• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

נגע לי ללב... אז אני משתפת...

מותג עולמי

משתמש רשום
D I G I T A L
שלום קוראים לי יפה כץ, אני אמא ל-6 ילדים, שניים מתוכם עם נכות קשה מאוד.
הגדולה שלי רויזי נולדה לפני 7 שנים והיום היא כבר בת שש, כשהיא נולדה חיכינו לתינוקת ורודה ומהממת אבל תוך כדי הלידה כבר בשרו לנו שיש בעיות.
רויזי נולדה ישר לטיפול נמרץ ומאז אנחנו כל הזמן נכנסים ויוצאים מבתי חולים, היא לא יכולה לדבר, לא שומעת ולצערנו עדיין גם לא הולכת. רויזי כבר 'הספיקה' לעבור 10 ניתוחים בתחומים שונים והצרכים שלה מעסיקים אותנו 24/7.
חוץ מרויזי המתוקה יש לנו גם את לייזר, לייזר הוא גם ילד נכה, לא שומע, לא רואה…
לפני חודשיים ילדתי את הבת השישית ועכשיו אני כותבת לכם ממחלקת טיפול נמרץ לב, כותבת בדמעות של ייאוש ולא מאמינה: ליבי הנסיכה שלנו מאושפזת עם אי ספיקת לב קשה והרופאים משערים שמדובר באותו מום גנטי של רויזי ולייזר…!
אנא תעזרו לנו!


בעלי ואני לא יכולים לעבוד, בעלי ניסה לעבוד ברשתות שיווק, עבודה שלא תדרוש מידי הרבה ותשאיר לו פניות לבית, אבל גם שם, הוא פוטר פעם אחרי פעם בגלל המצב הרפואי של הילדים.

הילדים ישנים עם מוניטור וחמצן… אנחנו משלמים להם טיפולים פרטיים כי אנחנו רוצים שהם יתקדמו, יש הרבה תרופות שהם מקבלים שהם לא בסל הבריאות, זה סכומים שמשפחה רגילה לא יכולה לעמוד בהם!

הגענו למצב שאנחנו לא מצליחים לשלם שכירות ואנחנו גרים אצל ההורים שלי כבר תקופה בגלל כל ההוצאות.

אני פונה אליכם ומתחננת, תעזרו לנו שנוכל לעמוד על הרגליים שלא נקרוס שנמשיך לעבוד עם הילדים ולנסות לקדם אותם עד כמה שאפשר. שנשמע בשורות טובות מליבי, שלא ניפול לזרועות הייאוש…

אני מברכת אתכם שבחיים לא תדעו צער וכאב! רק בריאות לכם ולילדים עד 120!

שהקב"ה ישלח לכם את כל צרכיכם ברווח וימלא משאלותיכם לטובה!

לתרומות:
ועד הרבנים
קרן מספר: 5256
 

רבקי לוריא

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
מקפיצה,
לא הגיעו ליעד בועד הרבנים, ( רבקה זאת רויזי קוראים לה רבקה רויזי, כל ארגון והניסוח שלו...) והמצב ממש לא טוב, מכירה באופן אישי את יפה המדהימה, שהכי מטפחת ודואגת לילדים המתוקים.
יש אפשרות לתרום מי שרוצה לתרום ישר לחשבון הבנק שלהם,
בנק לאומי
מוטב בן ציון כץ
סניף 856
חשבון 3642517

תזכו למצוות ובזכות העזרה שלכם שתזכו לילדים בריאים ושלמים ולכל הישועות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה