נבלה נעשתה בישראל! אי"ק - לתשומת לבך

MV25

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה נראה מזעזע ובאתה מידה מוזר וחייב הסבר
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
מרדכי או אי"ק

נשמח לקבל כאן את תגובתם של רייך שטריימלך.

שאלתם? בדקתם למה כיסו? תעדכנו אותנו! תודה.
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
כנראה.. הוא הבין את הנזק שזה יכול לגרום לו...
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
1. הוא ביקש מהמדביק להיזהר והמדביק עשה משהו אחר? לא אמין.

2. אף אחד לא עובד אצלו, שיילך בעצמו לתלוש.

3. יכול לתבוע אותו לדין תורה על הנזק שגרם לו, או לחילופין, לא לשלם לו.
 

תוסס

משתמש פעיל
חבר'ה קטנוניים, תולים בנאדם בלי לתת לו להתגונן.
אני בעצמי אמש פגשתי את מדביק המודעות בק''ק אשדוד יצ''ו, ותהיתי בפניו על המעשה המבריק שביצע... הלה נהנה מהחנופה וסיפר לי שהוא חשב על זה לבד וזה רעיון שלו, לדבריו לו מיללער היה תולה דרכו הרי שהנבלה לא היתה מתבצעת.
סיפרתי לו שישנם עוד גאונים כמוהו ברחבי הארץ, הוא לא ידע, ואפילו התפלא, אבל יצאתי ממנו בהרגשה שידו של רייך לא בדבר.
 

על המשמר

משתמש צעיר
נכתב ע"י תוסס;236014:
חבר'ה קטנוניים, תולים בנאדם בלי לתת לו להתגונן.
אני בעצמי אמש פגשתי את מדביק המודעות בק''ק אשדוד יצ''ו, ותהיתי בפניו על המעשה המבריק שביצע... הלה נהנה מהחנופה וסיפר לי שהוא חשב על זה לבד וזה רעיון שלו, לדבריו לו מיללער היה תולה דרכו הרי שהנבלה לא היתה מתבצעת.
סיפרתי לו שישנם עוד גאונים כמוהו ברחבי הארץ, הוא לא ידע, ואפילו התפלא, אבל יצאתי ממנו בהרגשה שידו של רייך לא בדבר.


מוזר ביותר. אתה סותר את עצמך מיניה וביה. אם זו יוזמה פרטית של האשדודי לחוד ושל הב"ב לחוד ושל הירושלמי לחוד. איך יצאת ממנו בהרגשה כזאת ?
אני לא קונה את כל הלוקש הזה. מישהו כאן צריך ד מיתות בי"ד בהקדם (עידוד לאלימות ? בוודאי !)
מי בדיוק ? אני משאיר לכם להחליט...
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
תוסס, למי אתה קורא קטנוניים? לאלה שהתלוננו על ההדבקה המרושעת? לא הבנתי.
רייך יצטרך לשלם את המחיר על זה -- או המדביק שלו.
עד כמה שידוע לי, באשדוד אין זיכיון ואף אחד לא חייב להדביק אצל מישהו מסויים. המדביק החצוף הזה, שאתה מכיר ואפילו נהנה מהחנופה - יצטרך לשלם את המחיר איכשהו.
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י תוסס;236014:
חבר'ה קטנוניים, תולים בנאדם בלי לתת לו להתגונן.

קטנון יקר. אולי כדאי שתלמד לקרוא לפני שאתה מנסה לכתוב.

אף אחד לא תלה אף אחד. הודגש ברורות (פעמיים לפחות במהלך האשכול) שלא ידוע ידו של מי במעל. של היצרן, המפרסם או של המדביק.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מוזר, שמעתם על אחד שמזהיר מראש שח"ו מודעותיו לא יתלו על של אחרים??? וכולם הולכים בכל הערים, ודופקים אותו.... נצרף את טענתו שאין לו אינטערנעטיא, אז נקבל שהוא כותב בין השורות שלנו פה...
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י תוסס;235593:
היה חמוד לראות את פטנט רשום הבוקר..
שכחתם לרגע מה עם הפטנט
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
אל תספרו סיפורים...
המדביקים עצמם (לא המעסיקים שלהם) לרוב לא יודעים קרוא וכתוב ואל תספרו לי שהם חשבו על זה לבד!!!
מישהו הדריך אותם, מישהו הדגים להן בדיוק איך זה אמור להראות
ומישהו שילם על זה... והרבה...
(קטנוני הוא מי שמגן עליהם, ומכנה את מי שמוחה על הנבלה קטנוניים.)
 

איש קטן

משתמש צעיר
לאחר שיחה ארוכה של מארגני היריד עם "רייך", מתחזקת ההערכה שאכן הוא אינו עומד מאחורי המעשה הזה. מדובר באדם יקר, שהאמת ניכרת מדבריו. לטענתו זהו גימיק של המדביק עצמו וע"ד עצמו בלבד.

לצד זה הוא טוען לנכון שהירידים "הרגו" את שוק השטריימל בארץ. וכי מאז צנחו ההזמנות כמעט לאפס. וכי הוא מודאג מאד מהתפתחות שלילית זו. סוכם על דיאלוג בענין בעתיד הקרוב.

דבר אחד ברור, שמארגני היריד עשו צעד היסטורי, והוזילו את מחירי השטריימלך שהרקיעו שחקים בשנים האחרונות. מאידך גם ברור שיש לקיים דיאלוג במקביל עם כל השטריימל מאכערס.

רק טוב יצא מזה בסוף.
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
איש קטן

אני מזמין עבודה ליריד כובעים למגזר הליטאי! אתה פנוי?

ברור שזה הצעד המתבקש. אני מוכן לעזור. מישהו רוצה להשקיע? :)
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י איש קטן;236403:
מאידך גם ברור שיש לקיים דיאלוג במקביל עם כל השטריימל מאכערס.

בעז"ה הולך להיסגר למרגלות הבית הלבן, ההסכם ההיסטורי להפסקת אש לצמיתות לאחר הכרת המילציות החמושות זב"ז, בשושבינות אובמבה עטור שטריימל עם שפיצים כפולים,


חוצניק, מהפה שלך לשמיים... ואם כבר לא לשכוח את האולטימטום הישן של גור לתעשייני הספודיקים שחתך את המחירים, והאולטימטום של ישיבת חברון [חייב להכניס אותם לרגל אם כל הכנסים המגרונדייז , מטעמי יחצנות] שלא צלח לחבוש כובעי קש\פלסטיק.
 

איש קטן

משתמש צעיר
חוצניק

אינני יודע כמה עולה כובע. אבל אני מתאר לעצמי שאין כובע שמחירו מטפס עד 300 דולר. כך שקמפיין 'יקר' כזה לכובעים שמחירם נע באיזור ה'מאות' שקלים בודדים נשמע לי לא כדאי כלכלית. ובכדי לשנות סדרי עולם חייבים היקף פרסומי כזה לענ"ד. אולי אני טועה, (את שוק הכובעים 'הליטאי' אינני מכיר כלל).

וכאן אולי המקום להבהיר סו"ס, שאנוכי הק' בטוח במליון אחוז, שאילו הייתי בוחר בקו "מלכותדיג" וחסידי לפרסום הנוכחי, שום דבר לא היה זז.

מקארתור
אתה יכול לצחוק כל הדרך אל הבית הלבן, אבל מאחורי הקלעים יש מלחמת עולם של ממש. (צא לרחוב וספור כמה מודעות מרוחות על גליון צועקות "שטריימל: גולד, רייך, שטרייכמן, [מקווה שיש לך מספיק אצבעות למס' המודעות...] ולא בכדי) וכן, אני שמח מאד שיש לי אצבע בהוזלה משמעותית לדורות.

אבל עזוב, מקארתור, הפסק להגיב ולנפח את השרשור הזה, במו ידיך אתה נותן יד לפרובקציה של מחלקת היח"צ שלי... (עי' לעיל...) :)



ועתה לכמה סיפורים עסיסיים בשולי הקמפיין הזה:

החלטנו לפרסם ב'המודיע' ביום שישי הזה, אבל משהו בפרסום לא מצא חן בעיני מבקר העיתון, הלה יצר איתי קשר, והסביר לי שזה לא חינוכי לילדים, שהשטריימל היוקרתי שווה ערך יותר מהמצות שנאפו ע"י האדמו"ר שליט"א. (עי' בפרסום לעיל). אמנם אני אישית הופתעתי, לא חשבתי על כיוון מחשבה זו, וניסיתי להסביר שהפרסום הזה רץ בכל העיתונים כבר חצי שבוע, ולאף אחד לא הייתה בעיה עם זה. אבל הוא בשלו.

סוכם שימחק את המילים "אפיית אדמו"ר שליט"א" וכו'.

עדיין לא ראיתי את ההמודיע, אבל יידעו אותי שמהשינוי הזה כל איכות הקובץ נדפק בצורה זוועתית.


עוד משו מעניין:

עיתון שנהנה מעוגת הפרסום ברווח נאה, (מהיריד הנוכחי ומהיריד הקודם), החליט משום מה לפרסם מאמר שלילי ביותר (וגם שקרי), על הקמפיין הזה.

הוא היה חכם מספיק לשאול אותי לפני פרסומו אם הוא יכול להכניס. אמרתי את דעתי שאינני רוצה להתערב בתכני העיתון, אבל אם הוא כבר שואל, לנו זה יזיק אם זה ייכנס במתכונתו. הוא החליט לצפצף, ופרסם. מה הייתם עושים במקומי?




(הנה הכתבה:
מסע דה-לגיטימציה לשטריימל הישן...
כל מי שהתחתן לפני למעלה מ-5 שנים בישראל, מוצא את עצמו לאחרונה כמו נדחק מחוץ לקונצנזוס וזאת רק בגלל השטריימל השבתי שלו שאינו גבוה דיו לפי האופנה החדשה שהגיעה אלינו מארה"ב בשנים האחרונות, לפיה על השטריימל להעפיל כמעט עד לגובה של ספודיק מצוי.
מדובר במסע "דה לגיטימציה" בו מוצגים בעלי השטריימלך הישנים כקבצנים ועלובי חיים ואם ניצמד לקמפיין האחרון נגד השטריימלך הישנים, הסיסמה בערך היא: "משהו חסר בראש". כאילו מי שנשאר עם השטריימל הישן שלו, אפשר להמליץ עליו "ותחסרהו מעט מאלוקים", או בלע"ז: "חסר לו בורג בראש".
בשבת קודש האחרון, ראיתי כמה מבעלי השטריימלך הנמוכים משפילים עיניהם בקורטוב מבוכה נוכח המודעות הצעקניות שלועגות ובזות לשטריימל המיושן שלהם וגם נתקלתי ב"כיפכע'ס" (אגודות-אגודות) של בעלי השטריימלך הישנים שמנסים לעודד איש את רעהו בבחי' "צרת רבים חצי נחמה", נוכח המתקפה הצולבת נגד שטריימליהם.
ועכשיו ברצינות: מאחר שהוצאה של שטריימל חדש היא נכבדת וגבוהה מאוד של אלפי שקלים, בוודאי במצב הכלכלי הקשה של היום, הרי יש טעם לפגם בקמפיין האגרסיבי והלועג נגד השטריימלך שכל "חטאם" הוא שהם נמוכים ב-4 ס"מ מהשטריימלך החדשים, למרות שהם עדיין יפים ומגוהצים ושמורים.
תאוות הבצע של סוחרי השטריימלך ומטרת מילוי קופותיהם, לא מקדשת את כל האמצעים, ומאחורי כל שטריימל מסתתר בן אדם עם רגשות ולרוב גם עם מינוס גדול מאוד בבנק, ולכן יורשה לי לגנות את הקמפיין האגרסיבי והבלתי מתחשב נגד בעלי השטריימלך שאינם עונים לצו האופנה האחרון מגלילות בארא פארק ומאנסי...)
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
מאמר קצר ומכובד, שלא אמור לפגוע אישית, כי אם לאזן קצת את הדה-לגיטימציה שיוצרים יוצרי השטריימלך. מאמר בגבול הנורמה.

איפה המאמר הזה מפורסם?
 

איש קטן

משתמש צעיר
מרדכי, אני לעומתך חשבתי, שעיתון שהבצע שלו תפח משמעותית בעקבות היריד, אמור להתבייש לכתוב על תאוות הבצע של מארגני היריד. (הכי כאב לי שם הקטע של תאות הבצע וכו'...), חוץ מזה שהוא פשוט שיקר, איפה בדיוק נכתב שמשהו בראש חסר?

לענ"ד מבחינה טקטית האיש הזה מהעיתון עשה צעד לא שקול. אני מנסה לתאר לעצמי מה היה עושה פרסום גל אם המבשר היה קוטל את אופטיקה הלפרין, למשל, והיה כותב על רדיפת הכבוד שלו...
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
באיזה עיתון זה נכתב? המבשר?
 

איש קטן

משתמש צעיר
המבשר והמודיע וכו' מעולם לא היו עושים צעד לא שקול כזה, גם מבחינה אנושית וגם מבחינה כלכלית.

זה פורסם בעיתון "חדש בית שמש".

(מס' מכובד של שטריימלך נמכרו לתושבי בי"ש).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה