• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

מתנת חיים חייבת אתכם כדי להמשיך!

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
כולנו אבלים וכואבים על פטירתו של איש החזון והמעש, הרב ישעיהו הבר זכר צדיק לברכה. ויחד עם זאת נושאים עיניים בתקוה שעבודת הקדש שלו תמשיך, ומתנת חיים תצליח להביא לחיסול רשימת הממתינים להשתלה.

תחת הנהגתו, הצילה עמותת מתנת חיים את חייהם של 800 חולי כליות על ידי גיוס תורמי כליה מתנדבים שוויתרו על איבר מגופם. עם לכתו של הרב הבר, שחלה בנגיף הקורונה, אנחנו מחוייבים יותר מאי פעם לקיים את צוואתו - לחסל את רשימת ההמתנה להשתלות כליה בישראל! כל תרומה בהוראת קבע או חד פעמית תעזור לנו להמשיך לגייס תורמי כליה להציל חיים.
גם אם אינכם יכולים לתרום כליה, תרומה כספית תהפוך אתכם למצילי חיים כשתעזרו לנו לסייע למעל 1000 חולי כליות בארץ שממתינים להשתלה ועוברים טיפולים קשים מנשוא. מזמינים אתכם להיות שותפים בהצלת חיים!

לתרומות

או בטלפון 2716*
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
משהו אישי:
שנה שעברה, שנת תשע"ט, תירשם בספרי ההיסטוריה (לא באמת) כשנת המאצ'ינג.
לפני כשנה, ישבתי עם אחד מ"אחי" עם הרב הבר זכר צדיק לברכה, בנסיון לשכנע אותו להרים פרויקט כזה למתנת חיים.
מסיבות שונות הוא סירב לשתף פעולה, אבל מה שהוא כן רצה, ואני לא יודע באמת למה זה לא יצא לפועל, זה לעשות קמפיין של עיגול לטובה. הוא חשב לפנות לאחד הפלטפורמות של המאצ'ינג, ולהקים תכנית עם מתרימים ויעדים, אבל לא יעד של סכום כסף אלא יעד של מעגלים, היינו שכל 'מתרים' יתחייב להביא X מעגלים לטובה למתנת חיים.
כרגע, השתנו הנסיבות, והוחלט לצאת למסע גיוס המונים למען מתנת חיים כפי שמופיע בהודעה הקודמת, אבל יחד עם זאת אני, @למען דעת פונה אליכם בבקשה: גם אחרי שתרמתם עכשיו וגם אם לא - הצטרפו למעגלים לטובה, ועשו הכל להביא עוד למעגל הזה! מדובר בסכום פעוט ולא מורגש ממש, כ-4 ₪ בממוצע לחודש, אבל אם יהיו 10,000 כאלה, וזה בידינו, אולי מתנת חיים לא תזדקק כמעט לתרומות מהציבור!


 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
2020-04-30_013735.png


 

הולי

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
מתנת חיים - חייבים להמשיך!

גויסו

483,893



מתוך ₪1,500,000 (32%)

בזכות 1327 תורמים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  38  פעמים

לוח מודעות

למעלה