משתמשים בעותק פרוץ של פוטושופ? Adobe מאחוריכם...

ShimmyLev

משתמש צעיר
ע"פ כתבה ב Nana10, הסניף הישראלי של Adobe ישראל פותחת במבצע אכיפה כנגד עותקים בלתי חוקיים.

העתק הידיעה (שמי שהאתר הנ"ל חסום אצלו): משתמשים בפוטושופ, אילוסטרייטור או בתוכנה אחרת מבית אדובי שלא רכשתם כחוק? שימו לב, אדובי ישראל עומדת לצאת במבצע אכיפה נרחב, במסגרתו תנקוט צעדיים משפטיים נגד משתמשים שיימצאו מחזיקים בתוכנות ללא רישיון.

החברה מתכוונת לצאת נגד משתמשים בכל רמות - מסטודנטים לעיצוב ועד משרדי פרסום. על פי הערכות, כ-60% מהמשתמשים בתוכנות החברה בישראל מחזיקים בעותקים לא חוקיים.

לקראת מבצע האכיפה, הודיעה אדובי ישראל כי תיתן למשתמשים "תקופת חסד" של חודשיים, במסגרתם יוכלו לרכוש רישיון חוקי. החל מהיום ועד לסוף יוני, יוכלו המשתמשים לפנות לאדובי כדי לוודא כי השימוש שהם עושים במוצרי החברה הינו בהתאם לרישיונות. במידה ולא, יוכלו המשתמשים לרכוש רישיון "בלי השלכות חוקיות".

זאת אומרת, שגם אם תגלו לאדובי שהשתמשתם עד עתה בעותק פרוץ - היא לא תשתמש במידע זה כדי לפעול נגדכם, כל עוד תרכשו רישיון להמשך הפעילות. לצורך הבדיקה ורכישתם הרישיון, ניתן לפנות למשווקי אדובי, שרשימתם מופיעה באתר אדובי.

לדברי אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל, "ישראל היא כבר מזמן לא 'מדינה של דיסק אחד'. השוק המקומי הוא בוגר, ומבין את היתרונות של תוכנה חוקית עבור משתמש פרטי או ארגון. לכן אדובי ישראל נותנת לכל משתמשיה חודשיים להסדיר את הרישיון שלהם.

"בחודשיים הקרובים תסייע לכל משתמש בתוכנותיה לרכוש רישיון חוקי לתוכנה שברשותו, בלי שאלות ובלי סיכונים. לאחר מכן, תרחיב אדובי את המבצע ותנקוט בצעדים משפטיים נגד משתמשים שונים בכל הרמות במסגרת מבצע אכיפה נרחב".

מחירה של תוכנת פוטושופ עומד על 699 דולר, ו-999 דולר לגרסה מורחבת. לאחרונה השיקה אדובי את גרסת הענן, המאפשרת שימוש, אחסון וסנכרון תמורת תשלום חודשי של דמי מנוי. כך למשל, הגישה לפוטושופ בענן תעלה 19.99 דולר לחודש במנוי שנתי, או 29.99 דולר ללא מנוי שנתי.
 

קבצים מצורפים

  • Adobe_Photoshop_CS5_Extended__14066.jpg
    KB 108.6 · צפיות: 8

זוהר טל

משתמש מקצוען
רק לפוטושופ צריך לרכוש רשיון?
ומה עם כל שאר תוכנות אדובי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה