אסטרטגיה מרצה מהמם!!! איך מגלים זאת לעולם?

סופר ומונה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יש לי קרוב משפחה, ידען ענק, הן במרחבי התורה והן במרחבי ההיסטוריה.
מטבעו הוא פה מפיק מרגליות, יודע לדבר היטב ולרתק קהל (גם בלי מצגות).
יש לו גם תעודה מקורס מרצים של ערכים (הגיע בו למקום ראשון בשותפות עם עוד חניך).

מהי הדרך הכי טובה לשלב אותו בעולם המרצים?

(כי הקונפליקט הוא גדול: המפרסמים תרים אחר מפורסמים בכדי למשוך קהל, השאלה היא איזה מסלול צריך לעבור מלא מפורסם למפורסם? יש למישהו ניסיון בתחום?)

הא, ניסיתי דרך מאגר המרצים, ולא הלך.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
עוד רעיון: ראיון במגזינים .
וכתבות שיווקיות ממומנות לעיתונים.
לבנות יש את מאגר היחץ הגדול.
לא יודעת מה לגברים. מה שבטוח שעליו להיות מזוהה עם אנשי ההשקפה והחינוך .

אפילו שילך ללמוד אצל מישהו מוכר(נגיד הרב בויאר) ויגיד שהוא תלמיד שלו.
 

בתוכנית-מרחב אונליין

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
המון ס"ד צריך.
צריך פרסום של פלייר רציני. צריך להתחיל הרצאות בסמינרים ובאירועים קטנים בסכום סמלי.
מכירה כמה שעשו את דרכם....
להכניס הרצאות שלו לקול הלשון, גם אם אין קהל...
ליצור קשר עם ערכים.
 

ראפ

משתמש פעיל
באיזה תחום הוא רוצה להרצות קירוב, מוסר, הנחיית אירועים
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מציע לו להפגש עם יועץ שיווקי עם קבלות שמבין בתחום של מרצים,
הוא צריך לבנות אסטרטגיה.
ב2 מילים - שיחשוב מה יכול להיות נקודת הבידול שלו שתתאים לצרכי השוק, ולבנות הרצאה על הנושא הזה. למשל - יש לו עצמו סיפור חיים מרתק? שיבנה הרצאה קבועה שבה יציג את סיפור חייו.
יש לו ידע פרקטי גדול בחינוך? שיבנה הרצאה שמבוססת על זה.
הוא שימש רב גדול מהדור הקודם? וכו' וכו'.
יש לו כשרון מיוחד כמו זיכרון צילומי או הבנה מוסיקלית? לבנות הרצאה שתדגיש את זה, למשל מלאה ציטטות או משלבת שירים.
יש לו כמה דברים ייחודיים? שיחבר אותם ויקבל נקודת בידול חזקה מאד.
אין לו משהו מיוחד מידי? שינסה בכל זאת להצליח כשילוב של כמה דברים.
כמובן גם את זה צריך לבנות נכון שיווקית, לנתח את קהל היעד, מה ואיך הם רוצים לשמוע, וכו' וכו'.
ואז לעשות קמפיין על ההרצאה הספציפית הזו, להכין מצגת ממותגת, להקליט ולהסריט, לבנות נהלים, מסע ליד, מחירון, תחזית עסקית וכו'.
ואז לדוגמא:
1. לפנות למתנ"סים בשכונות חרדיות שיבוא להרצות בבין הזמנים
2. לפנות לישיבות ולסמינרים להרצות בקעמפים וכדומה
3. לפנות לארגוני קירוב
4. לפנות למארגני נופש בבתי מלון
5. וכו'
לבנות תסריטי שיחה של פניה לכל אחד מסוגי הגופים (הכוללת טקטיקה (למשל האם עדיף שהוא יתקשר או שיתקשר 'תלמיד של הרב' וכדומה, האם להתקשר או לקבוע פגישה וכו') מודל הצגה עצמית, הצגת התועלות, עילה לסגירת עסקה מידית וכו'), וכמובן לכל אחד מהגופים לשלוח מיידי במייל קישורים להרצאה, קישורים להרצאות אחרות, דף מידע או עדיף אתר שמספר את הסיפור שלו וכו' וכו', הכולל מחירון עם הנחה מיוחדת לרגל ההשקה/שבוע הספר/סיפור אחר, וכו'.
אם קהל היעד משתמש ברשתות חברתיות - להסריט קטע מכל הרצאה ולהעלות לדף הפייסבוק, להסריט מקצועי באולפן קטעים קצרים נבחרים ולקדם בתשלום, וכו' וכו'.
לבנות רשימת תפוצה של המשתתפים בכל ההרצאות, לדאוג לכך שהם יצטרפו לרשימת התפוצה על ידי עילה כלשהי - למשל הגרלה בין הנרשמים על הספר של המרצה/הקורס האינטרנטי החדש שעומד לצאת לאור וכדומה, וכל שבוע שיכתוב או יקליט או יסריט משהו חזק וקולע על פרשת השבוע שמותאם לאסטרטגיה הכללית שלו מבחינת חזון וערכים, כמובן לתת אפשרות להצטרף לרשימת התפוצה דרך האתר וכו', את התכנים כולם להעלות למדור באתר, לערוץ יוטיוב וכו' וכו'.
בקיצור - צריך לבנות מותג.
בהצלחה.

נ.ב. הכותב לומד יעוץ אסטרטגי ומקבל קהל חינם לסטאז' על בסיס מקום פנוי.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אני מציע לו להפגש עם יועץ שיווקי עם קבלות שמבין בתחום של מרצים,
הוא צריך לבנות אסטרטגיה.
ב2 מילים - שיחשוב מה יכול להיות נקודת הבידול שלו שתתאים לצרכי השוק, ולבנות הרצאה על הנושא הזה. למשל - יש לו עצמו סיפור חיים מרתק? שיבנה הרצאה קבועה שבה יציג את סיפור חייו.
יש לו ידע פרקטי גדול בחינוך? שיבנה הרצאה שמבוססת על זה.
הוא שימש רב גדול מהדור הקודם? וכו' וכו'.
יש לו כשרון מיוחד כמו זיכרון צילומי או הבנה מוסיקלית? לבנות הרצאה שתדגיש את זה, למשל מלאה ציטטות או משלבת שירים.
יש לו כמה דברים ייחודיים? שיחבר אותם ויקבל נקודת בידול חזקה מאד.
אין לו משהו מיוחד מידי? שינסה בכל זאת להצליח כשילוב של כמה דברים.
כמובן גם את זה צריך לבנות נכון שיווקית, לנתח את קהל היעד, מה ואיך הם רוצים לשמוע, וכו' וכו'.
ואז לעשות קמפיין על ההרצאה הספציפית הזו, להכין מצגת ממותגת, להקליט ולהסריט, לבנות נהלים, מסע ליד, מחירון, תחזית עסקית וכו'.
ואז לדוגמא:
1. לפנות למתנ"סים בשכונות חרדיות שיבוא להרצות בבין הזמנים
2. לפנות לישיבות ולסמינרים להרצות בקעמפים וכדומה
3. לפנות לארגוני קירוב
4. לפנות למארגני נופש בבתי מלון
5. וכו'
לבנות תסריטי שיחה של פניה לכל אחד מסוגי הגופים (הכוללת טקטיקה (למשל האם עדיף שהוא יתקשר או שיתקשר 'תלמיד של הרב' וכדומה, האם להתקשר או לקבוע פגישה וכו') מודל הצגה עצמית, הצגת התועלות, עילה לסגירת עסקה מידית וכו'), וכמובן לכל אחד מהגופים לשלוח מיידי במייל קישורים להרצאה, קישורים להרצאות אחרות, דף מידע או עדיף אתר שמספר את הסיפור שלו וכו' וכו', הכולל מחירון עם הנחה מיוחדת לרגל ההשקה/שבוע הספר/סיפור אחר, וכו'.
אם קהל היעד משתמש ברשתות חברתיות - להסריט קטע מכל הרצאה ולהעלות לדף הפייסבוק, להסריט מקצועי באולפן קטעים קצרים נבחרים ולקדם בתשלום, וכו' וכו'.
לבנות רשימת תפוצה של המשתתפים בכל ההרצאות, לדאוג לכך שהם יצטרפו לרשימת התפוצה על ידי עילה כלשהי - למשל הגרלה בין הנרשמים על הספר של המרצה/הקורס האינטרנטי החדש שעומד לצאת לאור וכדומה, וכל שבוע שיכתוב או יקליט או יסריט משהו חזק וקולע על פרשת השבוע שמותאם לאסטרטגיה הכללית שלו מבחינת חזון וערכים, כמובן לתת אפשרות להצטרף לרשימת התפוצה דרך האתר וכו', את התכנים כולם להעלות למדור באתר, לערוץ יוטיוב וכו' וכו'.
בקיצור - צריך לבנות מותג.
בהצלחה.

נ.ב. הכותב לומד יעוץ אסטרטגי ומקבל קהל חינם לסטאז' על בסיס מקום פנוי.

נשמע מענין ומחכים,
היכן אתם לומדים?
 

סופר ומונה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
תודה רבה רבה לכל המציעים על כל העזרה. זה באמת חשוב מאוד, כי שוק המרצים רווי מאוד. אגב, חרש עץ, מדובר במומחה יחיד מסוגו בארכאולוגיה יהודית ובאתרי ארץ ישראל וההיסטוריה שמאחוריהם
 

מנסה לעזור

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גם אני יכול להכניס אותו לכמה אירועים,
כמובן במידה ויתאים,
הבעיה היא כמו ש'חרש עץ' כתב - שאנחנו לא יודעים מה ומי הוא.

אולי כדאי שתעלו קטעו וידיאו או לפחות אודיו קצר שלו.
 

מנטור

משתמש פעיל
לפנות למרצים גדולים שמהווים מודל חיכוי ישירות ולהתייעץ אתם על התחום
זה מכפיל כוח ומקצר דרך
1, מקבלים את הדרך האמיתית לכניסה לתחום
2. בדרך כלל יפנו אליך הרצאות בזמנים שהם תפוסים וזה קורה הרבה יש ימים בשנה שמועדים להרצאות וכולם תפוסים
3.מקבלים בדרך הרבה טיפים מקצועיים
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
תודה רבה רבה לכל המציעים על כל העזרה. זה באמת חשוב מאוד, כי שוק המרצים רווי מאוד. אגב, חרש עץ, מדובר במומחה יחיד מסוגו בארכאולוגיה יהודית ובאתרי ארץ ישראל וההיסטוריה שמאחוריהם
אז אולי שיעשה הדרכת טיולים בבין הזמנים למשפחות חרדיות? אפילו לחוצניקים ושיסריט את זה.
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
השאלה האמיתית והנכונה מה הוא מוכן לעשוץ? באיזה מעמד הוא נמצא ומה הוא מאפשר לעצמו לעשות כדי להיחשף ?
רעיונות כלים יש מספיק
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
המלצה שלי, שיסריט סדרה של הרצאות ויעלה ליוטיוב. ל"קול הלשון" לאתר "ביננו" ואם אפ]שר גם להידברות. כל מי שמחפש הרצאות או מרצים מגיע בסוף למקומות הללו.
המציאות מוכיחה שהיום ניתן לצבור פופולאריות גבוהה גם בציבור החרדי דרך המדיה הדיגטלית בלי שאף אחד ראה מעולם אם בכלל יש לך מכנסיים...:)
 

israelintop

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
יש לי קרוב משפחה, ידען ענק, הן במרחבי התורה והן במרחבי ההיסטוריה.
מטבעו הוא פה מפיק מרגליות, יודע לדבר היטב ולרתק קהל (גם בלי מצגות).
יש לו גם תעודה מקורס מרצים של ערכים (הגיע בו למקום ראשון בשותפות עם עוד חניך).

מהי הדרך הכי טובה לשלב אותו בעולם המרצים?

(כי הקונפליקט הוא גדול: המפרסמים תרים אחר מפורסמים בכדי למשוך קהל, השאלה היא איזה מסלול צריך לעבור מלא מפורסם למפורסם? יש למישהו ניסיון בתחום?)

הא, ניסיתי דרך מאגר המרצים, ולא הלך.
אפשר פרטים שלו ל m0504165209 ג'מייל
מחפשת מרצה בנושא ארכיאולוגיה בארץ ישראל
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מאד תלוי לאיזה אוכלוסייה הוא מכווין, ולאן הוא רוצה להגיע.

אתן לדוגמא:
לפני כ19 שנה אביו של הבוס שלי נפטר, והוא החליט שהוא רוצה להקים שיעור תורה במשרד שיעור יומי, הוא פנה אליי וביקש שאארגן לו מישהו שיבוא תמורת תשלום,
פניתי לכמה חברים מהישיבה ומהמשפחה, וסגרנו עם אחד מהם, אברך ת''ח, כשרון רטורי מדהים, יכולת שיח מטריפה, אבל בשאיפה שלו היה להיות ר''מ בישיבה או אולי משגיח, כאשר הוא הגיע למשרד שלנו, החיבור היה בלתי אפשרי, אמנם איש משכמו ומעלה, אבל לא זה באמת מה שהוא חיפש, ולכן הרמה והסגנון לא התאימו.
לאחר תקופה הוא ביקש להפסיק, והבאנו אברך צעיר [בזמנו] שראה בזה את משימת חייו, והוא התחיל אצלנו במשרד קטן תל אביבי, ותוך תקופה קצרה היו לו המון הזמנות, כי בנושאים של להזמין מרצה - חברא חברא אית ליה זה הכח החזק ביותר..

כי לא אזמין מרצה שאיני מכירו לעומק.

ועוד נקודה, גם לאדם הכי מוכשר בדיבור יש סטאז', לכן כדאי להתחיל במקום קטן, לעשות עליהם את הטעויות הראשוניות, ולאחר מכן לפרוץ לשוק עם ניסיון וידע.

בהצלחה רבה.

נקודה שריתקה אותי בזמנו, שהוא הגיע אלינו ללמד גמרא, בכל זאת בוגר ישיבות ות''ח, אבל תוך כדי השיעור הוא שילב פסיכולוגיה, ידע בחינוך, שלום בית, העצמה אישית וכדומה, ורוב ההזמנות שהגיעו אליו היו לתחומים המשניים ולא ללימוד הגמרא,
היום הוא ברוך השם מוכר ועושה חיל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  31  פעמים

לוח מודעות

למעלה