התייעצות נטפרי, שירות לקוחות, יש לכם ניסיון?

מאמרים אחרונים

עומדים למשפט ⚡ שיפוט טיפוגרפי הערב בפמ"ג. אתם מוזמנים!
איך פתחתם את תשפ"ב? אנחנו בפמ"ג פתחנו אותה ביצירות טיפוגרפיות מרהיבות שהכניסו את כולנו לאווירת החגים...
אתה צודק שהאוטובוס לא הגיע. אבל לא על חשבון הנוסעים.
כשהחושך ירד//
בְּמוֹתָם// הַקֹּטְפִים מַלּוּחַ עֲלֵי שִׂיחַ וְשֹׁרֶשׁ רְתָמִים לַחְמָם. [איוב ל' ד'] וּכְשֶׁהַחֹשֶׁךְ יֵרֵד נִשּׁאֵר לְלֹא מִלִּים...
4 שאלות לאפיון רשימת תפוצה
אחד הכלים הנפוצים היום בשיווק, הוא רשימת תפוצה במייל. אוספים כתובות של אנשים שעשויים להתעניין בשירות שלכם - למשל באמצעות 'מדריך חינמי' להורדה...

אני וביתי

משתמש מקצוען
@בשעות הפנאי מה הקשר שלך לנטפרי???
סורי שאני מתבטאת ככה, אבל למה אתה כל הזמן מגן עליהם??
ויוצא נגד אנשים "שמעיזים" להתלונן?
למה אתה כ"כ מצדיק אותם?
מבחינתי נעשה לי עוול מצדם וזכותי להתלונן ולשמוע איך אני יכולה לפנות אליהם.
(זה קבצים נקיים שאני מוכרת ואני מפסידה מזה שהם בודקים כבר 24 שעות וחוזרים עם תשובות מטופשות)
נקיים לשיטת מי? מה זה תשובות מטופשות?
אין להשמיץ סתם באמירות כלליות.
במקום אחר מחברה עסקית זה עלול להיות עילה לתביעה כאן זה עלול להיות עילה להתקפה :)
הבעיה בדרך כלל באנשים שלא בנטפרי שרוצים שיפתחו קבצים שהם שלחו ללקוחות נטפרי כבר היה על זה אשכול ארוך לפני תקופה מדובר כנראה על הסתכלות שונה מה נחשב נקי.
 

אלעזר 1

מנהל המרחב הטכני בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עד כמה שידוע לי, הנוהל כיום בנטפרי הוא שאם ההרשאה בדרייב היא ציבורית (לכל מי שיש את הקישור), גם אם זה נשלח רק לאדם אחד זה יעבור למסלול של בדיקה.
 

אבידובי

משתמש פעיל
חבל שאני לא יכולה להעלות פה את הקבצים,
אבל למה אני צריכה להוכיח שאני צודקת???
קיבלתי שירות גרוע,
ולא ביקשתי שתצדדו בשום צד,
בסך הכול אני מנסה להתייעץ איך אני פונה לשירות לקוחות שלהם, יש למישהו מושג??
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
חבל שאני לא יכולה להעלות פה את הקבצים,
אבל למה אני צריכה להוכיח שאני צודקת???
קיבלתי שירות גרוע,
ולא ביקשתי שתצדדו בשום צד,
בסך הכול אני מנסה להתייעץ איך אני פונה לשירות לקוחות שלהם, יש למישהו מושג??
אותו מקום שבו הדיינת על הקבצים
זה השירות לקוחות
 

שרה.ב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
חבל שאני לא יכולה להעלות פה את הקבצים,
אבל למה אני צריכה להוכיח שאני צודקת???
קיבלתי שירות גרוע,
ולא ביקשתי שתצדדו בשום צד,
בסך הכול אני מנסה להתייעץ איך אני פונה לשירות לקוחות שלהם, יש למישהו מושג??
 
את לקוחה שלהם?
כלומר את חסומה בנטפרי?

כי אני בדיוק היום קיבלתי מהם שירות נהדר ומהיר שהייתי מאחל לכל חברה וגוף ציבורי.
ואני פוחת הרבה קבצים שנפתחו לציבור.
לא שאלו אותי שאלות בכלל.
מיד פתחו "הקישור נפתח, בהצלחה"
לכן אני שואלת אם את לקוחה שלהם? המחשב שלך חסום דרכם?
 

הפעלות בכיף

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
,
אין על הנקיות של נטפרי
ולא אחליף בע"ה......

אבל רשמית, תמונות אמורות להפתחת אוטומטי עם רובוט, או גוי
(במידה והתמונה באמת נקיה )
כלומר, רק סרטון בעבר היינו צריכים לבקש שיעברו ויפתחו
למה כל קובץ של תמונה בדרייב צריכה לבקש שיפתחו מחדש
וכן,
אני לקוחה של נטפרי, ויש לי כמות מוגבלת של בקשות לפתיחה
וכן,
זה מרגיז שתמונה שהעליתי לדרייב, מהמחשב שלי
נחסמת
או דף נחיתה
(שלא לדבר על זה שיש פעמים שאני צריכה לבקש מס' פעמים על אותו דף נחיתה או תמונה
אחרי שהם כבר כתבו לי שנפתח)

אבל סה"כ אין על הנקיות של נטפרי
ולא אחליף בע"ה......
 
נערך לאחרונה ב:

tk207743345

משתמש חדש
אנסה להסביר מהידע שלי, מקווה שיענה לכל השאלות,
רב הקבצים שמעלים לדרייב הם לא מוגדרים כפרטיים והם נפתחים בנטפרי ללא שליחה לבדיקה,
מתי יש לשלוח לבדיקה:

א. כאשר הקובץ מתפרסם באתר (בכלל זה גם צ'אט, קחו בחשבון שיכול להיות שהלקוח שלכם שלח לחבר בצ'אט)
ב. כאשר משתמש שהיתה לו גישה לקובץ לחץ על 'דווח לנטפרי..." השורה האדומה המופיעה בצד ימין בתחתית קובץ שיתופי.

מה שיועיל לכם לשתף עם לקוח קובץ פרטי זה שגם אם תשתפו איתו את הקובץ בצ'אט הוא לא יחסם כי הוא נחשב פרטי.

ובאמת חשוב להדגיש, חבל שכל פעם תוקפים בלי להבין מה עומד מאחורי,
זה באמת בהרבה מקרים לא קל,
אבל גם לא קל לשמור על יתר מצוות התורה,
ורק עם נטפרי (לדעתי) ניתן לשמור מצוות באינטרנט.

חבל על כל הלקוחות שבגלל כל האשכולות האלו ודומיהם עוזבים או לא מנסים בכלל להתחבר לנטפרי.
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
אני חושבת שהבעלים או המנהל לא יודעת נמצא פה בפרוג רק לא יודעת איך לתייג אותו
אולי יהיה מישהו שיוכל לעזור לך
לא חושב שדיונים פרטיים אמורים להתבצע ע"ג פורום ציבורי.
לדעתי פניה במייל אפקטיבית יותר.
info @ netfree.link
 

מ. ק.

משתמש פעיל
(שלא לדבר על זה שיש פעמים שאני צריכה לבקש מס' פעמים על אותו דף נחיתה או תמונה
אחרי שהם כבר כתבו לי שנפתח)
ספיציפית על זה תכתבי שוב באותה הפניה ששלחת קודם.
הם מטפלים בזה יפה ומהר ללא תוספת נקודות.
מניסיון דומה בעבר.
 

אלעזר 1

מנהל המרחב הטכני בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
את באמת חושבת שאני זוכרת מתוך ים הפניות שלי
מה היה הפניה לקובץ/ תמונה מסויימת?
אין לי זמן לכאלו דברים
קל לי יותר לפתוח פניה חדשה...
וכמה פניות יש לנטפרי ביום...
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עיצוב גרפי
את באמת חושבת שאני זוכרת מתוך ים הפניות שלי
מה היה הפניה לקובץ/ תמונה מסויימת?
אין לי זמן לכאלו דברים
קל לי יותר לפתוח פניה חדשה...
ולכן בגלל הסיבה הזו את צריכה לבקש על אותה תמונה או דף נחיתה שוב ושוב
כי מבחינתם זה שליחה חדשה
ואם אצלך זה ים פניות, אצלם כמות הפניות כגודל האוקיינוס השקט שהוא הים הגדול בעולם
איך תצפי שהם יזכרו את פנייתך ?
אם תשלחי באותה הפניה, יוכלו לבדוק למה היא לא נפתחה
 

פונץ' וניל

משתמש פעיל
זה נטפרי
אם את לא מסתדרת שם תעברי סינון הם באמת קשים ומרגיזים בקטע הזה
אני מתנצל אני לא מכיר את המקרה מבפנים ואין לי ספק שכוונתכם לטובה.
אך שתבינו אם מה שנטפרי מתמודדים אז הייתם מבינים אותם.
תבינו יש עליהם המון לחץ לפתוח אלפי תכנים שחלקם הרבה פעמים בעייתים והדבר מצריך המון כח אדם לבדוק עם סיכה כל פרט על הצד הטוב ביותר.
אני מתאר לעצמי שזה נוצר בגלל שבקשו לפתוח ולאשר כל מיני קבצים על דעת שהם בסדר ועוד ונפתחו ופתאום נתברר שהרבה מאוד מהמידע שנמסר לא מדויק וכו'
 

פונץ' וניל

משתמש פעיל
אני יכול לומר עליהם שיראתם קודמת לחכמתם והם מצד אחד עושים הכל בשביל שמצד אחד יהיה שרות טוב ומאידך על הצד הכשר ביותר שאפשר בדבר שנקרא אינטרנט
 

diklonet

משתמש מקצוען
יש להם רגישות מסויימת, ואם התבטאתם שם כמו באשכול הזה זה עלול להיות נפיץ.
מעניין שלהם מותר לענות ללקוחות בצורה ממש לא הולמת
ואח"כ עוד זה מעורר אצלם רגישות
לא מדברת על זה שמבקשים פתיחה של משהו לוקח 3 ימים עד שהם עונים
כשהפניה נשלחה עם 3 נק' והתשובה יכולה להיות אתם לא צריכים את הדבר הזה ולכן זה לא נפתח
כאילו באמת אם אני לא צריכה אז למה טרחתי ושלחתי בקשה לפתיחה
מותר להודות שהשירות לקוחות שלהם בחודשים האחרונים מתחת לכל ביקורת
 

אולי מעניין אותך גם...

עומדים למשפט ⚡ שיפוט טיפוגרפי הערב בפמ"ג. אתם מוזמנים!
איך פתחתם את תשפ"ב? אנחנו בפמ"ג פתחנו אותה ביצירות טיפוגרפיות מרהיבות שהכניסו את כולנו לאווירת החגים...
אתה צודק שהאוטובוס לא הגיע. אבל לא על חשבון הנוסעים.
כשהחושך ירד//
בְּמוֹתָם// הַקֹּטְפִים מַלּוּחַ עֲלֵי שִׂיחַ וְשֹׁרֶשׁ רְתָמִים לַחְמָם. [איוב ל' ד'] וּכְשֶׁהַחֹשֶׁךְ יֵרֵד נִשּׁאֵר לְלֹא מִלִּים...
אוהבים נוגט? גם אנחנו! כדורי שוקולד-נוגט
אצלנו אוהבים נוגט בכל צורה שהוא. אבקה, קרם, עוגה, שוקולד, משקה... מסוג הדברים שכאשר אני מכינה אותם, אני מניחה אותה בהקפאה מתחת מגש עוף, או מאחור...

המספרים של פרוג:

337,452

משתמשים נכנסו לפרוג בחודש האחרון

475

משתמשים מבקרים ברגע זה באתר

4,986

הודעות נכתבו בממוצע ליום בחודש האחרון

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח הסעות ושליחויות

לוח דרושים

למעלה
לשיחת ווטסאפ עם בית פרוג
צ'אט בווטסאפ בנושאי יעוץ לימודים, פדגוגיה ומזכירות
היי, אפשר לדבר איתנו, אנחנו כאן!