מה הסיפור עם קו 422 שרבים מתושבי בני ברק כבר התרגלו אליו וכעת אין ממש תחליף לאוטובוס שנוסע מתחילת רחוב כהנמן עד סופו לירושלים ומגיע לשכונות החרדיות שהיו רגילים (בעלזא וכו'), אם רוצים אוטובוס לשכונת סנהדריה וכו' שיעשו לשם קו חדש.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
חידשת לי משהו אבל חברת קוים כן מקבלת את זה
ובלי קשר קו 146 הוא עוד דוגמא לקו מיותר שכמעט ריק ותופס עוד נפח
קו 436 של קוים תקופות מקבל ותקופות לא
לא יודעת לפי מה
 

קצרה

משתמש מקצוען
לא מובן מה הסיפור עם קו 422 שרבים מתושבי בני ברק כבר התרגלו אליו וכעת אין ממש תחליף לאוטובוס שנוסע מתחילת רחוב כהנמן עד סופו לירושלים ומגיע לשכונות החרדיות שהיו רגילים (בעלזא וכו'), אם רוצים אוטובוס לשכונת סנהדריה וכו' שיעשו לשם קו חדש.

קו 401 עושה את מסלול רוממה - בעלזא
הוא יוצא מרבי עקיבא ועובר את מרבית השומר.
השידרוג הוא לחוזרים מרוממה-בעלזא / תושבי רוממה-בעלזא שיקבלו קו שחוצה את השומר+רבי עקיבא במקום קו שנוסע רק את השומר ז'בוטינסקי בלי לחדור פנימה לבני ברק.

בסופי שבוע שישי-שבת הלחוצים קו 409 יפנה שמאלה בהשומר ויעשה את מסלול בניני האומה-בעלזא-בר אילן- הר חוצבים.

אולי תעשו קואליציה עם תושבי סנהדריה וכו' המאוכזבים
עד שעשו להם אוטובוס לבני ברק - הוא לא מגיע לגן וורשא?!
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
קו 401 עושה את מסלול רוממה - בעלזא
הוא יוצא מרבי עקיבא ועובר את מרבית השומר.
השידרוג הוא לחוזרים מרוממה-בעלזא / תושבי רוממה-בעלזא שיקבלו קו שחוצה את השומר+רבי עקיבא במקום קו שנוסע רק את השומר ז'בוטינסקי בלי לחדור פנימה לבני ברק.

בסופי שבוע שישי-שבת הלחוצים קו 409 יפנה שמאלה בהשומר ויעשה את מסלול בניני האומה-בעלזא-בר אילן- הר חוצבים.

אולי תעשו קואליציה עם תושבי סנהדריה וכו' המאוכזבים
עד שעשו להם אוטובוס לבני ברק - הוא לא מגיע לגן וורשא?!
שכחו את תושבי שיכון ה' על הדרך, אבל העניין הוא ההרגל, שיעשו קו 401 לסנהדריה הרבה יותר הגיוני.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
שכחו את תושבי שיכון ה' על הדרך, אבל העניין הוא ההרגל, שיעשו קו 401 לסנהדריה הרבה יותר הגיוני.
גם קו 401 לא חדש
והרבה אנשים יצטרכו להתרגל להבדל בין 400/401
 

רמזור

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אם כולם (לפחות איך שזה נשמע) מתלוננים על זה
אין סיכוי שיחזירו את הקווים בחזרה?
בעיקר את 422 שאף אחד לא מבין למה ביטלו אותו
 

יאיר דבוש

משתמש פעיל
הנעים לעתיד פקק את כל סוקולוב....

הוויז נתן פקק של ארבעים דקות בסוקולוב מקצה לקצה ביום שישי האחרון!

סוקולוב לא בנוי לכזאת כמות של אוטובוסים בפרט שיש בו המון השתלבויות מרחובות צדדיים ללא רמזור.

שמעתי מיודעי דבר בעירייה שעיקר הענין הוא לחרד את פרדס כץ וקריית הרצוג, וסתם מוכרים לנו שזה כדי לייעל את התחבורה.

כבר דובר בזה עוד לפני שנים שהעירייה נלחמה שהרכבת הקלה תעבור תת קרקעי בזבוטינסקי ליד בני ברק,

כי אם הרכבת הייתה עילית אז זה היה גורם לנתק בין ק"ה ופ"כ לעיר עצמה וגם מביא המון פריצות לזבוטינסקי.

ואגב מראש כל הפרויקט הזה הוא רק לחמש שנים בלבד.

וע"ד הפרויקט הזה נבנו כל הפרויקטים בפ"כ כדוגמת שחר העיר וכו'....

אבל אם זה יוריד את מחירי הדירות בבני ברק במשהו בגלל החיבור של פ"כ וק"ה - כבר היה שכרינו!
 

רייזי 36

משתמש מקצוען
אלף פעם הזמינו את תושבי העיר להביע דעה בכל ערוץ שהוא.
בסוף, כמובן, דבילי ביותר.
השתתפת וחיוית דעה קודם?
כשהזמינו להביע דעה לא הציגו את השינוים
למה לא יכלו לפרסם את התוכנית לפני זה ולשמוע הערות
יכלו לפני חצי שנה לפרסם אותם מפות שפרסמו עכשיו
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום

יאיר דבוש

משתמש פעיל
עקב התלונות הרבות,,,,

שמעתי הבוקר מאחורי הפרגוד,,, לא לוקח אחראיות.

אבל זה נשמע תוכנית הגיונית לדעתי!

בעירייה מתכננים להפוך את כל רחוב סוקולוב לחד סטרי - מזבוטינסקי לכיוון רבי עקיבא. ובזה יתווסף עוד נתיב לאורך כל סוקולוב שיהפוך לכביש ראשי עם נת"צ.

ואת רחוב הרב שך הפוך - לחד סטרי מרבי עקיבא לזבוטינסקי. וכנ"ל עם נת"צ.

בהשלשה תהא רק פנייה שמאלה לסוקולוב לכיוון ר"ע.

את רחוב סמטת אזר להפוך לגמרי לחד סטרי מנפחא לכיוון סוקולוב אבן גבירול וכו.

וכן על זה הדרך,,,,,

כל הזמן מנהלים דיונים בענין בעירייה.

מי שיודע עוד בנושא שיעדכן,,,,
 

שלס

משתמש מקצוען
עקב התלונות הרבות,,,,

שמעתי הבוקר מאחורי הפרגוד,,, לא לוקח אחראיות.

אבל זה נשמע תוכנית הגיונית לדעתי!

בעירייה מתכננים להפוך את כל רחוב סוקולוב לחד סטרי - מזבוטינסקי לכיוון רבי עקיבא. ובזה יתווסף עוד נתיב לאורך כל סוקולוב שיהפוך לכביש ראשי עם נת"צ.

ואת רחוב הרב שך הפוך - לחד סטרי מרבי עקיבא לזבוטינסקי. וכנ"ל עם נת"צ.

בהשלשה תהא רק פנייה שמאלה לסוקולוב לכיוון ר"ע.

את רחוב סמטת אזר להפוך לגמרי לחד סטרי מנפחא לכיוון סוקולוב אבן גבירול וכו.

וכן על זה הדרך,,,,,

כל הזמן מנהלים דיונים בענין בעירייה.

מי שיודע עוד בנושא שיעדכן,,,,
הרחובות המדוברים הם חד-סטריים ברובם כבר כיום, עיקר הפקק הוא בחלק החד סטרי של הרחוב, אז לא ברור מה הפתרון בזה.
להפוך אותם לדו-נתיביים זה אומר לבטל את החניה לאורך הרחובות, מסכנים התושבים...
תוכנית כזו, אם אכן קיימת, היתה צריכה להתבצע לפני השינויים בתח"צ.
 

במבונה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הרחובות המדוברים הם חד-סטריים ברובם כבר כיום, עיקר הפקק הוא בחלק החד סטרי של הרחוב, אז לא ברור מה הפתרון בזה.
להפוך אותם לדו-נתיביים זה אומר לבטל את החניה לאורך הרחובות, מסכנים התושבים...
תוכנית כזו, אם אכן קיימת, היתה צריכה להתבצע לפני השינויים בתח"צ.
זה ימנע קטסטרופה שאמורה להיווצר בסוקולוב ז'בוטינסקי, שגם עד היום המצב שם לא משהו. וככה עם האוטובוסים בתחנה, יהיה פקקים שיעצרו את ז'בוטינסקי.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה