לא קראתי הכל,
ממה ששמתי לב בבחירות האחרונות ובאלו הנוכחיות,
זה שכל מהלך הבחירות מתנהלות במדיה החברתית (עם כל הבוטים למיניהם) - כבר לא חדש.
מה שצובר תאוצת שינוי, הם בעיקר הסרטונים הווירליים וההד שלהם - כשהם מצולמים בסלפי או הסרטה ביתית חובבנית (בואו נאמר "שהשחקנים" והלוקיישנים לא משהו...וזה חלק מהעניין)
לאט לאט מייתרים את הצורך בהפקות והשקעות ענק, הכל זמין ומידי.
דעתי היא, שקודם כל, הקהל אוהב את "גובה העיניים" הזה, הפשטות מחברת הרבה יותר חזק מאשר קמפיינים והפקות צילומיות מבריקות, "הנה אני כאן בסלפי מולכם בדיוק כמוכם" ומשם הרבה יותר קל להוביל.
שנית, השקיפות! קונה את הקהל וקצת אפילו "מרדימה" אותו.