לי היו 2 תלונות שקבלתי פיצוי יפה.
לדעתי כשמתלוננים על עוגמת נפש אמיתית זה עוזר לא רק לך, אלא לנוסעים הבאים
כמה המלצות:
1- לא לתבוע אותם, אלא לשלוח מכתב מנוסח היטב עם כל הפרטים, בלי איומים, אבל לכתוב העתק הועבר למחלקת תחבורה/מועצה/או כל גוף אחר שקשור (ובאמת לתת העתק) כדי שיראו שאתם רציניים.
2- לפרט במכתב מה בדיוק אתם רוצים מהם, אף אחד לא יציע פיצויים סתם כי הוא נחמד.
3- להתלונן רק על דברים רציניים, שמגיע לכם שקרו בעבר הקרוב ולא על כל אוטובוס שאיחר, או סיפור לפני 5 שנים שלא זוכרים שום פרט
4- לשלוח לפקס של תלונות/פניות ציבור, לא עוזר טלפונים, מיילים, פניה באתר רק פקס.
5- בכל תלונה לחברות טלפונים, אוטובוסים ועוד אם רואים שאין יחס תוך חודש לפנות לגוף מעליהם- משרד התחבורה/ תקשורת וכו'...
6- לברר לפני התלונה שמבחינה חוקית מגיע לכם פיצויים, ז"א שאכן נעשה עוול.
אל תצפו לפיצויים שיסגרו את המשכנתא, אלא למשהו סמלי ביותר.
בהצלחה!
לדעתי כשמתלוננים על עוגמת נפש אמיתית זה עוזר לא רק לך, אלא לנוסעים הבאים
כמה המלצות:
1- לא לתבוע אותם, אלא לשלוח מכתב מנוסח היטב עם כל הפרטים, בלי איומים, אבל לכתוב העתק הועבר למחלקת תחבורה/מועצה/או כל גוף אחר שקשור (ובאמת לתת העתק) כדי שיראו שאתם רציניים.
2- לפרט במכתב מה בדיוק אתם רוצים מהם, אף אחד לא יציע פיצויים סתם כי הוא נחמד.
3- להתלונן רק על דברים רציניים, שמגיע לכם שקרו בעבר הקרוב ולא על כל אוטובוס שאיחר, או סיפור לפני 5 שנים שלא זוכרים שום פרט
4- לשלוח לפקס של תלונות/פניות ציבור, לא עוזר טלפונים, מיילים, פניה באתר רק פקס.
5- בכל תלונה לחברות טלפונים, אוטובוסים ועוד אם רואים שאין יחס תוך חודש לפנות לגוף מעליהם- משרד התחבורה/ תקשורת וכו'...
6- לברר לפני התלונה שמבחינה חוקית מגיע לכם פיצויים, ז"א שאכן נעשה עוול.
אל תצפו לפיצויים שיסגרו את המשכנתא, אלא למשהו סמלי ביותר.
בהצלחה!