נסיעות, ימי חופשה וטעויות בתלוש

ורדוש

משתמש פעיל
אשמח למענה בכמה נושאים:
1. נסיעות - לפי מה שמצאתי באתר כל זכות עובד זכאי לקבל החזר נסיעות אם הוא גר במרחק של מעל 500 מטר. המנה"ח שלי אומרת שהחוק השתנה ואם המרחק הוא סביר - אני לא אמורה לקבל.
2. ימי חופשה - האם אכן מחשבים אותם לפי שעות עבודה ממוצעות ליום בשלושה חודשים אחרונים?
וכן, אם היה בחודש הקודם ימי מחלה (0%, 50% ו-100%) האם השעות נוספות או שלא?
3. המנה"ח עושה טעויות רבות בתלושים, מה אפשר לעשות? הרבה מהדברים אין לי אפשרות לבדוק ומה שכן, היא מתקנת רק לחודש הבא.

אשמח למענה לכל השאלות הנ"ל.
תודה רבה רבה!!!
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
הייתי ממליצה לך לקחת את התלושים שלך, יחד עם תדפיס שעות הנוכחות, ולקבוע פגישה גם את תעלה לך מעט אצל חשבת שכר, שתבדוק את התלושים.
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
ככה כל מס' חודשים?
לא, פעם אחת, ואח"כ אם את צודקת ליזום שיחה עם החשבת בעבודה, ולאמר לה שההתנהלות שלה ממש לא נכונה, ואת מעוניינת בתלוש תקין בכל חודש.
אם זה לא יעזור ליזום שיחה נחמדה עם הבוס, (את דואגת לו ורוצה לעזור לו) ולבקש ממנו להפעיל את סמכותו, כי משרד התמת עושה ביקורות פתע בעסקים (בדיוק כמו מעמ ומס הכנסה) ובודק את התלושים ואם יש תקלות קונס במאות אלפי שקלים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה