לאה הופמן submitted a new Article:
נעים להכיר – עושים היכרות עם הלקוח
Read more about this article here...
נעים להכיר – עושים היכרות עם הלקוח
צפה בקובץ המצורף 474936
מחקר זה אחד הדרכים הכי קריטיות בתהליך אסטרטגיה שיווקית.
(במחשבה שנייה אולי כבר כתבתי את זה על עוד כמה שלבים באסטרטגיה,
אבל מה לעשות שיש באמת כמה שלבים קריטיים שא"א בלעדיהם )
כל הבסיס של אסטרטגיה שבנויה נכון, בנויה על זה שאנחנו משווקים את הדבר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון.
איך נוכל למכור ככה כשאנחנו לא יודעים, מה הלקוח חושב\מרגיש\רוצה\חולם\יודע.
כמובן שתמיד יש את הדרך של ניסוי ותהייה, אבל היא דרך שיכולה לבזבז לנו המון אנרגיות מיותרות. (מה זה...
Read more about this article here...