מידע שימושי משחק לערב לביבות

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
פוסט חדש!

חג החנוכה הוא חג של גיבוש משפחתי במשפחה הגרעינית ובמשפחה המורחבת. נרות דולקים, סופגניות ולביבות יוצרים אווירה חמימה ומזמינים אותנו להעמיק את הקשר המשפחתי.

אור הנרות מקרין לרחוב, אך הוא מתחיל מהבית פנימה. השקעה בזמן גיבוש משפחתי היא חשובה בכל השנה, וחג זה יכול להוות תזכורת מעולה כיצד מפגש משפחתי חם תורם למערכת היחסים במשפחה.

ישיבה משפחתית משותפת היא עיתוי מתאים לשיתוף בחוויות וגם לקביעת יעדים ומטרות משפחתיים וחלוקת תפקידים שמתעדכנים מפעם לפעם. מומלץ מאוד ליצור מפגש כזה בכל שבוע!

מוגשת לכם הצעה למשחק מהנה שיעשיר את ערב הלביבות שלכם וכל מפגש משפחתי אחר. המשחק הוא דוקים, וההוראות למשחק הם כמו בכל משחק דוקים סטנדרטי, אך בכל פעם שמרימים דוק בצבע מסוים יש לשתף עפ"י דף עם סוגי שיתוף שונים. כל סוג שיתוף מותאם לאחד הצבעים של הדוקים.

מצורף קובץ להדפסה הכולל סוגי שיתוף שונים ועיגולים ריקים אותם יש לצבוע לפי צבעי הדוקים שיש לכם בבית. הקובץ פתוח ולכן תוכלו גם לשנות את סוגי השיתוף או לקבוע משימות אחרות למשחק.


חג חנוכה שמח!

לחצו על הקישור כדי להדפיס את המשחק:

http://hametaplim.com/2018/11/19/ערב-לביבות-זמן-לגיבוש-משפחתי/

תמונה חנודוקים.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה