אסטרטגיה ניתוח קמפיינים - בחירות לכנסת ה-24

רוצה להגיב כאן? חובה לאשר שקראת את ההודעה בתחילת האשכול!

  • קראתי את הכללים בהודעה הראשונה של אשכול זה.

  • אני מודע לאפשרות שהודעתי תימחק ללא הסבר מראש, ועל דעת זה אני מגיב כאן.

  • אני מודע שאם אכתוב הודעות שאינן עומדות בכללים, הן יהיו ההודעות האחרונות שלי באשכול זה.


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בחירות:
עונה 4 - פרק ב'
מאמין שרובכם היו עדים להשתלשלות האירועים,

אשכול זה הוא המשך לאשכול הקודם שננעל עקב מספר עצום של הודעות שאינן תואמות לרוח הפורום שלנו, המוגדר 'פורום מקצועי'.
לאחר דיונים רבים ובקשות חוזרות ונשנות, שלא לפספס את התקופה הפוריה הזו של קמפיינים עצומים בסכומי עתק, הוחלט לנסות לפתוח שוב, עם כללים ברורים מראש מה ניתן לכתוב (וכל השאר לא).

היות שביקשתם לפתוח אותו שוב, בידיעה ברורה שאם לא נחדד את הכללים, ואת השמירה על האשכול, סופו להינעל כמו קודמו, קבלו בהבנה את הקשיחות כאן, היא לטובתכם.

אנא קראו כללים אלו בעיון, והקפידו לשמור עליהם!

ציטוט מהאשכול הקודם:
והנה, אנו שוב בפתחה של עונת בחירות.
זמן בחירות, כידוע, הוא זמנם של הקופירייטרים!

בימים אלו נשפכים מיליונים רבים על קמפיינים מוצלחים - יותר או פחות,
השוק ענק, אמצעי הפרסום השונים רק מתרבים,
הפרינט, הרדיו, האינטרנט והרשתות החברתיות.

הסכומים מטורפים, במיוחד שיש את תקציבי מימון המפלגות
(אם הם לא ישתמשו בהם הם לא יקבלו אותם, לא חבל?!).

ניתן הרבה מאד להחכים וללמוד מקמפיינים אלו,
כפי שעשינו אשתקד...
נעלה כאן קמפיינים מוצלחים, כאלו שאהבנו במיוחד,
נתבונן באסטרטגיה, ננתח למה ואיך, מה טוב ומה פחות.
חשוב להדגיש מספר דברים,
ע"מ לשמור על האשכול מקצועי:


לאור נעילת האשכול הקודם, נחדד שוב את הגבול הדק מה נכלל בתגובה מקצועית של ניתוח קמפיין, ולמידה מתורת הפרסום של החברות הגדולות. ומה נחשב לפטפטת, חדשות, פוליטיקה, רכילות, השקפה, ויכוח, וכל מה שאינו בגדר 'מקצועי' שאין מקומו בפרוג כלל, ובאשכול זה בפרט.

ככלל, זכרו: "כל הודעה שאינה קשורה לפרסום - אין מקומה כאן"!

האשכול נועד ללימוד והשראה,
לא לשיתוף דעות אישיות (פוליטיות / השקפתיות).

אז מה כן?
  • העלאת קמפיינים קיימים בלבד! (רעיונות לקמפיינים באשכול נפרד).
  • אתם מעלים קמפיין? הוסיפו את התובנה שלכם, מה אהבתם בו, מה האסטרטגיה המנחה אותם, וכו'.
  • מישהו העלה תשדיר? ספרו לנו על התובנה שלכם, המקצועית.
  • בקיצור, כל מה שניתן ללמוד ממנו...

מה לא?
  • ידיעה חדשותית.
  • ציטוט מראיונות של פוליטיקאים, אסור באופן גורף!
  • הודעות לתקשורת וציוצים ברשת של פוליטיקאים, שאינן פרי משרדי הפרסום.
  • גלישה לדיון פוליטי.
  • רעיון פרי דמיונכם.
  • לעג על אדם (אפילו אם הוא פוליטיקאי).
  • דעות פוליטיות.
  • בדיחות קרש וקריקטורות של צייצנים ברשת.
  • וויכוחים אישיים.
  • נושאים השקפתיים, דעות רבנים, וכל דבר נפיץ כעין אלו...

בכדי להגיב באשכול, יש לקרוא בעיון את הודעה זו, ולאשר למעלה.
משתמש שלא יאשר את קריאת הכללים, הודעתו תמחק לאלתר.

פוסט שאינו עומד בכללים אלו,
יימחק מידית, וכותבו מסתכן בהשעיה מהאשכול.

אנא, שמרו על הכללים, כדי לשמור על האשכול בחיים!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ש"ס בקמפיין:
בשביל החלשים!

מה שנכון תמיד, עכשיו רלוונטי יותר עם המענק תלושי המזון של דרעי.

1614167547097.png


1614167373601.png


1614167390330.png


1614167406705.png


1614167566698.png
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
טעימה מכלכלת הבחירות של הליכוד:
הפעם הקמפיין מתנהל על בסיס תקציב מצומצם.
הליכוד משקיע בבחירות האלה כ-40 מיליון ש"ח , זאת לעומת כ-70 מיליון בבחירות הקודמות. הצמצום בא לידי ביטוי בהנמכה משמעותית של פעילות שטח. כל האירועים והכנסים לרוב מתנהלים בזירה הוירטואלית.

1614168953233.png
 

מתבוננת מהצד

משתמש פעיל
כותבת בחיל ורעדה שמא איני עומדת בקריטיונים

יתכן מאוד שאין כונת המשורר [ב.נ] לסחוב קולות באופן חיובי אלא לגרום לפחות אנטגוניזם
שיגרום לפחות מצביעים לנוע בכמויות לקלפיות

אם כן הוא, זה תקדים גדול של פרסומות שמיועדות בעיקר כדי שאנשים לא יתעצבנו יותר מידי...
יש את זה קצת בדומה בקמפיינים על שמירת ההנחיות וכו
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
טעימה מכלכלת הבחירות של הליכוד:
הפעם הקמפיין מתנהל על בסיס תקציב מצומצם.
הליכוד משקיע בבחירות האלה כ-40 מיליון ש"ח , זאת לעומת כ-70 מיליון בבחירות הקודמות. הצמצום בא לידי ביטוי בהנמכה משמעותית של פעילות שטח. כל האירועים והכנסים לרוב מתנהלים בזירה הוירטואלית.

צפה בקובץ המצורף 842428
לאחרונה חזרו הליכוד לקרוא לנפתלי 'בנט', ולהמשיך לקרוא לסער בשמו הפרטי.
וזה קרה מאז שבנט התקרב משמעותית לתוצאה חד ספרתית בסקרים,

נראה שהאסטרטגיה של השם הפרטי נותן תחושה של קירבה, כביכול הוא חלק מאיתנו.

ברגע שהאסטרטגיה של סער זה להיבדל ולהיות נגד, מחבקים אותו בתת מודע כדי להבריח ממנו מצביעים.
אבל אם בנט ירד לחד ספרתי סער עלול להתחזק אז מבדלים אותו חזרה.

אגב, 'ימין על מלא' נועד בסה"כ לסנדל את בנט ליום שאחרי..
אם הוא יהיה זה שבגללו לא הוקם ממשלת ימין על מלא, בבחירות סבב הבא מבחינת נתניהו הוא ימחוק אותו לגמרי בימין.
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא יודע כמה זמן לקח לצוות הקמפיין לחפש תמונה מתאימה של דרעי,
כשלעצמו התמונה זוועתית.

אבל זה משרת את כל מטרות היעד והאסטרטגיה,
רציני [אריה חזק], דאוג [מה שתמיד עובד בציבור שלנו], בכייני[מה שתמיד עובד בציבור המזרחי עם הלב הרחב].
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
רכבים בערבית, יעזור להביא מצביעים?
צפה בקובץ המצורף 842437
יתכן מאוד שאין כונת המשורר [ב.נ] לסחוב קולות באופן חיובי אלא לגרום לפחות אנטגוניזם
שיגרום לפחות מצביעים לנוע בכמויות לקלפיות
אני חשבתי קצת אחרת: זה יכול להיות מנוע טוב להבאת אלפי פעילים אל קלפיות הכפרים הערביים, וכך בעצם ליישם את מה שנכשל בחוק המצלמות.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הליכוד:
מפמפמים עכשיו בכל הכוח, "אין לבנט וגדעון ממשלה בלי לפיד"
תקווה חדשה בתגובה לסרטון הנ"ל "לנתניהו ובן-גביר אין ממשלה ללא מנסור עבאס"

 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה