אין לזה שום קשר לנהיגה בכביש, בטח שלא בישראל.אוף אבל אני מרגישה מתוסכלת,
כי זו מורה שכוווווולם המליצו לי עליה,
ואני ממש לא מבינה למה!
רק מעירה , ומתלוננת שאני לא יודעת לנהוג, כאילו לא באתי אליה במיוחד בשביל זה - שתלמד אותי, אם הייתי יודעת לנהוג לא הייתי באה אליה,
ואני יודעת שיש לי את זה ואני טובה,
כי לדוגמא שעשיתי קארטינג בצרפת במסלולך ארוך במהירוצת של 100 קמ"ש הייתי בין הטובים,
רק תחת הצל שלה אני מרגישה לחוצה, דרוכה, לא מצליחה לתפקד
לעבור גם אם היא נקראת מהפותחות ?
אבל לגופו של עניין תחליפו מורה ומיידית,
כל אחד עקומת הלמידה שלו שונה ו''נתקע'' בדברים אחרים, יש מורים שמומחים בללמד א.ב.ג.ד. וגרועים בללמד ה.ו.ז.ח, ולכן יש להם הילה וסגידה והמלצות מ80% מהתלמידים שאותם הם לימדו את התקיעות המצויות, אבל את ה-20% שלמדו בקלות הכל רק נתקעו בה.ו.ז.ח הם מזהים על ההתחלה ורודים בהם כאילו הבעיה שלהם.
בעצם בכל תחום חינוכי זה קיים גם בכיתה וגם בגן (וגם מעט רמי''ם בישיבות), לצערנו מורה חייב יושרה ומודעות עצמית גבוהה.
וזה גם ההסבר למה מי שהחליף מורה עבר טסט בקלות, כי המורה הראשון היה מצויין ולימד אותו 99% אחוז אבל לא היה מודע לעצמו שהוא לא יודע ללמד את ה''תקיעה'' הזו, ולכן נתן לו לתרגל 50 שיעורים במקום לשלוח אותו למישהו שיודע ללמד את הנקודה הזו.
הלוואי ויעשו רפורמה שכל מורה ילמד את תחום התמחותו כמו בכל תחום מקצועי שאין (כמעט) דבר כזה שמרצה אחד מוסר את כל החומר.