אסטרטגיה ניתוח קמפיינים לבחירות

מצב
הנושא נעול.

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
האמת לאמיתה;)

רוני.png
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אבי רבינא: \הדיינים הבוררים הכריעו כי תהיה רוטציה על המקומות בין בעלזא לויז'ניץ. (בין המקומות השישי לשמיני) עוד הכריעו שח"כ אייכלר נציג חסידות בעלזא יכהן ראשון. ויז'ניץ יקבלו את התפקיד הראשון. בקדנציה הבאה זה יתהפך
 

אתי.

משתמש רשום
אבי רבינא: \הדיינים הבוררים הכריעו כי תהיה רוטציה על המקומות בין בעלזא לויז'ניץ. (בין המקומות השישי לשמיני) עוד הכריעו שח"כ אייכלר נציג חסידות בעלזא יכהן ראשון. ויז'ניץ יקבלו את התפקיד הראשון. בקדנציה הבאה זה יתהפך
יש את כל ההסכם בצורה מסודרת?
תודה
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
למה חושבים שסמוטריץ' בנה עליהם? פשוט לא נכון....
לא בנה, היה בהחלט שמח אם יקבל כמה קולות.
הוא לא אמיץ כמו בן-גביר (באופן כללי, ובפרט) כשהכריז שעל חרדים לשמוע לרבותיהם..
איפה שומעים אמירה כזו מפוליטיקאי?!
 

נכון מאוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כמה קל ופשוט, באמת לכל הדעות הגיע הזמן לעבוד!

בזמן שכמעט כולם מצטרפים להסית נגד החרדים כולל בנט וסער, אין מנוס אלא להתאחד.

שורה תחתונה במשך כל שנות נתניהו לא יצא (תקנו אותי אם אני טועה) ישיר נגד החרדים
במילים מסיתים כמו שנשמעו לאחורנה מפי סער גנץ, (אחרי המערכת השניה שכחול לבן פרסמו בקמפיין 'ממשלה חילונית' וכדומה, התנצל גנץ שזה לא הוא רק לפיד, וכביכול לא יחזור לזה..... רואים עכשיו מה האמת, אפס אחד גדול.)
ובפרט מפי בנט, שמשום מה מזכירים לי את מה שאמר בשעתו נגדנו כשהיה עם הברית ביחד עם לפיד:' אני רוצה לראות דם חרדי נשפך למען ארץ זו' וכו', נקווה שהפעם לא נגיע לזה.

ברור לי מה האינטרסים של נתניהו, ואנחנו זוכרים טוב את הקיצוץ בשנת 2005 בהיותו שר האוצר, אבל לדעתי אין להשוות בין הסתה ורצון להשחיר אותנו לשמו שנובע משנאה נטו, לבין הקיצוץ הכואב, שבעניו לפחות נתפס כהצלה של כלכלת ישראל אז, מה גם שבשורה התחתונה זה היה חוק שתקף לכולם, בשונה לכל החוקים שלפיד חקק שהיה נגדנו נטו.

לדעתי לא צפוי לנו כאן עתיד הרבה יותר טוב עם כל פוליטיקאי אחר יהיה מי שיהיה
כי המציאות כאן נגדנו, ואין לאף אחד באמת כוח ורצון להישרף פוליטית למענינו, מקסימום כלפי חוץ מוכנים לשחק את זה, ובפרט שבשנים האחרונות היינו בממשלה בעמדות מפתח מה שגורם שכולם מקנאים בנו.

למשל חוק הגיוס, המציאות כאן מאוד מורכבת כאשר בכל דבר צריך להתחשב עם בג"ץ ומראש יודעים לאיזה חוק אין סיכוי לעבור, הרפורמים והשמאל קיצוני די שולטים ברוח השיפוט, בקיצור המערכה הוא בכלל מול השופטים, לדאבוננו אין מי שיצליח עליהם.

לראי', כולם שואלים למה ביבי לא טיפל במשך כל השנים בבג"ץ ובפרקליטת, לדעתי התשובה פשוטה, כי באם היה עושה זאת, היה כבר מזמן יושב מתחת סורג ובריח מאסר עולם בלי שום אפשרות חנינה.... כך זה אצלנו, ולכן גם סער לא נראה באמת מתכוון לטפל בזה כמו שאומר!

אז למה לנטוש את נתניהו, בשביל לקבל את סער שהוא בלי חוט שדרה ולא הוכיח את עצמו למענינו מי יודע מה,
וגם תמך בחוקים אנטי דתיים.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
דיווח: עפר שלח ורון חולדאי צפוים להודיע על פרישה מהמרוץ
ח''כ עפר שלח הודיע שלא ירוץ בבחירות הקרובות.

''אני חייב לעמוד במה שהבטחתי לרבים, ולמנוע אובדן קולות למחנה המבקש להחליף את נתניהו. תנופה לא תרוץ בבחירות הקרובות, וכך גם אני אישית'', אמר.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה