משלוחים מסין - עליאקספרס, לרגל המגיפה המתחוללת שם

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
סטטוס החבילה שלי: החבילה נדחתה, ללא אפשרות לשלוח בדרך האוויר
 

תפוח אדמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
גם אני קיבלתי חבילה רטובה מאד
עוד לפני תחילת הקורונה
ככל הנראה בזמני העומס בדואר ישראל
עמדו שקים בגשם ללא מקום במחסנים

כך היה נראה לי
נכון,
וזה באשמת הדואר שלנו.
ראיתי תמונה של עשרות אלפי חבילות עומדות בחוץ, מחוץ למחסנים בגשם שוטף.
ואחר כך מאשימים את הסינים בפיגור..
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
סטטוס החבילה שלי: החבילה נדחתה, ללא אפשרות לשלוח בדרך האוויר
קרה לי כבר פעמיים
(בעבר, לא בתקופת הקורונה)
ופתאום זה נשלח שוב...

אם עובר זמן מה, וזה לא מתקדם
תפתח סכסוך, הם יראו לבד שזה נדחה
ויזכו מיידית.
 

גוץ

משתמש פעיל
תכלס נכון לעכשיו זיפי עובד כמו שצריך ושולח משלוחים?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בינתיים המשלוחים מאלי-אקספרס עובדים כרגיל!

אבל, לא ניתן לדעת מה יהיה בהמשך...
אפי' אמזון טוענים על עיכובים צפויים
 

למה מה קרה

משתמש פעיל
צילום מקצועי
חברה לא יודע מה אתכם אבל אני קבלתי חבילות מאלי אקספרס חמישי שעבר וכן שבוע לפני זה עוד חבילה כנראה שיש קצת עיכובים אבל הכל עובד כרגיל
 

CS Design

עיצוב | מיתוג | בניית אתרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בסין כנראה חזר לעבוד כרגיל +-
השאלה מה בארצינו...
הדואר עובד במתכונת מצומצת יותר והכל איטי
 

מיוזיכיף

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
עד שבוע שעבר קיבלתי חבילות כרגיל ואפ' קצת יותר מהר מהרגיל.
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
הייתי משנה את הכותרת למשהו יותר רלוונטי, אבל לא רוצה לפתוח פה ה"י
 

shishi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
הזמנתי כמה דברים מאליאקספרס מלפני חודש או חודש וחצי ועוד לא הגיעו מתי זה אמור בערך להגיע?
וכן עוד הזמנה מלפני 3 וחצי חודשים ועוד לא הגיע אליי ושאלתי את המוכר והוא רשם לי ככה:
אוקיי חבר אנחנו יכולים לשלוח שוב , אנא הזמינו אותו שוב כדי ליצור הזמנה חדשה, אך אל תשלמו פריסט , אז נתאים אותו ל 0.01 $
מה הייתה כוונתו? להזמין מחדש והוא לא יגבה לי כסף ?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מלפני חודש או חודש וחצי ועוד לא הגיעו מתי זה אמור בערך להגיע?
יכול להגיע תוך שבועיים ויכול לקחת גם חודשיים פלוס... כמו שיש לכם כבר ניסיון...
ניתן לעקוב אחרי החבילות בהרבה אתרי מעקב
וכן עוד הזמנה מלפני 3 וחצי חודשים ועוד לא הגיע אליי ושאלתי את המוכר והוא רשם לי ככה:
אוקיי חבר אנחנו יכולים לשלוח שוב , אנא הזמינו אותו שוב כדי ליצור הזמנה חדשה, אך אל תשלמו פריסט , אז נתאים אותו ל 0.01 $
מה הייתה כוונתו? להזמין מחדש והוא לא יגבה לי כסף ?
כך הוא אומר, השאלה עד כמה הוא יהיה מחויב לזה...

אתם כבר לא יכולים לפתוח סכסוך?
הייתם צריכים לפתוח סכסוך מיד לאחר שעברו 60 יום.

אם אין אפשרות של סכסוך, אז זה הפתרון היחיד, וצריך לסמוך על אמינותו שבאמת לא יגבה מחיר מלא, רק אחרי שתזמינו, הוא יכול להוריד את המחיר למוצר שהזמנתם, ויכול להשאיר אותו ככה...
תשמרו את התיעוד של ההתכתבות איתו, ואם הוא לא יעמוד במילתו, תפתחו סכסוך על ההזמנה החדשה, ותעלו את זה כראיות

בהצלחה!
 
  • תודה
Reactions: 107

shishi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
למה שלא יישלח לי בלי שאזמין עוד פעם הוא רואה את ההזמנה הקודמת שלי ויישלח לי אותו דבר לא ככה?
 

shishi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
יכול להגיע תוך שבועיים ויכול לקחת גם חודשיים פלוס... כמו שיש לכם כבר ניסיון...
ניתן לעקוב אחרי החבילות בהרבה אתרי מעקב

כך הוא אומר, השאלה עד כמה הוא יהיה מחויב לזה...

אתם כבר לא יכולים לפתוח סכסוך?
הייתם צריכים לפתוח סכסוך מיד לאחר שעברו 60 יום.

אם אין אפשרות של סכסוך, אז זה הפתרון היחיד, וצריך לסמוך על אמינותו שבאמת לא יגבה מחיר מלא, רק אחרי שתזמינו, הוא יכול להוריד את המחיר למוצר שהזמנתם, ויכול להשאיר אותו ככה...
תשמרו את התיעוד של ההתכתבות איתו, ואם הוא לא יעמוד במילתו, תפתחו סכסוך על ההזמנה החדשה, ותעלו את זה כראיות

בהצלחה!
הוא אמר לי ככה:
חבר יקר, באמת מצטער על הפוסט האיטי. אם אינך מקבל אותה, אנא פתח מחלוקת ובחר בבקשה את הסיבה כי "הגנת הרכישה אוזל, אך החבילה עדיין במעבר". אנו נחזיר לך מלא. תודה וסליחה על אי הנוחות שוב.
איפה אני פותחת מחלוקת? בדף ההזמנה? זה לא נותן לי
אז מה אני אמורה לעשות??
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הוא אמר לי ככה:
חבר יקר, באמת מצטער על הפוסט האיטי. אם אינך מקבל אותה, אנא פתח מחלוקת ובחר בבקשה את הסיבה כי "הגנת הרכישה אוזל, אך החבילה עדיין במעבר". אנו נחזיר לך מלא. תודה וסליחה על אי הנוחות שוב.
איפה אני פותחת מחלוקת? בדף ההזמנה? זה לא נותן לי
אז מה אני אמורה לעשות??
בעמוד 'ההזמנות שלי' או בעמוד 'פרטי ההזמנה'
לא ניתן לפתוח סכסוך?

כנראה שעברו כבר יותר מ-15 יום מסיום זמן ההגנה
תנסו לבקש ב'עזרה' שיחת צ'אט עם נציג אנושי
ואז תסבירו לו את הסיפור שלכם
בתוספת ציטוט מדברי המוכר שאמר לכם שייתן החזר...

לפעמים זה עובד, הרבה פעמים לא
 
  • תודה
Reactions: 107

shishi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
מה זה אומר שאני באה להזמין משהו מאליאקספרס
ויש כמה סוגי מחיר לפי ספינה מFR CN US במה זה משנה כל ספינה למחיר שאותו הוא קובע?
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה