אסטרטגיה ניתוח קמפיינים לבחירות

מצב
הנושא נעול.

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא קראתי הכל,
ממה ששמתי לב בבחירות האחרונות ובאלו הנוכחיות,
זה שכל מהלך הבחירות מתנהלות במדיה החברתית (עם כל הבוטים למיניהם) - כבר לא חדש.
מה שצובר תאוצת שינוי, הם בעיקר הסרטונים הווירליים וההד שלהם - כשהם מצולמים בסלפי או הסרטה ביתית חובבנית (בואו נאמר "שהשחקנים" והלוקיישנים לא משהו...וזה חלק מהעניין)
לאט לאט מייתרים את הצורך בהפקות והשקעות ענק, הכל זמין ומידי.

דעתי היא, שקודם כל, הקהל אוהב את "גובה העיניים" הזה, הפשטות מחברת הרבה יותר חזק מאשר קמפיינים והפקות צילומיות מבריקות, "הנה אני כאן בסלפי מולכם בדיוק כמוכם" ומשם הרבה יותר קל להוביל.
שנית, השקיפות! קונה את הקהל וקצת אפילו "מרדימה" אותו.
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
שאלה לפתיחת הדיונים. הליכוד בשבועות האחרונים תוקף את ברק ומתעלם מכחול לבן מה דעתכם?

בהחלט, קשה להתעלם מכך - זה ככל הנראה מהלך אסטרטגי מכוון ומוצלח.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא קראתי הכל,
ממה ששמתי לב בבחירות האחרונות ובאלו הנוכחיות,
זה שכל מהלך הבחירות מתנהלות במדיה החברתית (עם כל הבוטים למיניהם) - כבר לא חדש.
מה שצובר תאוצת שינוי, הם בעיקר הסרטונים הווירליים וההד שלהם - כשהם מצולמים בסלפי או הסרטה ביתית חובבנית (בואו נאמר "שהשחקנים" והלוקיישנים לא משהו...וזה חלק מהעניין)
לאט לאט מייתרים את הצורך בהפקות והשקעות ענק, הכל זמין ומידי.

דעתי היא, שקודם כל, הקהל אוהב את "גובה העיניים" הזה, הפשטות מחברת הרבה יותר חזק מאשר קמפיינים והפקות צילומיות מבריקות, "הנה אני כאן בסלפי מולכם בדיוק כמוכם" ומשם הרבה יותר קל להוביל.
שנית, השקיפות! קונה את הקהל וקצת אפילו "מרדימה" אותו.
2019
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בתקווה שמאושר ע"י ההנהלה

מצורף קישור לסרטון שמאוד אהבתי אחרי הבחירות
פאנל אסטרטגים אחרי הבחירות האחרונות
בהנחייתו של העיתונאי אטילה שומפלבי
"מה השפיע על בחירות 2019"

https://drive.google.com/file/d/1NfqwiZ71L9w6-vcG6GhR2xrSyMNWwKvW/view?usp=drivesdk

למי שלא נפתח בדרייב
https://www.jumbomail.me/he/Downloa...84E584648464B3342347436653838673D3D#479326248
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ההיגיון בסרטון האומלל עם הפקק הוא: דברי עלי טוב, דברו עלי רע - העיקר דברו עלי.

בעיקר ליצור רייטינג.
תכלס הוא הצליח בגדול, זה רק לא אומר שהם בכיס שלו.

בנוסף, ההיסטוריה מראה שמי שהתחיל מוקדם מידי (אפרופו התחלנו..) איבד את הקשב בהמשך.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ואיך זה יתכן? הרי יש בינהם הבדל שמים וארץ.

נכון,
אחד סגול אחד ירוק,
אחד 42 בחבילה והשני 48,
והכי חשוב אחד עולה 30 והשני 40,
יש עוד הבדלים? :(
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נו.
לגופה של אסטרטגיה ולא לגופו של איש חלילה...
לפני שנתייחס לסרטון כמה מילים על הקמפיין של ברק. הקמפיין של ברק כרגע לא נועד להביא מנדטים משום שיש עוד זמן עד הבחירות הקמפיין הנוכחי נועד למצב את ברק כמוביל של גוש השמאל . והמסר שלו לבוחרי השמאל הוא רק שרק ברק מסוגל להוציא את נתניהו הקוסם הבלתי מנוצח משלוותו
ובנוגע לסרטון שים לב לדברים שהוא אומר בסוף ביבי שתה משהוא תרגע זה רק מתחיל. והמסר הוא ברק מסתכל לביבי בעיניים ומוציא אותו משלוותו והעיקר אים תתנו לי את הכוח אז מה שראיתם זה רק התחלה
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני בהלם.
הייתי בטוחה שההיפך הוא הנכון.
ואיך זה יתכן? הרי יש בינהם הבדל שמים וארץ.

3 שורות אלו שכתבת זה דוגמא לפרסום מוצלח

שמור וגזור
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
3 שורות אלו שכתבת זה דוגמא לפרסום מוצלח

שמור וגזור
זה שהם שתי חברות לחברה 'קימבארלי' לא אומר שזה אותו מוצר. ממש ממש לא.
לשם השוואה גם קריסטל וRC שייכים לאותה חברה: יפאורה תבורי
וכך גם ספרינג, תפוזינה ומיץ פז.
זו שיטה ידועה לפתח שני מותגים לאותו סוג מוצר כדי לגרום ליותר שיווק בשני המותגים.
זה לא אומר שמדובר באותו מוצר.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה שהם שתי חברות לחברה 'קימבארלי' לא אומר שזה אותו מוצר. ממש ממש לא.
לשם השוואה גם קריסטל וRC שייכים לאותה חברה: יפאורה תבורי
וכך גם ספרינג, תפוזינה ומיץ פז.
זו שיטה ידועה לפתח שני מותגים לאותו סוג מוצר כדי לגרום ליותר שיווק בשני המותגים.
זה לא אומר שמדובר באותו מוצר.

אני שמעתי מאחד שעבד איתם,
שכל פעם שהאגיס משתדרגים הגירסה הישנה עוברת ל"טיטולים פמפרס" וככה גם "טיטולים פמפרס" משתדרגים.
זה די אותו מוצר, מיתוג ועיצוב + מסרים שונים עושים את עיקר ההבדל.
פסיכולוגיה שעובדת.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה שהם שתי חברות לחברה 'קימבארלי' לא אומר שזה אותו מוצר. ממש ממש לא.
הם באמת לא אותו מוצר, החברה שינתה את הראות של המוצר מכל זוית, אבל יודעי דבר אומרים שבאמת באמת אין הבדל ביניהם, מבחינת הטיב. כאן מגיע הקטע של השיווק הנכון והפרסום המדוייק.
 
נערך לאחרונה ב:

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הם באמת לא אותו מוצר, החברה שינתה את הראות של המוצר מכל זוית, אבל יודעי דבר אומרים שבאמת באמת אין הבדל ביניהם, מבחינת הטיב. כאן מגיע הקטע של השיווק הנכון והפרסום המדוייק.
אני שמעתי מאחד שעבד איתם,
שכל פעם שהאגיס משתדרגים הגירסה הישנה עוברת ל"טיטולים פמפרס" וככה גם "טיטולים פמפרס" משתדרגים.
זה די אותו מוצר, מיתוג ועיצוב + מסרים שונים עושים את עיקר ההבדל.
פסיכולוגיה שעובדת.

רק תסבירו לי למה החלטתם שקריסטל וארסי הם לא אותו מוצר, רק בעטיפה שונה?

יש הבדלים ניכרים בין טיטולים להאגיס, ודי בכך אם נזכיר את המראה המנופח של טיטולים לעומת המראה הפחות מנופח של האגיס.
עכשיו תגידו שמראה מנופח זה רק עיצוב ולא אומר שום דבר על טיב
אז זהו שבטיטולים מראה מנופח הוא די משמעותי.


אה, ואני לא משתמשת בהאגיס.
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
דרך אגב, האגיס זהו מותג בינלאומי, עם זכויות רשומות
לעומת טיטולים שהוא מותג ארצישראלי

קשה לי להאמין שטיטולים מפרים זכויות יוצרים של פטנטים מחברה בינלאומית
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה